اقا حکمت خداوند اینجا معلوم میشه
در صورتی که به عنوان تیم دوم صعود میکردیم بازی بعدی به فرانسه میخوردیم و صدرصد میباختیم
پس (انشالله) به عنوان تیم سوم صعود میکنیم و به سوییس میخوریم
سوییس هرچی باشه بهتر از فرانسهس
⭑𝘕𝘰𝘷𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳
مسیر قهرمانی ایران در صورت صعود: -پیروزی بر سوییس. -پیروزی بر پرتغال. -پیروزی بر آرژانتین. -پیروز
هه
سوییس رو ببرن به پرتقال زارت میبازن🤣🤣🤣🤣🤣🤣
⭑𝘕𝘰𝘷𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳
مسیر قهرمانی ایران در صورت صعود: -پیروزی بر سوییس. -پیروزی بر پرتغال. -پیروزی بر آرژانتین. -پیروز
یه چیزی تو مایه های شاه شدن رضا پهلوی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣