اینکه روزنامه جوان چنین تصویری از دست رهبری و لاریجانی میزند، هیچ.
نکته قابل توجه تیتر و متن است. توی متن از قول لاریجانی نوشته مذاکره یک تاکتیک است. بگذاریم رهبر انقلاب آنجایی که لازم میدانند از این تاکتیک استفاده کنند.
خب بگذارید این حرف را ساده و پوستکنده بگویم. لاریجانی میگوید مذاکره تاکتیک رهبری است. هر وقت مذاکره میکنیم، او این تاکتیک را انتخاب میکند. پس او همان حرف اصلاحات را میزند که دولت هیچ کاره است و روزنامه سپاه هم این را تایید میکند.
یعنی آن وقتی که پزشکیان گفت ما رفتیم مذاکره و گول خوردیم و موجب شهادت هنیه شد، تاکتیک رهبری بوده. آنجا هم که رهبری گقت مذاکره شرافتمندانه نیست، خواسته مردم را گول بزند. تاکتیکش مذاکره بوده که عراقچی میرفت و میآمد.
آن عقبنشینی غیر تاکتیکی که عقوبت الهی داشت هم لابد عقبنشینی از مذاکره بوده.
آفرین به شیادان اصولگرا. آفرین به وفاق. آفرین به سردار جهاد تبیین حاج علی لاریجانی.
تا قبل از خروج ترامپ، برجام شاهکار حسن روحانی و ظریف بود، وقتی گند ماجرا درآمد گفتتد نظر رهبری بوده. الان فهمیدیم که اینها تاکتیک رهبری است!
@Nucleader
نیوکلیدر
اینکه روزنامه جوان چنین تصویری از دست رهبری و لاریجانی میزند، هیچ. نکته قابل توجه تیتر و متن است.
این تیترها و حضورها و توییتها نشون میده که نوبت عبور از سردار رسیده! اگرنه این #عاقل و سایرین پروژه قبلی را ادامه میدادند.
بدمن هم همیشه پایداریچی است😁 پایداری با قالیباف لیست داد، پایداریچی لاریجانی را ردصلاحیت کرد😂
@Nucleader
ظاهرا اصولگراها و برخی وابستگان سپاه (مثل همین روزنامه جوان یا سازمان اوج) که از شکستهای متوالیشان از ۹۲ تا امروز و شکست سه میلیونی با آن همه تبلیغ و فشار درس نگرفتهاند، باز هم نمیگیرند.
به برادران حزباللهی در سازمانهایی مثل اوج، سراج، سازمان تبلیغات و برخینهادهای خاص توصیه میکنم اگر هنوز تمایل دارید استفراغ یک دهه قبل خودتان را بخورید، لااقل احمدینژاد را هم تایید کنید که وزن و عیار واقعیتان مشخص شود. دموکراسی و عقلانیت، زوری و نصف نیمه نمیشود!
@Nucleader
این بنده خدا سوژه مناسب پروژهشناسی است. یکجا روحیات ضد ایرانش میزنه بیرون، چند ماه بعد خیلی پررو و با اعتماد به نفس، انگار نه انگار که خوشحال از برداشته شدن تحریم سوریه بوده، اومده اون حرف رو مسخره میکنه😁 و از همه مهمتر از آخرین کلمات آقا استفاده میکنه که مثلا خیلی گام به گام با بیانات جلو میره!
چون خودش از بعد دستگیری ۱۴۰۱ تغییر کرد و آدم یک جریانی شد، با جولانی احساس همذاتپنداری میکرد😂
طرف چند ماه قبل خوشحال بود که تحریم سوریه برداشته شده، الانم داره بقیه رو مسخره میکنه😁 عالیه.
@Nucleader
اگر اقدامات دولت مثل مذاکره بدون هماهنگی با رهبر انقلاب انجام نمیشود، برنامههای صداوسیما یا حضور صدیقی در نماز جمعه هم بدون هماهنگی با ایشان نیست🙂
@Nucleader
اگه بگید پزشکیان باید استیضاح شه یا اژهای بیعرضه است، فردا به جرم انشقاق و وحدتشکنی احضار میشید، اما چون مهره نیروهای فاسدید به شما اماننامه دادند که بدترین توهینها رو به رهبری بکنید.
حالا فکر میکنید این حامی کدوم سردار کشوره؟ 😊
@Nucleader
حالا اگه دو سه تاتون نگفتید «دختر بیحجاب هم دختر ماست» اشکال نداره. اصلا دختر باحجاب هم پشمکه! قبولتون داریم.