14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ کی تمام میشود؟
بخشی از گفتوگوی تلویزیونی درباره جنگ رمضان با حضور مهدی محمدی، مشاور رییس مجلس در امور راهبردی در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۴
به نظر شما محاسبات دشمن اصلاح شده؟ اینها دوباره برنمیگردند؟ درس گرفته؟ محاسبات دشمن و سایه میانمدت جنگ برداشته شد؟
@Nucleader
وزیر کشور پاکستان به تهران سفر میکند و حامل پیامی برای رهبر معظم انقلاب است.
قشنگ معلومه کار آمریکا و اسرائیل لنگ پیدا کردن آقامجتبی است. به هر بهونهای یه پیام میارن.
@Nucleader
صادق زیباکلام در مصاحبه با شبکه چهار انگلیس:
[آیتالله سید] علی خامنهای دیگر نیست؛ سی و شش سال طول کشید تا او بتواند دست بالا را داشته باشد. درحالیکه پسرش و رهبر جدید ایران [آیتالله] مجتبی خامنهای حتی اگر بخواهد هم نمیتواند به راحتی دست بالا را داشته باشد.
چون با رفتن رهبر عالی، بسیاری از مقامات نسبت به رویکردهای ضد غربی او زبان تندتری پیدا کردهاند. مجتبی خامنهای اقتداری ندارد و نمیتواند چنین قدرتی را به سرعت پیدا کند.
حالا فرماندهان میانهرو در سپاه با رفتن ایتالله خامنهای میتوانند بگویند ما وجود داریم، ما دنبال آشتی با جهانیم، اما آن موقع جرات نداشتند.
➖راه او چه بود؟!
آمریکاستیزی، ما به دنبال نابودی اسرائیل هستیم، ما باید از حزب الله حمایت کنیم، ما باید از حماس حمایت کنیم، غربستیزی و آمریکاستیزی.*او دیگر مرده است.*
ایران نمیتواند با رویکرد ایتالله خامنهای زنده بماند.
ایرانیانی بودند که ترامپ قبلا آنها را نمیشناخت. مثل آقای قالیباف و پزشکیان و دیگران. آنها میگوید ما آمادهایم که با تو معامله کنیم. ما آمادهایم با تو دست بدهیم. آینده به ایرانیهای میانهروتر و دانشآموختهتر تعلق دارد. نه تندروها!
@nucleader
نیوکلیدر
صادق زیباکلام در مصاحبه با شبکه چهار انگلیس: [آیتالله سید] علی خامنهای دیگر نیست؛ سی و شش سال طول
این مصاحبه با مجوز وزارت خارجه به خبرنگار شبکه چهار بیبیسی انگلیس در تهران ضبط شده است.
@Nucleader
نیوکلیدر
صادق زیباکلام در مصاحبه با شبکه چهار انگلیس: [آیتالله سید] علی خامنهای دیگر نیست؛ سی و شش سال طول
حرفهای زیباکلام مثل همیشه خزعبلاتی بیش نیست. اینکه در سپاه کسانی باشند که رویکردی مخالف رهبر شهید داشته باشند، عجیب نیست، اما این رویکرد با شهادت حضرت آقا بروز پیدا نکرد. جنگ منطقهای رو همین سپاه و ارتش جلو برد. حمایت مردم از جنگ، حضور اکثریتی در خیابان و... نشانههایی از اینه که حرفهای زیباکلام خزعبله.
اما چند چیز در صحبتهای او مورد توجه است:
یکی اینکه او مثل همیشه زبان عادیسازی امپریالیسم و غربپرستی در ایران شده و بهنوعی سدشکنی کرده. دوم اینکه گفتمان میانهرو و تندرو کاملا غربی است و او بر همین مبنا داره حرف میزنه. زیباکلام قصد داره به ارباب آمریکاییش بفهمونه که فشار اقتصادی بیار و جامعه رو تحریک کن، ما سربازان پیاده نظام شما در ایران هم فشار داخلی میاریم تا فضا برای بازگشت ایران به قبل از انقلاب اسلامی فراهم بشه. کد هم میده؛ اینکه هستند کسانی که خسته شدند و دوست دارند ایران از سیاست تقابل با استعمار دست برداره. راهش هم که داره توضیح میده.
مسئله بعدی نزدیکی این گفتمان، با گفتمان چندین ساله وزارت امور خارجه است. از قضا در زمانی که برخی تریبونهای داخلی برای نقد بسته میشه، یک شبکه وابسته به دولت انگلیس مجوز مصاحبه علیه رهبر شهید، رهبر جدید و ساختار حکومت جمهوری اسلامی رو پیدا میکنه. زیر سوال بردن رهبر جدید و تمایل برای نشون دادن رخنههای گسترده در بدنه انقلابی چیز عجیبی است. که البته این هم بخشیش ثمره فعالیت برخی ریشوهاست که لااقل از سال ۱۴۰۳ تا امروز دوگانه «امنیت» یا «اقتصاد» رو مطرح کردهاند و این رو روبروی هم قرار دادند. درحالیکه هم امنیت و هم اقتصاد با شیوه غلط همین جریان غیر انقلابی و عاشق آمریکا به مخاطره کشیده شده.
چارهای جز مقاومت در گفتمان و در عمل نیست عزیزان. اینها پررو هستند و تلاش خودشون رو برای به ثمر نشوندن ایدهای که ایران رو به وضعیت فعلی کشونده خواهند کرد. این مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکا و اسراییل هم ثمره درایت رهبر شهید و بسیاری از ارتشیها و سپاهیهایی است خون دادند تا جلوی استحاله جمهوری اسلامی رو بگیرند.
کسانی که میانهرو-تندرو میکنند، کسانی که ایده مذاکره با آمریکا رو مطرح میکنند و دوگانه اقتصاد-امنیت میسازند هم کلاهی اگر داشتند میگذاشتند بالاتر. اما خب ندارند!
@Nucleader
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شعارهای مردمی در میدان انقلاب
شامگاه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
@Nucleader