eitaa logo
نیوک‌لیدر
423 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
461 ویدیو
2 فایل
يادداشت‌هایی درباره فرهنگ و هنر، سينما، دين، تاريخ و سياست. 🆔 @abouznab وبلاگ: nucleader.blog.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
آمریکا وسط مذاکره‌ای که شرط گذاشتیم تحریم‌های مارو برداره، مارو تحریم می‌کنه و در داخل کسی به خودش نمیگه این چه مذاکره‌ایه؟ نمیگه این اقدام عملیه،‌ حرف نیست. ناو میاره، یه جین سوخت‌رسان پرواز میده، نیروی زمینی پیاده می‌کنه، چیزی نیست. اما فلان برنامه تلویزیونی (که من صد سال یک‌بار نگاهش هم نمیکنم) یا تریبون‌ تو فلان میدون‌ رو‌ بدو بدو خفه می‌کنیم که کسی حرف مخالف نزنه. بعد که میگی معلومه هول مذاکره‌اید، می‌گن نه. میگی این کارا خودش پالس ضعف نشون دادنه، میگن نه! @Nucleader
چند روز قبل. @Nucleader
محتوای پاکتی که امروز صبح توسط پاکستان به عباس عراقچی تحویل داده شد، دقایقی پیش در ضاحیه بیروت خودش را نشان داد. هدف چیزی جز تست ایران نیست. دفعه پیش جشن امضا با گروسی در مصر، حکم ترور‌ رهبر شهید بود. این داستان هم چیزی شبیه به ان خواهد بود، اگر پاسخ مناسب قبل از ضربه بعدی دشمن داده نشود. فاعتبروا... @Nucleader
پس چی شد؟ یادداشت می‌‌کنیم: انتشار محتوای مذاکرات یا صحبت با مردم امنیتی است، اما بیان جزئیات از نحوه انتخاب رهبری و لو دادن شیوه آن، چنین نیست! @Nucleader
چند ساعت بعد از حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، رئیس جمهور، صداوسیما جمهوری اسلامی را تهدید کرد. همچون عذرخواهی از کشورهای عربی، یک هفته پس از شهادت حضرت رهبر. این‌ها باید در تاریخ بماند.
«وحدت» خوب‌ است، اما برای بچه‌ همسایه‌. این موضع‌گیری‌ها را الکی فرض نکنیم. گویی پزشکیان یک دوره فشرده آموزشی در کلاس حسن روحانی شرکت کرده است. @Nucleader
فردا صبح سگ‌های پاسوخته آمریکا در ایران مثل زیباکلام و ملکیان و ارمکی و دیگران، بخشی از بدنه دولت و دسته مفتخورهای توییتر، خواهند گفت که لبنان چه ربطی به ایران دارد؟ چرا امنیت مردم ما را به جای دیگری پیوند می‌زنید و چرندیاتی از این قبیل. یک عده ریشوی ابله هم احتمالا چرتکه دست می‌گیرند که چند درصد مردم با ما هستند، چند درصد نیستند. البته حنای این بازی‌ها صد روز است پیش ملت رنگ باخته، اما باید جلوی این‌ها سفت و سخت ایستاد. بیش از یک دهه، با ترساندن مردم این سرزمین از جنگ، نتایجی بدتر و مخرب‌تر از جنگ رقم زدند. وضعیت اقتصادی امروز ثمره همین جماعت تراستی، اتاق‌های بازرگانی متصل به آن‌ها، شخصیت‌های سیاسی و تئوریسین‌های وقیحی هستند که تا ترور رهبر این سرزمین پاانداز آمریکا و اسراییل بودند. امنیت ایران، امنیت حزب‌الله است. امنیت حزب‌الله، امنیت یمن و عراق. @Nucleader
دقت کردید هر وقت می‌زنیم، هوا خنک میشه، رعد و برق می‌زنه، بارون میاد، تهران قشنگتر میشه، اصلا به به... @Nucleader
این صدمین روزی است که ناخوداگاه صدای اذان صبح مسجد، همچون ناقوس کلیسا توی گوشم چیزی را زمزمه می‌کند. اینکه یک روز دیگر شروع شد و شما دیگر در بین ما نیستی. ما را به سخت جانی خود این گمان نبود😭 خدایا شکر که ما را در عصری به دنیا آوردی که سید علی خامنه‌ای در آن می‌زیست. علاقه او را در دل ما گذاشتی و سر ما را با حضور او بالا نگه داشتی. @Nucleader
اما فراغت... گاهی که ثانیه‌ها فرصت می‌دهد به نبودنت فکر کنیم،‌ دردی درون سینه تیر می‌کشد و تا عمق قلب آدم را می‌سوزاند. از نبودنت سخت‌تر این است که اوج گرفتی و از ما جدا شدی.‌ تا روی زمین بودی، رهبر ما بودی. اما آن‌طرف حالا پیش کسانی نشسته‌ای که از ما بهترند. نکند وقتی روز جزا رسید، بین ما و شما جدایی افتد؟ آخر ما مقلدان مرجعیت شما بودیم. آخر‌ ما مأمومین امامت شما‌ بودیم. ما رعیت‌تان محسوب می‌شدیم. دست ما را هم بگیرید، با خود بالا بکشید. تلخی جدایی همه روزهایی که در دنیا بدون شما زندگی می‌کنیم، برای تنبیه شدنمان کافی است. آن‌طرف هوای ما را داشته باشید. @Nucleader
و من هنوز همان «بهت» ساعت ۵ صبح روز ۱۰ اسفندم که نوشت: «مگر مسیح می‌میرد؟»
حال قلبم گواهی می‌دهد که تشییع‌تان نزدیک است. چطور در نماز شهیدی شرکت کنیم که امامش شما نیستید؟ زانوان ما چگونه تحمل می‌کند قدم برداریم و فرو نمی‌ریزد؟ آن «اراده» را از کجا پیدا کنیم؟ الله‌اکبر. خدایا حقیقتا او رفته است. عجب تصویر هولناکی. ما هیچوقت برای این روزهای زندگی فکر نکرده بودیم. مطمئن بودیم چنین روزهایی را نخواهیم دید. خدایا با ما چه کار می‌کنی؟ چه حسابی روی ما باز کردی؟ خدایا ما چشم‌ به جهان گشودیم سید علی خامنه‌ای بود و گمان داشتیم چشم از جهان فرو ببندیم، اما او باشد...