محتوای پاکتی که امروز صبح توسط پاکستان به عباس عراقچی تحویل داده شد، دقایقی پیش در ضاحیه بیروت خودش را نشان داد.
هدف چیزی جز تست ایران نیست. دفعه پیش جشن امضا با گروسی در مصر، حکم ترور رهبر شهید بود. این داستان هم چیزی شبیه به ان خواهد بود، اگر پاسخ مناسب قبل از ضربه بعدی دشمن داده نشود.
فاعتبروا...
@Nucleader
پس چی شد؟ یادداشت میکنیم:
انتشار محتوای مذاکرات یا صحبت با مردم امنیتی است، اما بیان جزئیات از نحوه انتخاب رهبری و لو دادن شیوه آن، چنین نیست!
@Nucleader
چند ساعت بعد از حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، رئیس جمهور، صداوسیما جمهوری اسلامی را تهدید کرد.
همچون عذرخواهی از کشورهای عربی، یک هفته پس از شهادت حضرت رهبر.
اینها باید در تاریخ بماند.
«وحدت» خوب است، اما برای بچه همسایه.
این موضعگیریها را الکی فرض نکنیم. گویی پزشکیان یک دوره فشرده آموزشی در کلاس حسن روحانی شرکت کرده است.
@Nucleader
فردا صبح سگهای پاسوخته آمریکا در ایران مثل زیباکلام و ملکیان و ارمکی و دیگران، بخشی از بدنه دولت و دسته مفتخورهای توییتر، خواهند گفت که لبنان چه ربطی به ایران دارد؟ چرا امنیت مردم ما را به جای دیگری پیوند میزنید و چرندیاتی از این قبیل. یک عده ریشوی ابله هم احتمالا چرتکه دست میگیرند که چند درصد مردم با ما هستند، چند درصد نیستند.
البته حنای این بازیها صد روز است پیش ملت رنگ باخته، اما باید جلوی اینها سفت و سخت ایستاد. بیش از یک دهه، با ترساندن مردم این سرزمین از جنگ، نتایجی بدتر و مخربتر از جنگ رقم زدند. وضعیت اقتصادی امروز ثمره همین جماعت تراستی، اتاقهای بازرگانی متصل به آنها، شخصیتهای سیاسی و تئوریسینهای وقیحی هستند که تا ترور رهبر این سرزمین پاانداز آمریکا و اسراییل بودند.
امنیت ایران، امنیت حزبالله است. امنیت حزبالله، امنیت یمن و عراق.
@Nucleader
دقت کردید هر وقت میزنیم، هوا خنک میشه، رعد و برق میزنه، بارون میاد، تهران قشنگتر میشه، اصلا به به...
@Nucleader
این صدمین روزی است که ناخوداگاه صدای اذان صبح مسجد، همچون ناقوس کلیسا توی گوشم چیزی را زمزمه میکند. اینکه یک روز دیگر شروع شد و شما دیگر در بین ما نیستی.
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود😭
خدایا شکر که ما را در عصری به دنیا آوردی که سید علی خامنهای در آن میزیست. علاقه او را در دل ما گذاشتی و سر ما را با حضور او بالا نگه داشتی.
@Nucleader
اما فراغت...
گاهی که ثانیهها فرصت میدهد به نبودنت فکر کنیم، دردی درون سینه تیر میکشد و تا عمق قلب آدم را میسوزاند.
از نبودنت سختتر این است که اوج گرفتی و از ما جدا شدی. تا روی زمین بودی، رهبر ما بودی. اما آنطرف حالا پیش کسانی نشستهای که از ما بهترند. نکند وقتی روز جزا رسید، بین ما و شما جدایی افتد؟ آخر ما مقلدان مرجعیت شما بودیم. آخر ما مأمومین امامت شما بودیم. ما رعیتتان محسوب میشدیم.
دست ما را هم بگیرید، با خود بالا بکشید. تلخی جدایی همه روزهایی که در دنیا بدون شما زندگی میکنیم، برای تنبیه شدنمان کافی است. آنطرف هوای ما را داشته باشید.
@Nucleader
حال قلبم گواهی میدهد که تشییعتان نزدیک است.
چطور در نماز شهیدی شرکت کنیم که امامش شما نیستید؟ زانوان ما چگونه تحمل میکند قدم برداریم و فرو نمیریزد؟ آن «اراده» را از کجا پیدا کنیم؟
اللهاکبر.
خدایا حقیقتا او رفته است. عجب تصویر هولناکی.
ما هیچوقت برای این روزهای زندگی فکر نکرده بودیم. مطمئن بودیم چنین روزهایی را نخواهیم دید.
خدایا با ما چه کار میکنی؟ چه حسابی روی ما باز کردی؟ خدایا ما چشم به جهان گشودیم سید علی خامنهای بود و گمان داشتیم چشم از جهان فرو ببندیم، اما او باشد...
این ایران است که تصمیم میگیرد برجام منطقهای توسط اسراییل به نتیجه برسد و گروههای مقاومت یک به یک از دور خارج شوند یا جلوی این پروژه بایستد. کاری که دیشب انجام شد خوب بود، اما توقفش میتواند رژیم را همچنان به سمت خواستهاش ببرد.
توقف جنگ در لبنان شاید با زور سلاح تحقق پذیرد. با مذاکره که شصت روز اتفاقی نیفتاد.
@Nucleader
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سید علی خامنهای در یکی از خطبههای نماز جمعه سال ۱۳۵۹، در جریان جدالهایی که برخی شخصیتهای شاخص انقلاب مثل ایشان، آیتالله بهشتی و... با رویکردهای رییسجمهور بنیصدر در اداره جنگ داشتند، در واکنش به مقالهای در یک روزنامه میگوید:
در سرمقاله روزنامه عصر تهران اظهار کردند که بنده را باید محاکمه کنند. چرا؟ چون بنده در فلان خطبه یا فلان مصاحبه گفتم اگر طبق نظر روحانیون دلسوز خرمشهر عمل می شد؛ آن بخش از خرمشهر سقوط نمیکرد...
فکر میکنم محتوای این دقایق گویا و بدون نیاز به توضیح دیگری است.
@Nucleader