چند ساعت بعد از حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، رئیس جمهور، صداوسیما جمهوری اسلامی را تهدید کرد.
همچون عذرخواهی از کشورهای عربی، یک هفته پس از شهادت حضرت رهبر.
اینها باید در تاریخ بماند.
«وحدت» خوب است، اما برای بچه همسایه.
این موضعگیریها را الکی فرض نکنیم. گویی پزشکیان یک دوره فشرده آموزشی در کلاس حسن روحانی شرکت کرده است.
@Nucleader
فردا صبح سگهای پاسوخته آمریکا در ایران مثل زیباکلام و ملکیان و ارمکی و دیگران، بخشی از بدنه دولت و دسته مفتخورهای توییتر، خواهند گفت که لبنان چه ربطی به ایران دارد؟ چرا امنیت مردم ما را به جای دیگری پیوند میزنید و چرندیاتی از این قبیل. یک عده ریشوی ابله هم احتمالا چرتکه دست میگیرند که چند درصد مردم با ما هستند، چند درصد نیستند.
البته حنای این بازیها صد روز است پیش ملت رنگ باخته، اما باید جلوی اینها سفت و سخت ایستاد. بیش از یک دهه، با ترساندن مردم این سرزمین از جنگ، نتایجی بدتر و مخربتر از جنگ رقم زدند. وضعیت اقتصادی امروز ثمره همین جماعت تراستی، اتاقهای بازرگانی متصل به آنها، شخصیتهای سیاسی و تئوریسینهای وقیحی هستند که تا ترور رهبر این سرزمین پاانداز آمریکا و اسراییل بودند.
امنیت ایران، امنیت حزبالله است. امنیت حزبالله، امنیت یمن و عراق.
@Nucleader
دقت کردید هر وقت میزنیم، هوا خنک میشه، رعد و برق میزنه، بارون میاد، تهران قشنگتر میشه، اصلا به به...
@Nucleader
این صدمین روزی است که ناخوداگاه صدای اذان صبح مسجد، همچون ناقوس کلیسا توی گوشم چیزی را زمزمه میکند. اینکه یک روز دیگر شروع شد و شما دیگر در بین ما نیستی.
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود😭
خدایا شکر که ما را در عصری به دنیا آوردی که سید علی خامنهای در آن میزیست. علاقه او را در دل ما گذاشتی و سر ما را با حضور او بالا نگه داشتی.
@Nucleader
اما فراغت...
گاهی که ثانیهها فرصت میدهد به نبودنت فکر کنیم، دردی درون سینه تیر میکشد و تا عمق قلب آدم را میسوزاند.
از نبودنت سختتر این است که اوج گرفتی و از ما جدا شدی. تا روی زمین بودی، رهبر ما بودی. اما آنطرف حالا پیش کسانی نشستهای که از ما بهترند. نکند وقتی روز جزا رسید، بین ما و شما جدایی افتد؟ آخر ما مقلدان مرجعیت شما بودیم. آخر ما مأمومین امامت شما بودیم. ما رعیتتان محسوب میشدیم.
دست ما را هم بگیرید، با خود بالا بکشید. تلخی جدایی همه روزهایی که در دنیا بدون شما زندگی میکنیم، برای تنبیه شدنمان کافی است. آنطرف هوای ما را داشته باشید.
@Nucleader
حال قلبم گواهی میدهد که تشییعتان نزدیک است.
چطور در نماز شهیدی شرکت کنیم که امامش شما نیستید؟ زانوان ما چگونه تحمل میکند قدم برداریم و فرو نمیریزد؟ آن «اراده» را از کجا پیدا کنیم؟
اللهاکبر.
خدایا حقیقتا او رفته است. عجب تصویر هولناکی.
ما هیچوقت برای این روزهای زندگی فکر نکرده بودیم. مطمئن بودیم چنین روزهایی را نخواهیم دید.
خدایا با ما چه کار میکنی؟ چه حسابی روی ما باز کردی؟ خدایا ما چشم به جهان گشودیم سید علی خامنهای بود و گمان داشتیم چشم از جهان فرو ببندیم، اما او باشد...
این ایران است که تصمیم میگیرد برجام منطقهای توسط اسراییل به نتیجه برسد و گروههای مقاومت یک به یک از دور خارج شوند یا جلوی این پروژه بایستد. کاری که دیشب انجام شد خوب بود، اما توقفش میتواند رژیم را همچنان به سمت خواستهاش ببرد.
توقف جنگ در لبنان شاید با زور سلاح تحقق پذیرد. با مذاکره که شصت روز اتفاقی نیفتاد.
@Nucleader
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سید علی خامنهای در یکی از خطبههای نماز جمعه سال ۱۳۵۹، در جریان جدالهایی که برخی شخصیتهای شاخص انقلاب مثل ایشان، آیتالله بهشتی و... با رویکردهای رییسجمهور بنیصدر در اداره جنگ داشتند، در واکنش به مقالهای در یک روزنامه میگوید:
در سرمقاله روزنامه عصر تهران اظهار کردند که بنده را باید محاکمه کنند. چرا؟ چون بنده در فلان خطبه یا فلان مصاحبه گفتم اگر طبق نظر روحانیون دلسوز خرمشهر عمل می شد؛ آن بخش از خرمشهر سقوط نمیکرد...
فکر میکنم محتوای این دقایق گویا و بدون نیاز به توضیح دیگری است.
@Nucleader
647.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب، تعریف کنید ببینیم مذاکره با آمریکا چطور گذشت؟
@Nucleader
تفاوت ساعدینیا و احسان عبدیپور چیست؟
ساعدینیا چه کرده بود؟ یک استوری گذاشته بود. بله خب، غلط اضافی کرده بود، باید نقرهداغش کرد، باید کاری کرد که عبرت خاص و عام شود، اما واقعیت این است که حجم غلطِ او، یک استوری بود.
حالا حجم غلط او را مقایسه کنید با حجم غلطِ کسی که «تمرینهایی برای یک انقلاب» را در معیتِ پگاه آهنگرانی نوشت و برای عبور از «دیکتاتور» نسخه پیچید. کسی که فیلمش وسط جنگ، ابزار کمپین تبلیغاتی علیه ایران شد.
ساعدینیا امروز کجاست؟ در زندان دست و پا میزند برای تخفیف مجازات. احسان عبدیپور، نویسندهی «تمرینهایی برای یک انقلاب» کجاست؟ دارد کارگاههایش را بیدردسر از تهران تا گیلان برگزار میکند. دارد پول روی پول میگذارد. در امنیت کامل. انگار برانداز هم خودی و غیرخودی دارد.
🔹 ساعدینیا اگر باشد نقرهداغش میکنند، عبدیپور اگر باشد مزاحم بیزنسش نمیشوند. مزیتهای «دوطرفه بودن».
✍ نانوشتهها