این صدمین روزی است که ناخوداگاه صدای اذان صبح مسجد، همچون ناقوس کلیسا توی گوشم چیزی را زمزمه میکند. اینکه یک روز دیگر شروع شد و شما دیگر در بین ما نیستی.
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود😭
خدایا شکر که ما را در عصری به دنیا آوردی که سید علی خامنهای در آن میزیست. علاقه او را در دل ما گذاشتی و سر ما را با حضور او بالا نگه داشتی.
@Nucleader
اما فراغت...
گاهی که ثانیهها فرصت میدهد به نبودنت فکر کنیم، دردی درون سینه تیر میکشد و تا عمق قلب آدم را میسوزاند.
از نبودنت سختتر این است که اوج گرفتی و از ما جدا شدی. تا روی زمین بودی، رهبر ما بودی. اما آنطرف حالا پیش کسانی نشستهای که از ما بهترند. نکند وقتی روز جزا رسید، بین ما و شما جدایی افتد؟ آخر ما مقلدان مرجعیت شما بودیم. آخر ما مأمومین امامت شما بودیم. ما رعیتتان محسوب میشدیم.
دست ما را هم بگیرید، با خود بالا بکشید. تلخی جدایی همه روزهایی که در دنیا بدون شما زندگی میکنیم، برای تنبیه شدنمان کافی است. آنطرف هوای ما را داشته باشید.
@Nucleader
حال قلبم گواهی میدهد که تشییعتان نزدیک است.
چطور در نماز شهیدی شرکت کنیم که امامش شما نیستید؟ زانوان ما چگونه تحمل میکند قدم برداریم و فرو نمیریزد؟ آن «اراده» را از کجا پیدا کنیم؟
اللهاکبر.
خدایا حقیقتا او رفته است. عجب تصویر هولناکی.
ما هیچوقت برای این روزهای زندگی فکر نکرده بودیم. مطمئن بودیم چنین روزهایی را نخواهیم دید.
خدایا با ما چه کار میکنی؟ چه حسابی روی ما باز کردی؟ خدایا ما چشم به جهان گشودیم سید علی خامنهای بود و گمان داشتیم چشم از جهان فرو ببندیم، اما او باشد...
این ایران است که تصمیم میگیرد برجام منطقهای توسط اسراییل به نتیجه برسد و گروههای مقاومت یک به یک از دور خارج شوند یا جلوی این پروژه بایستد. کاری که دیشب انجام شد خوب بود، اما توقفش میتواند رژیم را همچنان به سمت خواستهاش ببرد.
توقف جنگ در لبنان شاید با زور سلاح تحقق پذیرد. با مذاکره که شصت روز اتفاقی نیفتاد.
@Nucleader
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سید علی خامنهای در یکی از خطبههای نماز جمعه سال ۱۳۵۹، در جریان جدالهایی که برخی شخصیتهای شاخص انقلاب مثل ایشان، آیتالله بهشتی و... با رویکردهای رییسجمهور بنیصدر در اداره جنگ داشتند، در واکنش به مقالهای در یک روزنامه میگوید:
در سرمقاله روزنامه عصر تهران اظهار کردند که بنده را باید محاکمه کنند. چرا؟ چون بنده در فلان خطبه یا فلان مصاحبه گفتم اگر طبق نظر روحانیون دلسوز خرمشهر عمل می شد؛ آن بخش از خرمشهر سقوط نمیکرد...
فکر میکنم محتوای این دقایق گویا و بدون نیاز به توضیح دیگری است.
@Nucleader
647.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب، تعریف کنید ببینیم مذاکره با آمریکا چطور گذشت؟
@Nucleader
تفاوت ساعدینیا و احسان عبدیپور چیست؟
ساعدینیا چه کرده بود؟ یک استوری گذاشته بود. بله خب، غلط اضافی کرده بود، باید نقرهداغش کرد، باید کاری کرد که عبرت خاص و عام شود، اما واقعیت این است که حجم غلطِ او، یک استوری بود.
حالا حجم غلط او را مقایسه کنید با حجم غلطِ کسی که «تمرینهایی برای یک انقلاب» را در معیتِ پگاه آهنگرانی نوشت و برای عبور از «دیکتاتور» نسخه پیچید. کسی که فیلمش وسط جنگ، ابزار کمپین تبلیغاتی علیه ایران شد.
ساعدینیا امروز کجاست؟ در زندان دست و پا میزند برای تخفیف مجازات. احسان عبدیپور، نویسندهی «تمرینهایی برای یک انقلاب» کجاست؟ دارد کارگاههایش را بیدردسر از تهران تا گیلان برگزار میکند. دارد پول روی پول میگذارد. در امنیت کامل. انگار برانداز هم خودی و غیرخودی دارد.
🔹 ساعدینیا اگر باشد نقرهداغش میکنند، عبدیپور اگر باشد مزاحم بیزنسش نمیشوند. مزیتهای «دوطرفه بودن».
✍ نانوشتهها
هوا یه جور خوبه انگار قراره موشک بزنیم.
وقتی میزنید برکات آسمانی هم نازل میشه.
حالا نزنید. کی ضرر میکنه؟
@Nucleader
صابریننیوز به نقل از اینتلواچ، علت اعلام توقف آتش از سوی ایران را دریافت ۳ میلیارد دلار پول از ابوظبی میداند.
باید دید آیا این خبر صحت دارد؟
@Nucleader
تا وقتی پیغام میدید «زبان دیپلماسی را ترجیح میدهیم»، جز خودتان و دلقکهای سیرکتان، هیچکس تهدیدهای مزخرفی که میکنید را باور نمیکند.
رقتانگیز شدید.
@Nucleader
دیشب داشتند پیام سید مجید موسوی را توی چشم ما فرو میکردند که «گفته میدان، خیابان، دیپلماسی». حرف فرمانده را گوش کنید، جلو نزنید. چرا؟ چون یک دیپلماسی هم گفته!
اما به خودشان که میرسد، خیابان کشک است. هفتهای دو تا اتوبوس از جمعیت مردم برداریم ببریم زیارت که چه؟ جایی که رهبری تاکید به خیابان کرده، مراجع درسشان را تعطیل کردند که طلبهها به امر خیابان بپردازند، کاروان ببریم هزار کیلومتر آنورتر. کربلای امروز اینجاست یا انجا؟
هرکه دوست دارد برود کربلا مشکلی ندارد، اما رسمی کردن این قضیه و اتوبوسی فرستادن جمعیتی که توی خیابان بودهاند، اسمش جایزه نیست. خالی کردن صحنه است.
@Nucleader