647.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب، تعریف کنید ببینیم مذاکره با آمریکا چطور گذشت؟
@Nucleader
تفاوت ساعدینیا و احسان عبدیپور چیست؟
ساعدینیا چه کرده بود؟ یک استوری گذاشته بود. بله خب، غلط اضافی کرده بود، باید نقرهداغش کرد، باید کاری کرد که عبرت خاص و عام شود، اما واقعیت این است که حجم غلطِ او، یک استوری بود.
حالا حجم غلط او را مقایسه کنید با حجم غلطِ کسی که «تمرینهایی برای یک انقلاب» را در معیتِ پگاه آهنگرانی نوشت و برای عبور از «دیکتاتور» نسخه پیچید. کسی که فیلمش وسط جنگ، ابزار کمپین تبلیغاتی علیه ایران شد.
ساعدینیا امروز کجاست؟ در زندان دست و پا میزند برای تخفیف مجازات. احسان عبدیپور، نویسندهی «تمرینهایی برای یک انقلاب» کجاست؟ دارد کارگاههایش را بیدردسر از تهران تا گیلان برگزار میکند. دارد پول روی پول میگذارد. در امنیت کامل. انگار برانداز هم خودی و غیرخودی دارد.
🔹 ساعدینیا اگر باشد نقرهداغش میکنند، عبدیپور اگر باشد مزاحم بیزنسش نمیشوند. مزیتهای «دوطرفه بودن».
✍ نانوشتهها
هوا یه جور خوبه انگار قراره موشک بزنیم.
وقتی میزنید برکات آسمانی هم نازل میشه.
حالا نزنید. کی ضرر میکنه؟
@Nucleader
صابریننیوز به نقل از اینتلواچ، علت اعلام توقف آتش از سوی ایران را دریافت ۳ میلیارد دلار پول از ابوظبی میداند.
باید دید آیا این خبر صحت دارد؟
@Nucleader
تا وقتی پیغام میدید «زبان دیپلماسی را ترجیح میدهیم»، جز خودتان و دلقکهای سیرکتان، هیچکس تهدیدهای مزخرفی که میکنید را باور نمیکند.
رقتانگیز شدید.
@Nucleader
دیشب داشتند پیام سید مجید موسوی را توی چشم ما فرو میکردند که «گفته میدان، خیابان، دیپلماسی». حرف فرمانده را گوش کنید، جلو نزنید. چرا؟ چون یک دیپلماسی هم گفته!
اما به خودشان که میرسد، خیابان کشک است. هفتهای دو تا اتوبوس از جمعیت مردم برداریم ببریم زیارت که چه؟ جایی که رهبری تاکید به خیابان کرده، مراجع درسشان را تعطیل کردند که طلبهها به امر خیابان بپردازند، کاروان ببریم هزار کیلومتر آنورتر. کربلای امروز اینجاست یا انجا؟
هرکه دوست دارد برود کربلا مشکلی ندارد، اما رسمی کردن این قضیه و اتوبوسی فرستادن جمعیتی که توی خیابان بودهاند، اسمش جایزه نیست. خالی کردن صحنه است.
@Nucleader
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدیو مربوط به صحبتهای دو سه شب پیش آقای حاج محمدرضا طاهری در میدان انقلاب است.
چه میگوید؟ چند نفر آمدند گفتهاند که ما مریض بد حال داریم و صدای میدان انقلاب ما را اذیت میکند. بعد تاکید میکند که گفته با مراسم اصلی -که تا ساعت ۱۲ شب برقرار است و صدای آن تا خیابان نصرت شنیده میشود- مشکل نداریم، اما بعد اذیت میشویم.
چرا؟ چون تقریبا ده دوازده روزی هست که جمعیت شعار دهنده مردمی بعد از مراسم اصلی زیاد شده. مردم بلندگو هم ندارند و خودشان شعار میدهند.
@Nucleader
نیوکلیدر
این ویدیو مربوط به صحبتهای دو سه شب پیش آقای حاج محمدرضا طاهری در میدان انقلاب است. چه میگوید؟ چن
حالا امشب چه اتفاقی افتاده؟ یک ماشین جدید آوردهاند با چند باند بزرگ که مداحی پخش کند. خودروی قبلی که پلاک سپاه داشت و از همان دوهفته پیش به دلیل تعدد جمعیت مردم مجبور شد جمع کند برود، حالا یک خودرو با پلاک شخصی آمده.
به یکی از برادران محترم گفتم مگر سه روز قبل اقای طاهری چنین چیزی نگفت؟ گفت نه! گفتم فیلمش هست، گفت منظور این بوده صدایش را کم کنید.
پس بیمار بدحال با صدای کم چند باند مشکلی ندارد، با شعارهای بدون بلندگو حالش بد میشود!
ماجرا حکایت براندازهاست که ایام محرم ننه بزرگی داشتند که توی آمبولانس پشت دسته گیر میکرد!
@Nucleader
برای چهارمین بار در میز مذاکره به ما حمله شد😭
انشاءلله پنجمین بار، ششمین بار، هفتمین بار...
ساعاتی قبل از حمله امشب آمریکا، نمایندگی دائم ایران در دفتر سازمان ملل:
هیچ کشوری به اندازه ایران از حقوق مشروع خود محروم نشده و هدف تجاوزات جنایتکارانه از طریق حملات نظامی به مؤسسات هستهای صلحآمیز خود قرار نگرفته است.
در صورت پایان یافتن شرایط جنگی، زمینه برای فعالیتهای راستیآزمایی پادمانی آژانس فراهم خواهد شد.
@Nucleader
اسرائیل از هفتم اکتبر آموخت محور مقاومت روی ناتوانی او در جنگ فرسایشی حساب کرده. چرا؟ چون تجربه جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۱۱ روزه و... این را میگفت. اما او از این اتفاق درس گرفت. حدود یک سال زیر ضربه محور مقاومت به جز ایران بود. به یکباره دست به توحشی افسارگسیخته زد و از همه قواعدی که در ذهن مخالفینش بود، عبور کرد.
همان قواعدی که فکرش را نمیکردیم سفارت ایران در سوریه را بزند، همان که باور نکردیم رییسی را ترور میکند، همان که همه فرماندهان حزبالله تا سید شهید را از میان برمیدارد، یحیی سنوار را میزند، دو رییس ستاد کل و دو فرمانده سپاه و چندین فرمانده رده یک را ترور میکند و همان قواعدی که «فکرش را نمیکردیم» رهبر انقلاب را به مسلخ شهادت ببرد. چیزهایی از این دست و اباطیلی نظیر این. توی همه اینها تنها و تنها از یک حیله استفاده کرد. باور میکنید؟ نه حتی دوتا. تنها یکی.
مذاکره!
ولی ما در همه این موارد هیچ درسی نیاموختیم. بلکه هرکه نقد کرد را به عامل موساد تشبیه کردیم تا دست از حماقت (و به گمان من خیانت) برنداریم. همه را هم حواله دادیم به یک شخص. درحالیکه مهمترین و پررنگترین کلمهای که در طول تاریخ زندگیش گفته بود، نه به آمریکا بود و آخرهم روی آن با خونش امضا کرد که هیچرقمه نتوانند دستکاری کنند.
از دشمنتان درس بگیرید، قبل از اینکه برای بقیه عبرت شوید. اسرائیل بعد از جنگ سال ۲۰۰۳ تا بالاترین ردههای خود را در کمیته وینوگراد محاکمه کرد. ما خودمان وسط جنگ هشت ساله رییسجمهوری را عزل کردیم. لااقل یک آفتابه را بردارید بگذارید جای دیگر، بگویید این مسئولیتش را درست انجام نداده بود. یک تغییری در رفتار ابلهانه با دشمن بدهید که فکر نکنند همه مردم ایران مثل شما نفهماند.
بس کنید. این مذاکره چیست که همه حیثیت و شرف و شعور شما را به باد داده و گوییا که مسختان کرده و از شما یک بازیچه در دستان یزید ساخته؟!
@Nucleader