این نوشته در شب سالگرد جنگ دوازده روزه، درحالیکه بیش از صد روز از شهادت رهبری میگذرد و او هنوز تشییع نشده، دو روز مانده به محرم و احتمالا یکی دو روز مانده به امضای توافق ننگین با آمریکا نوشته میشود.
شما در این مذاکره هم تنگه هرمز را باز خواهید کرد، هم هیچ عوایدی دریافت نمیکنید. هم قیمت نفت و بحران انرژی که میشد در دنیا ایجاد کرد را به حالت قبل برمیگردانید. هم شمشیر آمریکا در کشورهای منطقه روی گردنتان خواهد ماند. هم اسراییل تا ضاحیه جلو خواهد آمد، هم امارات و دیگران به همان رویه ادامه خواهند داد. هم برای اثبات خودتان به دنیا و برای اینکه مثل برجام به «روح مذاکرات» ضربه نزنید، درحالیکه هیچ امتیازی نگرفتید، سراغ هستهای هم خواهید رفت و بعد به کشور شما به شکلی که هیچگاه سابقه نداشته حمله خواهد شد.
تنها در یک صورت این اتفاقات رخ نخواهد داد که شخص رهبر انقلاب در هر جایی از این مسیر دستور خروج از این بازی را بدهد. که در مورد انجام گرفتن یا نگرفتن آن، به دلایلی چیزی نمینویسم.
ضمنا شما هرگز از گندم که نه، از جو ری هم نخواهید خورد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵.
@Nucleader
عباس عراقچی:
این توافق مخالفانی دارد که در رأس آنها رژیم صهیونیستی است.
هه! خب پس موافقانی هم دارد که در رأس آن قاتل رهبر شهید است.
@Nucleader
محمدرضا طاهری:
هر که سرباز رهبری است و فقط از ایشون حرف شنوی داره، هرکی معتقده که مذاکره با دستور ایشون داره جلو میره، چراغ گوشیش رو روشن کنه.
اونایی که اسم اقا رو یدک میکشن، حرف خودشونو میزنن بشنون.
محمدرضا طاهری:
بعضیها حرفشون با حرف اغتشاشگرا یکی شده. اونها از مذاکرات زیر بیرق رهبری ناراحتن، یه عده هم ناراحت شدن🙂
@Nucleader
فعال رسانه ای اصولگرا و از حامیان پزشکیان: فتنه جدید در راه است
هاتف صالحی:
قُماشی که با درد و رنج مردم بیگانهاند و از سرِ شکمسیری و خودهمهچیزدانی، مشغولِ تخریب کینهتوزانه تیم مذاکرهکننده کشور و برهم زدن ناجوانمردانه «تفاهم موقت» مورد تأییدِ نظام هستند، موجودات بسیار خطرناکی برای امنیت ملّی به شمار میروند.
شایسته است نهادهای ذیربط، برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی، تضعیف جبهه داخلی، ایجاد شکافهای هدفمند و نهایتاً وقوع «فتنه جدید»، رهبران و چهرههای اصلی این جریان را برای مدّتی هر چند کوتاه، تحت کنترل و مدیریت دقیق خود قرار دهند.
اینکه در تجمعات مقابل وزارت امور خارجه علیه کسی شعار تند و تیز سر بدهند، خوب نیست. اما بیش از آنکه کنش باشد، واکنش است. واکنش به بیمحلیهای بلندمدت، نامحرم دانستن، ملت را اغتشاشگر، مهره اسراییل، افراطی و... نامیدن. صدها بار مردم کف خیابان را «تندرو» خطاب کردن. باندهای بزرگ گذاشتن، پلاکارد پاره کردن و...
بیش از هفتاد روز است مردم را به هیچ گرفتهاید، تازه دیشب هم گفتید صبر کنید اول توافق کنیم، بعد به شما توضیح میدهیم. جواب این برخورد زشت و موهن، چیزی شبیه به شعارهای تند امروز است.
@Nucleader
نیوکلیدر
اینکه در تجمعات مقابل وزارت امور خارجه علیه کسی شعار تند و تیز سر بدهند، خوب نیست. اما بیش از آنکه ک
مردم از این جماعت مزدور به تنگ آمدهاند. کسانی که پول مفت بیتالمال خرج توییت زدنشان میشود که بیایند به کسانی که کف خیاباناند بگویند «شکمسیر»! چه کسانی؟ آنها که بسیاریشان وضعیت معیشت بسیار نامناسبی دارند.
همینکه مردم شما را از وسط دو قسمت نمیکنند، یعنی خیلی صبورند و شعور بالایی دارند. اگرنه باید پول بیتالمال را از حلقومتان میکشیدند. آدم باشید و قدر این ملت را بدانید و سعی کنید درست با آنها رفتار کنید.
@Nucleader
ای بابا. مثل اینکه ۸۰درصد مخاطبای خبرگزاری فارس هم پایداریچی تندرو افراطی هستن.
@Nucleader