eitaa logo
نیوک‌لیدر
427 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
485 ویدیو
2 فایل
يادداشت‌هایی درباره فرهنگ و هنر، سينما، دين، تاريخ و سياست. 🆔 @abouznab وبلاگ: nucleader.blog.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان: پس از مذاکرات فشرده، خوشحالیم اعلام کنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است. هر دو طرف اعلام کرده‌اند که عملیات نظامی در تمام جبهه‌ها، از جمله در لبنان، به طور فوری و دائمی متوقف خواهد شد.‌ جمعه ۱۹ ژوئن در سوییس این توافق امضا خواهد شد.‌ @Nucleader
انا لله و انا الیه راجعون. شهادت ولی‌امر مسلمین امام سید علی‌خامنه‌ای را به محضر حضرت حجت روحی فداه تسلیت عرض می‌کنیم. یاعلی مددی. @Nucleader
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای دومین بار. دلیلش معلوم شد؟ @Nucleader
این دستاورد حاج باقر بود. یادمون باشه. @Nucleader
دروغگو بودن این شیادهای عوضی که برای عاقلین مشخص بود، اون‌هایی هم که خودشون رو به حماقت زدن ادامه میدن‌. اما یک نمونه دیگرش رو ببینید. خبرگزاری فارس نوشته امتیازهای لحظه آخری ترامپ: - حفظ تمامیت ارضی و عقب‌نشینی اسراییل از لبنان -رفع بلادرنگ محاصره پریشب مگه عباس عراقچی همین‌‌ها رو به عنوان تفاهمنامه نمی‌گفت؟ یعنی اون چیزی که قرار بوده امضا کنن رو دو بار به ما فروختن؟ یا تو تفاهنامه نبوده و دروغ گفتن؟ عجب جماعت رذلی هستید. @Nucleader
ساعت ۱۶ لایو ایتا خوانش مقتل حسین بن علی علیه‌السلام.
ما مثل اینهایی نیستیم که قهر می‌کنن و می‌رن. نه، ما هرچه داریم از نوک پا تا فرق سر در محبت خمینی و خامنه‌ای است. ما با اسم و عشق و حرف‌ این‌ها رشد کردیم. با پرچم این‌ها قدمون بلند شد و با راه این‌ها آدم شدیم. ما خودمون رو بدهکار امام فقید و امام شهید میدونیم. بارها گفتم با علم به اینکه برای مسئولین جمهوری اسلامی، زنان خیابانی و براندازان کف‌ خیابان و... ارزشمندتر از بسیجی و حامیانش هستند، با همین دانش در انتخابات شرکت کردم، دی ماه به خیابان رفتیم، در تجمعات شرکت کردیم و... نسبتی با انقلاب اسلامی داریم که خون شهیدانش این پیوند رو نگه داشته و نفرتی از سیاستمدارانش داریم که باز همین خون‌ها درش موثره. جان ناقابلی هم داریم که متاسفانه نشد تقدیم سید علی خامنه‌ای بکنیم و امیدوارم اگر خدا قابل دونست، یک روزی تقدیم امام عصر یا نائبش کنیم. اما احمق نیستیم، رزق رو به نفی عقل گره نزدیم.‌ با این رجاله‌هایی که دشمن رو بیشتر از خودی دوست دارن، برانداز رو بیشتر از مدافعان نظام دوست دارن، برای سرمایه‌دار خودکشی می‌کنن تا رضایتش رو جلب کنن و به راحتی به مردم کف خیابون توهین می‌کنن و اون‌ها رو مفت‌خور و شکم‌سیر خطاب می‌کنن نیستیم. از اشخاصی که خون رهبری رو مصالحه «اقتصاد» کردند و دوگانگی ساختند که انتقام فقط جنگ نیست، ساختن هم هست بیزاریم. از کسی که گفت در برابر مطالبات مشروع مردم خود رو‌ مسئول می‌دونم، اما همه مردم نه یک جریان خاص نفرت داریم. چون دروغگوترین دروغگوهاست و سرمایه‌دارها و مرفهین بی‌درد و کسانی که دلشون می‌خواد سر به تن این انقلاب و اسلام نباشه رو بر گروه دیگر ترجیح میده. با کسانی که پااندازی کردند که شمشیر خارج از نیام علیه دشمن بر گردن خودی بنشینه همراه نیستیم. و نسبت به سخنران و مداحی که مدام به مردم تاخت و توهین کرد هم رشته‌های پیوند رو گسستیم. بعضی از اقایون غده‌هایی هستید که خودتون رو به عنوان سلول‌های ایمنی سیستم جا زدید تا هر وقت اوضاع بد شد و در خطر از بین رفتن قرار گرفتید، مردم انقلابی مثل دی ماه و اسفند ماه بیان کف خیابون و بخاطر اینکه محبت انقلاب و رهبری در دلشون هست، شما رو هم نجات بدن و دوباره بر گرده اون‌ها سوار بشید و به گروه دیگری که نه به شما و نه به این حکومت علاقه‌ای ندارند، سواری بدید. ما نفهم نیستیم. همین روزها برای رفاه بیشتر سرمایه‌دارها د‌ر مناطق آزاد، تردد خودروی خارجی رو ازاد کردید و برای بدبخت‌تر شدن مردم مستضعف حاضر در خیابان کمر همت بستید. ولی روز «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض» هم خواهد رسید. ما هم اگر تلاشی کردیم یا اگر خونی داریم، هدیه به آن روز می‌کنیم. در این مسیر هزاران شهید بوده و هستند که خون برای راه خدا و ولی‌فقیه و امام معصوم دادند و از نیرنگ اهل تزویر باخبر بودند. اما خدای خامنه‌ای شاهد و ناظر بر قلب‌هاست. خدایا تو خود شاهدی آنچه از جانب ما صورت گرفت نه تلاشی بود برای کسب قدرت و نه تلاشی برای فزونی ثروت؛ بلکه میخواستیم نشانه‌های دین تو را آشکار سازیم و اصلاح را در سرزمین‌های تو برقرار سازیم تا بندگان ستم‌دیده تو ایمن گردند و حدود الهی برپا شود. اما چه شد؟ «نفوذی» و «خوارج» و «تندرو» و «مهره اسراییل» و «اغتشاشگر» خطاب شدیم. پ.ن: تندروی، کندروی، افتراق هر مزخرفی که روی این متن اسم میگذارید، این بود آنچه بود. از این پس باز با علم‌ به اینکه شما اختناقی خواهید ساخت که در تاریخ این کشور نظیر نداشته، گوشه‌ای خواهیم نشست و با آنچه می‌کنید نگاه می‌کنیم. بین ما و شما خط سرخی است فراموش نشدنی. @Nucleader
تا دقایقی دیگه لایو داریم