دروغگو بودن این شیادهای عوضی که برای عاقلین مشخص بود، اونهایی هم که خودشون رو به حماقت زدن ادامه میدن.
اما یک نمونه دیگرش رو ببینید. خبرگزاری فارس نوشته امتیازهای لحظه آخری ترامپ:
- حفظ تمامیت ارضی و عقبنشینی اسراییل از لبنان
-رفع بلادرنگ محاصره
پریشب مگه عباس عراقچی همینها رو به عنوان تفاهمنامه نمیگفت؟ یعنی اون چیزی که قرار بوده امضا کنن رو دو بار به ما فروختن؟ یا تو تفاهنامه نبوده و دروغ گفتن؟
عجب جماعت رذلی هستید.
@Nucleader
ما مثل اینهایی نیستیم که قهر میکنن و میرن. نه، ما هرچه داریم از نوک پا تا فرق سر در محبت خمینی و خامنهای است. ما با اسم و عشق و حرف اینها رشد کردیم. با پرچم اینها قدمون بلند شد و با راه اینها آدم شدیم. ما خودمون رو بدهکار امام فقید و امام شهید میدونیم.
بارها گفتم با علم به اینکه برای مسئولین جمهوری اسلامی، زنان خیابانی و براندازان کف خیابان و... ارزشمندتر از بسیجی و حامیانش هستند، با همین دانش در انتخابات شرکت کردم، دی ماه به خیابان رفتیم، در تجمعات شرکت کردیم و...
نسبتی با انقلاب اسلامی داریم که خون شهیدانش این پیوند رو نگه داشته و نفرتی از سیاستمدارانش داریم که باز همین خونها درش موثره.
جان ناقابلی هم داریم که متاسفانه نشد تقدیم سید علی خامنهای بکنیم و امیدوارم اگر خدا قابل دونست، یک روزی تقدیم امام عصر یا نائبش کنیم.
اما احمق نیستیم، رزق رو به نفی عقل گره نزدیم. با این رجالههایی که دشمن رو بیشتر از خودی دوست دارن، برانداز رو بیشتر از مدافعان نظام دوست دارن، برای سرمایهدار خودکشی میکنن تا رضایتش رو جلب کنن و به راحتی به مردم کف خیابون توهین میکنن و اونها رو مفتخور و شکمسیر خطاب میکنن نیستیم.
از اشخاصی که خون رهبری رو مصالحه «اقتصاد» کردند و دوگانگی ساختند که انتقام فقط جنگ نیست، ساختن هم هست بیزاریم. از کسی که گفت در برابر مطالبات مشروع مردم خود رو مسئول میدونم، اما همه مردم نه یک جریان خاص نفرت داریم. چون دروغگوترین دروغگوهاست و سرمایهدارها و مرفهین بیدرد و کسانی که دلشون میخواد سر به تن این انقلاب و اسلام نباشه رو بر گروه دیگر ترجیح میده. با کسانی که پااندازی کردند که شمشیر خارج از نیام علیه دشمن بر گردن خودی بنشینه همراه نیستیم. و نسبت به سخنران و مداحی که مدام به مردم تاخت و توهین کرد هم رشتههای پیوند رو گسستیم.
بعضی از اقایون غدههایی هستید که خودتون رو به عنوان سلولهای ایمنی سیستم جا زدید تا هر وقت اوضاع بد شد و در خطر از بین رفتن قرار گرفتید، مردم انقلابی مثل دی ماه و اسفند ماه بیان کف خیابون و بخاطر اینکه محبت انقلاب و رهبری در دلشون هست، شما رو هم نجات بدن و دوباره بر گرده اونها سوار بشید و به گروه دیگری که نه به شما و نه به این حکومت علاقهای ندارند، سواری بدید. ما نفهم نیستیم. همین روزها برای رفاه بیشتر سرمایهدارها در مناطق آزاد، تردد خودروی خارجی رو ازاد کردید و برای بدبختتر شدن مردم مستضعف حاضر در خیابان کمر همت بستید. ولی روز «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض» هم خواهد رسید. ما هم اگر تلاشی کردیم یا اگر خونی داریم، هدیه به آن روز میکنیم. در این مسیر هزاران شهید بوده و هستند که خون برای راه خدا و ولیفقیه و امام معصوم دادند و از نیرنگ اهل تزویر باخبر بودند.
اما خدای خامنهای شاهد و ناظر بر قلبهاست. خدایا تو خود شاهدی آنچه از جانب ما صورت گرفت نه تلاشی بود برای کسب قدرت و نه تلاشی برای فزونی ثروت؛ بلکه میخواستیم نشانههای دین تو را آشکار سازیم و اصلاح را در سرزمینهای تو برقرار سازیم تا بندگان ستمدیده تو ایمن گردند و حدود الهی برپا شود. اما چه شد؟ «نفوذی» و «خوارج» و «تندرو» و «مهره اسراییل» و «اغتشاشگر» خطاب شدیم.
پ.ن: تندروی، کندروی، افتراق هر مزخرفی که روی این متن اسم میگذارید، این بود آنچه بود. از این پس باز با علم به اینکه شما اختناقی خواهید ساخت که در تاریخ این کشور نظیر نداشته، گوشهای خواهیم نشست و با آنچه میکنید نگاه میکنیم. بین ما و شما خط سرخی است فراموش نشدنی.
@Nucleader
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محرم میرسد، جای تو خالی است...
فرا رسیدن ماه عزای اشرف اولاد آدم، حسین بن علی علیهالسلام بر آسمان و زمینیان تسلیت و تعزیت باد.
@Nucleader
صحبتهای دقایقی پیش جیدی ونس درباره ایران:
ما اکنون مستقیماً با نظام ایران صحبت میکنیم. ما روابط خوبی با آنها داریم. ما دیگر از طریق کانالهای پشتی پیام ارسال نمیکنیم؛ ما در واقع با آنها صحبت میکنیم. وقتی با آنها صحبت میکنید، متوجه میشوید چه چیزی واقعی است، چه چیزی جعلی است، در مورد چه چیزی جدی هستند، و در مورد چه چیزی جدی نیستند.
ما اساساً همه برگهای برنده را در دست داریم. اگر ایرانیها تعهداتی ندهند، مجبور نیستیم چیزی به آنها بدهیم.
ما دست باز خود را به سوی ایران دراز میکنیم. اگر آنها بخواهند رابطهشان را با ما تغییر دهند، ما رابطهمان را با ایران تغییر خواهیم داد. این پیشنهاد است.
ما به ایرانیها میگوییم: اگر با حسن نیت مذاکره کنید و تعهد بلندمدت به عدم توسعه سلاحهای هستهای بدهید، ما موفقیت کشورتان را تضمین خواهیم کرد.
ما میبینیم که هم تندروهای ایران و هم رهبران سیاسی میگویند: «رابطه ما با ایالات متحده در ۴۷ سال گذشته یک اشتباه بوده است. بیایید صفحه جدیدی را ورق بزنیم.
سوال: پیش از این، ترامپ گفت «هیچ توافقی با ایران جز تسلیم بیقید و شرط» وجود نخواهد داشت. چرا اکنون مسیر خود را تغییر داد و با این توافق موافقت کرد؟
جیدی ونس: «فکر نمیکنم مسیرش را تغییر داده باشد. اساساً، استدلال ترامپ این بود که ما از نیروی نظامی برای اعمال فشار بر ایران استفاده میکنیم و چیز خوبی برای مردم آمریکا به دست خواهیم آورد. و اکنون ما آن را داریم.»
آنچه ترامپ واقعاً میخواست انجام دهد، نه فقط در شش هفته گذشته، بلکه در واقع در یک سال و نیم گذشته سیاست ایران، این بود که ما را به جایی برساند که بتوانیم اساساً رابطهمان را با ایرانیها تغییر دهیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها هرگز سلاح هستهای نداشته باشند. ما احساس میکنیم که اکنون در آن نقطه هستیم.
ایران یک ریال پول دریافت نمیکند مگر اینکه به تعهدات خود عمل کند. و پولی که درباره آن صحبت میکنیم اساساً تخفیف تحریمهاست. ما به آنها پول آمریکایی نمیدهیم، نه یک دلار پول آمریکا به ایران میرود. ما حاضریم در صورت تمایل به تعهدات بلندمدتی که برای یک کشور عادی بودن لازم است، چشمپوشی از برنامه تسلیحات هستهای و توقف تأمین مالی فعالیتهای نیابتی در سراسر خاورمیانه، تخفیف قابل توجه تحریمها را بدهیم.
ما دیروز توافق را به صورت دیجیتالی امضا کردیم و هیچ پولی آزاد نشده است. این تغییر نخواهد کرد. این یک موضوع مبتنی بر عملکرد است.
سوال: ایرانیها میگویند که به یک صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیارد دلاری دسترسی خواهند داشت. درست است یا نادرست؟
جیدی ونس: «این نوع چیزهایی است که آنها میتوانند به آن دسترسی داشته باشند، تا زمانی که به تعهدات خود عمل کنند.»
رسانههای ایران، به ویژه رسانههای تندرو، در مورد آنچه به دست میآورند صحبت میکنند بدون اینکه در مورد آنچه میدهند صحبت کنند. برای همه ما مهم است که این روایت را اصلاح کنیم.
اگر ببینیم ایرانیها اقدام به از بین بردن ذخایر مواد غنیشده خود میکنند و اجازه میدهند راستیآزمایی مورد نیاز ما اجرا شود تا مطمئن شویم که آنها قصد ساخت سلاح هستهای ندارند، رفع تحریمها دنبال خواهد شد.
@Nucleader
اولین روز محرم سال ۱۴۰۵ از شهید حاج ابوالفضل نیکویی معروف به حاج یونس یاد میکنیم. کسی که مرد روزهای سخت جنگ با داعش بود.
مردی که هشت سال در فتنه شام جنگید تا محور مقاومت را تقویت کند و دست دشمن را از حریم اهل بیت و حرم ایران اسلامی دور کند. کسی که در جنگ ۱۲ روزه به دست اسرائیل شهید شد.
شادی روحش صلواتی هدیه کنیم.
@Nucleader