نیوکلیدر
صحبتی درباره حاشیه مذاکرات با موافقان و بانیان ان. لطفا گوش کنید و برای دیگران بفرستید. @Nucleader
سعی داشتم تا مدتی دیگه درباره مسائل اینچنینی صحبت نکنم، اما به همین مقدار خودم رو مدیون امام شهید دیدم.
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای عزیزم، ای حسین!
تو را از ورود به کوفه منع خواهند کرد...
@Nucleader
نیوکلیدر
اولین روز محرم سال ۱۴۰۵ از شهید حاج ابوالفضل نیکویی معروف به حاج یونس یاد میکنیم. کسی که مرد روزها
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به رسم قدرشناسی و ادب از حاج یونس یاد کنیم. در روضهها، در زیارتها، در اربعین و...
@Nucleader
از برخوردهای امنیتی بعد از اتشبس با مردم کف خیابان معلوم بود که چه کسی قراره بر مسند فرماندهی بسیج بنشینه. گفته بودیم که منتظر یک جو خفقان و امنیتی باشید. این تازه اول عشقه.
@Nucleader
هر اتفاقی افتاد یادتون نره:
کارگزاران جمهوری اسلامی به اشرار و اراذل گفتن معترض ولی به مردم مبعوث گفتن فتنهگر و موسادی و پهلویچی و اغتشاشگر!
در مورد اونا که مسلح و وحشی بودن گفتن خویشتنداری کنید و در مورد این مردم میخوان گازانبری جمع کنن. یادتون نره.
این اولاً دهنکجی به رهبر شهید بود و هست که اسم فتنه و کودتا روی این حوادث میگذاشتند و مسئولین کاملا هماهنگ با ایشون قائل به تعبیر دیگری بودند، ثانیاً توهین به سیدمجتبیست که به همین مردم هربار میگه مبعوث و خونخواه رهبر و خواسته خیابان رو حفظ کنید و فریاد بکشید بر سر مذاکرات!
خواهید دید سر اون «کودتا» که گفته میشد، از آستین چه کسی بیرون خواهد زد. فقط امیدوارم تا اون روز خدا به حرمت خون شهیدان این سرزمین و تلاش این مردم، جلوی اینها رو بگیره، اگرنه خواهید دید که برای رضایت دولت آمریکا و رسیدن به پول، هم «پیمان ابراهیم» رو خواهند پذیرفت، هم تتمه شرعیات این سرزمین رو جارو خواهند کرد. حجاب که کلا رفت، پوشش رو هم کنار خواهند گذاشت و نوبت به باز کردن دیسکو و کلاب هم خواهد شد.
اگر ۱۰۰ روز پیش میگفتند با قاتلین رهبر قرار ملاقات مستقیم خواهند گذاشت و به شما که در خیابان هستید، فتنهگر و پهلویچی میگن باور میکردید؟ این حرفها رو هم منکر میشید تا روزش برسه.
فقط فقط امیدوارم که خدا به حرمت خون شهیدان این سرزمین، مکرها رو از بین ببره.
@Nucleader
نیوکلیدر
خواهید دید سر اون «کودتا» که گفته میشد، از آستین چه کسی بیرون خواهد زد. فقط امیدوارم تا اون روز خد
خواهند گفت اینها تندروی و افراطیگری است.
اما آینده نشون خواهد داد که کی درست میگفت
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.ترامپ:
ما مردی به نام سلیمانی را از بین بردیم. فکر میکنید اگر او زنده بود این اتفاق [مذاکره ]میافتاد؟ او یک نابغه شرور بود.
یک موی گندیده قاسم سلیمانی اگر در تن بعضیها بود، این مردک جرأت نمیکرد هر بار اینطور زر زر کنه. اما خب متاسفانه راست میگه. او نیست که کار جمهوری اسلامی به اینجا رسید. او نیست که امروز «مذاکره» میکنید.
@Nucleader
امام باقر علیهالسلام درباره مظلومیت امیرالمومنین گفت برای علی علیهالسلام دو تن از مردان ناتوان زبون تازه مسلمان یعنی عباس و عقیل مانده بود.
به خدا سوگند اگر حمزه و جعفر زنده بودند، آن دو نفر آرزویی که در سر پروراندند، نداشتند و اگر شاهد کارهاشان بودند، آنها را زنده نمیگذاشتند...
@Nucleader