_نوارکاسِت
حرفِ یکسال نگه داشتم برات.
:)))
آقای امام حسین، حرف یک سال نگه داشتم برات...
دور شدن ازت این شکلیه عزیزدلم!
آدم که نمیفهمه چی میشه. یه روزی وسط زندگی کردن به خودش میاد و میبینه از کسی که یک عمر ایرادشو میگرفته هم بدتر شده.
هدایت شده از سدخارجی
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ادب مرد به ز دولت اوست»
از طرفی؛ ما مردم هستیم که با دامن نزدن به حاشیهها باعث میشیم که نامزدها شفافتر و دقیقتر راجع به برنامههاشون و دیدگاههاشون در مناظرات صحبت کنند…
@sedkhareji ✔️
یه کسایی میخوان به آقای فلانی رای بدن که همین ثابت میکنه هیچجوره صلاحیت رییس جمهور شدن رو نداره.
هدایت شده از استاریسم؛
زاکانی عزیزم!
کاش من همه بودم با حق رای همه بهت رای میدادم.