eitaa logo
اوکۍ. باشہ!
34 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
163 ویدیو
5 فایل
حس کنید... عطرِ مست‌کننده‌یِ نسکافه را ! . . ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1csrx0i&btn=Fou . برای فرستادن مدیا: http://nskhat.ir/send?public_token=fou-1bb9c5 . . فو (Fou): دیوانه‌. دیوانه‌ی چیزی یا کسی بودن
مشاهده در ایتا
دانلود
دیروز برام بستنی گرفت! الان چی در جوابش باید بگم؟
اوکۍ. باشہ!
دیروز برام بستنی گرفت! الان چی در جوابش باید بگم؟
هیچ چیزی به ذهنم نرسید و سعی کردم با ":)💕" جواب دادنم قضیه رو تموم کنم
اوکۍ. باشہ!
باید از محیا فاصله بگیرم. خیلی جدی!
نمیخوام دیگه کسی توی قلبم جا بدم. میخوام فقط آنیل و بهار توی قلبم باشن.
دقت که کردم فهمیدم من هیچ کراشی ندارم.
اوکۍ. باشہ!
دقت که کردم فهمیدم من هیچ کراشی ندارم.
شاید از یه شخصیتی یا یه فردی خوشم بیاد ولی کراش نه. کلا کسی نیستم که وقتی از یه شخصیت یا یه فردی که مثلا روش کراشم، عکسی یا فیلمی ببینم قند تو دلم آب بشه:/
ولی خداییش زشته بهمون که هنرستانی هستیم بگن برای کارنامه والدین بیان مدرسه:/
بقیه رو ول کن تو ول کن تو ول کن تو ول کن ...
یک هفته تعطیل شدیم=)
عذاب وجدان بدترین چیزه
های
باید بگم به شدت خوابم میاد چون... دیشب اصلا خوابم نمی‌برد خوابم میبرداااا ولی کاملا هوشیار بودم. دیشب فقط چشمامو بسته بودم ولی در اصل خواب نبودم