#نوره_زرنيخدار
✅ اين ماده پودر سفيد رنگي است که از ترکيب آهک و زرنيخ تشکيل شده است.
#نورهطبيعي داراي ماده اي به نام #آرسنيک در ترکيب خود مي باشد. ماده آرسنيک موجود در نوره طبيعي باعث جلوگيري از #سرطانخون و ساير سرطان ها مي شود.
👈 همين ماده آرسنيک موجود در نوره طبيعي و سنتي است که بوي تندي به آن داده است.
ممکن است اين بو براي بعضي از افراد خوشايند نباشد😷 ولي توجه داشته باشيد که شما با استفاده از نوره هاي طبيعي :
⇦•هم موهاي زائد بدن خود را از بين مي بريد ⇦•و هم به دليل وجود آرسنيک ، خود را شيمي درماني طبيعي در برابر بيماري سرطان مي نماييد!
#فوایددیگرنوره
✅ نوره طبيعي علاوه بر زدودن موهاي زائد و پيشگيري از بيماري مهلک سرطان ، فوايد فراوان ديگري هم دارد که به عنوان مثال مي توان به اثر #سفيدکنندگي پوست اشاره کرد. تيغ ها و ژيلت ها پس از استفاده ، موجب تيره شدن پوست ناحيه استفاده شده مي شوند اما نوره طبيعي نه تنها پوست ناحيه مورد استفاده را تيره نمي کند بلکه سفيد تر هم مي کند! به عبارت بهتر مي توان گفت که نوره يک ماده معجزه گر طبيعي است.✨
ممکن است بوي نوره 😷 براي بعضي افراد خوشايند نباشد. جهت #خوشبوکردن نوره مي توان از عصاره هاي طبيعي مثل #عصارهبابونه در ترکيب خمير نوره استفاده نمود.
👈 کساني که #تندخو و بد اخلاق هستند #کفپاهايشان را نوره طبيعي زرنيخ دار بمالند و 5 دقيقه بعد بشويند. پا محل تجمع سوداست، و هم اندام انتهايي است و هم جاذبه زمين مدام خون و مواد زائد بويژه بخش سنگين آن يعني سودا را به سمت خودش مي کشد.
⇩ادامه⇩
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
#فوايداستفادهازنورهطبيعيزرنيخدار
1•⇦تقويت قواي جنسي و درمان سرد مزاجي زنان
2•⇦ تقويت و نشاط بدن؛
3•⇦ افزايش نور چشم؛
4•⇦ تقويت مفاصل؛
5•⇦ موثر در درمان غلبهي سودا؛
6•⇦موثر در درمان بيماري هاي پوستي؛
7•⇦ پيشگيري از جنون، خوره، پيسي، جذام، برص و آکله؛
8•⇦درمان عرق سوز شدن و موثر در درمان بيماريهاي پوستي؛
9•⇦رفع دلگيري و پريشاني؛
10•⇦موثر در درمان لاغري؛
11•⇦موثر در درمان بيماري هاي کليه و مثانه؛
12•⇦پيشگيري از سرطان سينه {در صورت استفاده براي موهاي زير بغل}
13•⇦پيشگيري از سرطان خون {در صورت بوئيدن}
14•⇦پيشگيري از سرطان پوست {در صورت استفاده بر روی پوست تمام بدن}.
15•⇦محکم شدن استخوانها و درمان پوکي استخوان؛
16•⇦پيشگيري و درمان رماتيسم ؛
17•⇦شپش و قارچ پوستي؛
18•⇦بهبود رماتيسم، کمردرد، آرتروز، سياتيک 19•⇦علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شديداً شدت مي دهد.
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
🎯 تلاشهای یهود برای جلوگیری از تولد و ظهور پیامبر اکرم (ص)
⚔ د. تلاش برای ترور پیامبر صلیاللهعلیهوآله
1⃣ یک روز بعد از میلاد حضرت محمد (ص)، یکی از علمای یهود به #دارالندوة آمد و از حاضران پرسید: آیا امشب در میان شما فردی متولد شده است؟ گفتند: نه. گفت: پس باید در فلسطین متولد شده باشد؛ پسری که نامش احمد است و هلاک یهود به دست او خواهد بود!
2⃣ حاضران، پس از جلسه، سراغ گرفتند و دریافتند که پسری برای عبدالله بن عبدالمطلب به دنیا آمده است. پس آن عالم #یهودی را خبر کردند و بنابر درخواست وی، او را نزد کودک بردند. او به محض دیدن طفل، بیهوش شد.
3⃣ چون به هوش آمد گفت: به خدا قسم که پیامبری (نبوت)، تا قیامت از #بنیاسرائیل گرفته شد. این همان کسی است که بنیاسرائیل را نابود میکند. آنگاه با دیدن شادی #قریش از این خبر، ادامه داد: به خدا قسم، کاری با شما کند که اهل مشرق و مغرب از آن یاد کنند.
4⃣ به این ترتیب، محمد (ص) از همان نخستین روز تولد شناسایی شد. تیرهای #یهود برای جلوگیری از تولد او، همه به خطا رفته بود و آنها برای رسیدن به هدفشان، میبایست محمد (ص) را از میان برمیداشتند.
5⃣ در مقابل این توطئهها، برای جلوگیری از #ترور پیامبر (ص) نیز تلاشهایی صورت گرفت که در ادامه به آنها میپردازیم:
✍ منبع: کتاب تبار انحراف، حجةالاسلام مهدی طائب
https://eitaa.com/Ostadkhosravi📖
بزرگمهر حکیم.(بوذرجمهر):دیشب در خواب دیدم نوری از صحرای عربستان بالا آمد و به شرق و غرب عالم تابید به گمان پیامبرآخرالزمان متولد شده باشد
سلام مرا بدو برسانید و بگویید من از پیروانش هستم ....
سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی...عشق محمد بس است و آل محمد
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
🎊دگرگونی کواکب با ظهور نور هدایت:
🎊🌸🎊🌸🎊🌸🎊
مرحوم شیخ صدوق و دیگر بزرگان آورده اند:
چون عبداللّه فرزند عبدالمطّلب به حدّ بلوغ رسید، پدرش یکی از زنان شریف به نام آمنه بنت وهب را برای همسری او انتخاب کرد.
آمنه گوید: چون مدّتی از ازدواج من با عبداللّه سپری شد و نطفه فرزندم منعقد گردید، هر مقداری که از دوران حمل می گذشت، نه تنها هیچگونه احساس سنگینی و ناراحتی نمی کردم؛ بلکه شادابی وراحتی غیر قابل وصفی را در خود احساس می کردم.
تا آن که شبی در خواب، شخصی را دیدم که به من گفت: ای آمنه! تو به بهترین خلق خداوند، آبستن گشته ای.
وقتی زمان وضع حمل و زایمان فرا رسید، بدون هیچگونه ناراحتی و دردی، نوزادم به دنیا آمد.
هنگامی که آن عزیر وارد این دنیا شد زانوها و دست های خود را بر زمین نهاد و سر به سوی آسمان بلند نمود، در همین حال صدائی را شنیدم که گفت: بهترین و شریف ترین انسان ها به دنیا آمد، او در پناه خدای بی همتا است، و از شرّ هر ظالم و حسودی در امان خواهد بود.
در همان لحظه، نوری از من جدا گردید و بین زمین و آسمان را روشن نمود و حالت عجیبی در آسمان و ستاره ها به وجود آمد، به طوری که می دیدم ستاره ها همانند تیر، از سوئی به سوی دیگر پرتاب می شدند.
هنگامی که قُریش، چنین حالتی را مشاهده کردند، همه در حیرت فرو رفته و می گفتند: قیامت بر پا شده است؛ پس همگی نزد یکی از ستاره شناسان معروف به نام ولید بن مغیره رفتند، تا از جریان آگاه گردند.
او گفت: دقّت کنید، اگر ستاره ها با این وضع نابود می شوند؛ پس قیامت بر پا خواهد شد و گرنه حادثه ای عجیب رخ داده است که در طبیعت تصرّف و دخالت دارد.
سپس پیش یکی دیگر از ستاره شناسان یهودی به نام یوسف رفتند و او چون شاهد دگرگونی ستاره ها بود، گفت: در این شب پیغمبری به دنیا آمده است که کتاب های آسمانی بشارت ورودش را داده اند؛ و او آخرین پیامبر الهی خواهد بود؛ و این دگرگونی موجود در آسمان که ستاره ها همانند تیر، از سوئی به سوی دیگر پرتاب می شوند و از رفتن شیاطین به آسمان ها جلوگیری می کنند.
پس چون صبح شد، بزرگان قریش در محلّ اجتماع، گرد هم جمع شدند و خبر ولادت نوزاد عبداللّه فرزند مطّلب را مطرح کردند وبه همراه ستاره شناس یهودی یعنی یوسف به طرف منزل آمنه حرکت کردند تا نوزاد عزیز را مشاهده کنند.
همین که به منزل آمنه رسیدند، قنداقه نوزاد روشنائی بخش را آوردند، یوسف نگاهی به چشم و موهای آن نوزاد یعنی حضرت محمّد صلّی اللّه علیه و آله کرد و یقه پیراهن حضرت را گشود و بر شانه اش خال سیاهی با چند مو دید.
با دیدن این علامت ها، یوسف از جای خود بلند شد، قریش همگی تعجّب کردند ومشغول خنده و مسخره کردن یوسف شدند.
او از جای برخواست و گفت: این نوزاد، پیامبر خداست که با شمشیر عدالت گستر خویش قیام می کند و با تمام شِرک و بت پرستی می ستیزد، و با آمدن این شخص، نبوّت از قوم بنی اسرائیل قطع خواهد گردید.
پس قریش با شنیدن این خبر همه پراکنده شدند.
📚 اکمال الدّین صدوق: ص 196، ح 39 ،
📚 بحارالأنوار: ج 15، ص 329، ح 15،
📚حلیةالأبرار: ج 1، ص 36، ح 1.
🎉🌸🎉🌸🎉🌸🎉
کانال قرآن و عترت :
http://sapp.ir/ghoorani
حدیث اول :
من أحب لله و أبغض لله و أعطي لله فهو ممن كمل إيمانه .
امام جعفر صادق (ع) : هر كه براي خدا دوست دارد و براي خدا دشمن دارد و براي خدا عطاء كند ، از كساني است كه ايمانش كامل است .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 189
حدیث دوم :
ان المسلمين يلتقيان ، فافضلهما أشدهما حبا لصاحبه .
امام جعفر صادق (ع) : از دو مسلمان كه به هم برخورد مي كند آن كه ديگري را بيشتر دوست دارد بهتر است .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 193
حدیث سوم :
جعل الخير كله في بيت و جعل مفتاحه الزهد في الدنيا .
امام جعفر صادق (ع) : همه خير در خانه اي نهاده شده و كليدش را زهد و بي رغبتي به دنيا قرار داده اند .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 194
حدیث چهارم:
اذا أراد الله بعبد خيرا زهده في الدنيا و فقهه في الدين و بصره عيوبها و من أوتيهن فقد أوتي خير الدنيا و الاخرة .
چون خدا خير بنده اى را خواهد، او را نسبت بدنيا بى رغبت و نسبت بدين دانشمند كند. و به عيوب دنيا بينايش سازد، و بهر كه اين خصلت ها داده شود، خير دنيا و آخرت داده شده.
اصول كافي ، ج 3 ، ص 196
حدیث پنجم:
خف الله كأنك تراه و إن كنت لا تراه فإنه يراك .
امام جعفر صادق (ع) : چنان از خدا بترس كه گويا او را مي بيني و اگر تو او را نمي بيني او تو را مي بيند .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 110
حدیث ششم :
كان أميرالمؤمنين صلوات الله عليه يقول : أفضل العبادة العفاف .
امام جعفر صادق (ع) : اميرالمؤمنين عليه السلام مي فرمود : بهترين عبادت عفت است .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 125
حدیث هفتم :
قال رسول الله : من ترك معصية لله مخافة الله تبارك و تعالي أرضاه الله يوم القيامة .
امام جعفر صادق (ع) : پيامبر خدا فرمود : هر كه گناهي را براي خدا و ترس از او ترك كند خدا او را در روز قيامت خشنود گرداند .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 128
حدیث هشتم :
قال الله تبارك و تعالي : ما تحبب إلي عبدي بأحب مما افترضت عليه .
امام جعفر صادق (ع) : خداوند متعال فرموده است : بنده من با چيزي محبوبتر از انجام واجبات به من دوستي نكند .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 129
حدیث نهم :
العباد ثلاثة : قوم عبدوا الله عز و جل خوفا فتلك عبادة العبيد و قوم عبدوا الله تبارك و تعالي طلب الثواب ، فتلك عبادة الأجراء و قوم عبدوا الله عز و جل حبا له فتلك عبادة الأحرار و هي أفضل العبادة .
امام جعفر صادق (ع) : عبادت كنندگان سه دسته اند : گروهي خداي متعال را از ترس عبادت كنند و اين عبادت بردگان است ، گروهي خداي متعال را به طمع ثواب عبادت كنند و اين عبادت مزدوران است . دسته اي خداي متعال را براي دوستيش عبادت كنند و اين عبادت آزادگان و بهترين عبادت است .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 131
حدیث دهم :
إنما خلد أهل النار في النار لأن نياتهم كانت في الدنيا أن خلدوا فيها أن يعصوا الله أبدا . و إنما خلد أهل الجنة في الجنة لأن نياتهم كانت في الدنيا أن لو بقوا فيها أن يطيعوا الله أبدا ، فبالنيات خلد هؤلاء و هؤلاء . ثم تلا قوله تعالي : " قل كل يعمل علي شاكلته " قال : علي نيته .
امام جعفر صادق (ع) : اهل دوزخ از اينرو در دوزخ جاودان باشند كه نيت داشتند اگر در دنيا جاودان باشند هميشه نافرماني خدا كنند و اهل بهشت از اينرو در بهشت جاودان باشند كه نيت داشتند اگر در دنيا باقي بمانند هميشه اطاعت خدا كنند پس اين دسته و آن دسته به سبب نيت خويش جاوداني شدند ، سپس قول خداي تعالي را تلاوت نمود : بگو هركس طبق طريقه خويش عمل مي كند . فرمود : يعني طبق نيت خويش .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 135 - 136
حدیث یازدهم :
لا تكرهوا إلي أنفسكم العبادة .
امام جعفر صادق (ع) : عبادت را به خود مكروه و ناپسند نداريد .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 137
حدیث دوازدهم :
ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.
امام جعفر صادق (ع) : چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138
حدیث سیزدهم :
الصبر رأس الايمان .
امام جعفر صادق (ع) : صبر سر ايمان است .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 140
حدیث چهاردهم :
ثلاث من علامات المؤمن : علمه بالله و من يحب و من يبغض .
امام جعفر صادق (ع) : سه چيز از علامات مؤمن است : شناختن خدا و شناختن دوستان و دشمنان خدا .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 192
حدیث پانزدهم :
من ابتلي من المؤمنين ببلاء فصبر عليه ، كان له مثل أجر الف شهيد .
امام جعفر صادق (ع) : هر مؤمني به بلائي گرفتار شود و صبر كند ، اجر هزار شهيد براي اوست .
اصول كافي ، ج 3 ، ص 146
حدیث شانزدهم :
محمد بن سليمان الديلمي عن أبيه قال : قلت لابي عبدالله - عليه السلام - فلان بن عبادته و دينه و فضله ! فقال : كيف عقله ؟ قلت : لا أدري : فقال : ان الثواب علي قدر العقل .
امام جعفر صادق (ع) : سليمان ديلمي مي گويد : به امام صادق - عليه السلام - عرض كردم فلاني در عبادت و ديانت و فضيلت چنين و چنان است . فرمود : عقلش چگونه است ؟ گفتم نمي دانم . فرمود : پاداش به
اندازه عقل است .
اصول كافي ، ج 1 ، ص 12
حدیث هفدهم :
أكمل الناس عقلا أحسنهم خلقا .
امام جعفر صادق (ع) : عاقل ترين مردم خوش خلق ترين آنهاست .
اصول كافي ، ج 1 ، ص 27
حدیث هیجدهم :
قال رسول الله (ص ) : إنا معاشر الانبياء أمرنا أن نكلم الناس علي قدر عقولهم .
امام جعفر صادق (ع) : پيامبر خدا (ص ) فرموده است:ما گروه پيامبران مأموريم كه با مردم به اندازه عقل خودشان سخن بگوئيم .
اصول كافي ، ج 1 ، ص 27
حدیث نوزدهم :
قال رجل له - عليه السلام - ما العقل ؟ قال : ما عبد به الرحمن و اكتسب به الجنان . قال : قلت : فالذي كان في معاوية ؟ فقال : تلك النكراء ، تلك الشيطنة ، وهي شبيهة بالعقل ، و ليست بالعقل .
امام جعفر صادق (ع) : شخصي از امام صادق - عليه السلام - پرسيد عقل چيست ؟ فرمود : چيزي است كه به وسيله آن خدا پرستش شود و بهشت بدست آيد . آن شخص گويد : گفتم پس آنچه معاويه داشت چه بود ؟ فرمود : آن نيرنگ است ، آن شيطنت است ، آن نمايش عقل را دارد ، ولي عقل نيست .
اصول كافي ، ج 1 ، ص 11
حدیث بیستم :
عبدالله بن سنان قال : ذكرت لابي عبدالله - عليه السلام - رجلا مبتلي بالوضوء و الصلاة و قلت : هو رجل عاقل ، فقال : أبو عبدالله و أي عقل له و هو يطيع الشيطان ؟ فقلت له : و كيف يطيع الشيطان ؟ فقلت له : سله هذا الذي يأتيه من أي شيء هو ؟ فانه يقول لك من عمل الشيطان .
امام جعفر صادق (ع) : ابن سنان گويد به حضرت صادق - عليه السلام - عرض كردم : مردي هست عاقل كه گرفتار وسواس در وضو و نماز مي باشد : فرمود چه عقلي كه فرمانبري شيطان مي كند ؟ گفتم : چگونه فرمان شيطان مي برد ؟ فرمود از او بپرس وسوسه اي كه به او دست مي دهد از چيست ؟ قطعا به تو خواهد گفت از عمل شيطان است .
اصول كافي ، ج 1 ، ص 13
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
پیشگویی زرتشتیان به ظهور پیامبر اسلام(ص) سبب اسلام آوردن بختیار
به قلم ملک شاه حسین سیستانی (درگذشت: قرن ۱۰ ق)
شاه فیروز در زمان انوشیروان جهان پهلوان و اسپهبد لشکر بود. چون شاه فیروز رخت به منزل آخرت کشید، جا به بختیار سپهبد گذاشت. بختیار در زمان خسرو پرویز سپهسالار بود و شرح پهلوانی ها و جهانگیری او در بختیارنامه مسطور است.
چون ظهور دولت اسلام شد و نیز اهل کفر به غروب فنا فرورفته، آفتاب دولت محمدی طالع گردید، بختیار به اخبار یزدان پرستان دانسته بود که پیغمبر آخر زمان ظهور می کند و دین او بر حق است، بی مناقشه مسلمان شد و اطاعت اوامر و نواهی نمود.
منبع
احیاء الملوک، تاریخ سیستان تا عصر صفوی، ملک شاه حسین بن ملک غیاث الدین محمد سیستانی (درگذشت: قرن ۱۰ ق)، تحقیق: منوچهر ستوده، تهران، انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ دوم، ۱۳۸۳ ش، ص ۴۷
یک درخواست
در صورتی که بازدیدکنندگان گرامی منبع بهتری سراغ دارند که مطلب فوق در آن آمده، ممنون میشم در اختیار قرار دهند.
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
☘طبابت کودکی درد آشنا، برای پیری کهن سال:
بعد از آن که عبدالمطلّب جدّ رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله از دنیا رفت ونگه داری آن حضرت به عمویش ابوطالب واگذار گردید.
پس از چند روزی، حضرت به چشم درد مبتلا شد و پزشکان از درمان آن ناتوان گشتند، ناراحتی تمام وجود عمویش را فرا گرفته بود، عدّه ای پیشنهاد دادند تا حضرت را نزد راهب نصرانی به نام حبیب برده تا با دعای او درد چشم حضرت بر طرف گردد.
ابوطالب پیشنهاد آن ها را برای برادرزاده اش حضرت رسول صلّی اللّه علیه و آله بازگو کرد.
حضرت اظهار نمود: از طرف من مانعی نیست، آنچه مصلحت می دانی عمل کن.
به همین جهت ابوطالب، حضرت را طبق تشریفات خاصّی سوار بر شتر نمود و با هم به سمت جایگاه راهب نصرانی حرکت کردند.
موقعی که نزدیک صومعه راهب رسیدند، اجازه ورود خواستند وحبیب راهب به ایشان اجازه داد، وقتی وارد شدند تا لحظاتی هیچ گونه صحبت و سخنی مطرح نگردید.
سپس ابوطالب شروع به سخن نمود و اظهار داشت: برادرزاده ام محمّد بن عبداللَّه صلّی اللّه علیه و آله مدّتی است که به چشم درد مبتلا گردیده وپزشکان از درمان آن عاجز مانده اند؛ لذا نزد شما آمده ایم تا به درگاه خداوند دعا کنی و چشمان او سالم گردد.
حبیب راهب پس از شنیدن سخنان ابوطالب، به حضرت رسول خطاب کرد و گفت: بلند شو و نزدیک بیا.
حضرت با این که در سنین کودکی بود، خطاب به راهب کرد و فرمود: تو از جای خود حرکت کن و نزد من بیا.
ابوطالب حضرت را مخاطب قرار داد و عرضه داشت: از این سخن و برخورد تعجّب می کنم زیرا که شما مریض هستی.
حضرت رسول در جواب فرمود: خیر، چنین نیست، بلکه حبیب راهب مریض است و باید او نزد من آید.
حبیب با شنیدن چنین سخنی از آن خردسال در غضب شد و گفت: ای پسر! ناراحتی و مریضی من در چیست؟
حضرت فرمود: پوست بدن تو مبتلا به مرض پیسی می باشد و سی سال است که مرتّب برای شفا و بهبودی آن به درگاه خدا دعا می کنی ولیکن اثری نبخشیده است.
حبیب با حالت تعجّب گفت: این موضوع را کسی غیر از من و غیر از خدا نمی دانسته است، در این سنین کودکی چگونه از آن آگاه شده ای؟!
حضرت در پاسخ به او، فرمود: در خواب دیده ام؛ حبیب با حالت تواضع گفت: پس بر من بزرگواری نما و برایم دعا کن تا خدا مرا شفا و عافیت دهد.
بعد از آن، حضرت پارچه ای را که روی پیشانی و چشم های خود بسته بود، باز کرد و نوری عظیم از چهره مبارکش ظاهر گشت که تمامی فضا را روشنائی بخشید؛ و عدّه ای از مردم که در آن مجلس حضور داشتند متوجّه تمام صحبت ها و جریانات شدند.
حضرت فرمود: ای حبیب! پیراهنت را بالا بزن تا افراد حاضر بدنت را نگاه کنند و آنچه را گفتم تصدیق نمایند.
هنگامی که حبیب پیراهن خود را بالا زد، حاضران ناراحتی پوستی او را دیدند که به اندازه یک درهم مرض پیسی و کنار آن مقدار مختصری سیاهی روی پوست بدنش وجود دارد.
در این لحظه حضرت دست به دعا برداشت و چون دعایش پایان یافت، دست مبارک خود را بر بدن حبیب کشید و با اذن خداوند، شفا یافت؛ سپس عموی خود را مخاطب قرار داد و فرمود: اگر تاکنون می خواستم خدا مرا شفا دهد، دعا می کردم و شفا می یافتم و اینجا نمی آمدم؛ ولی اکنون دعا می کنم و شفای چشم خود را از خدای متعال مسئلت می نمایم؛ و چون دست به دعا بلند نمود و دعا کرد، بلافاصله ناراحتی چشم او برطرف شد و اثری از آن باقی نماند.
📚فضائل شاذان بن جبرئیل قمّی: ص 48، ح 66،
📚 بحارالأنوار: 15، ص 382،س 7.
http://sapp.ir/ghoorani
🔴در میان فرزندان دوقلو،کدام یک بزرگتر هستند؟(بسیار جالب و خواندنی)
✳️يكى از اصحاب امام جعفر صادق عليه السلام داراى دو نوزاد دوقلو گرديد، همين كه به حضور مبارك آن حضرت شرفياب شد، پس از تبريك و تهنيت به او حضرت فرمود:
💥آيا مى دانى كدام يك از دوقلوها بزرگترند؟
💠 پدر نوزاد در جواب اظهار داشت :بلی، آن كه اوّل از شكم مادر خارج و به دنيا آمده است.
🌹حضرت فرمود: خير، آن كه آخر به دنيا آمده بزرگ تر است، زيرا مادر در ابتداء به وسيله او؛ و سپس به وسيله آن كه اوّل خارج شده،آبستن گرديده است .
🔵و چون نطفه اوّلى در ابتداء وارد رحم شده و منعقد گرديده است، به همين جهت توان خروج از رحم مادر را ندارد، تا آن كه نوزاد بعد از خودش خارج گردد؛
♻️ و پس از آن كه راه براى اوّلى باز شد آن وقت مى تواند از رحم مادر خارج و وارد دنيا گردد.
☀️بنابر اين ، آن كه نطفه اش اوّل منعقد شده است،دوّمين نوزاد محسوب مى شود، كه به همين جهت بزرگ تر هم خواهد بود.
🔰🔅🔰🔅🔰🔅♻️🔅🔰🔅🔰
📕 1-كافى : ج 6، ص 53، ح 8، وسائل الشّيعة : ج 21، ص 497.
🔶غذاهای اسلامی را میشود به دو دسته تقسیم کرد :
1⃣إدام 👈🏻 خورشت ، چیزی که با نان میخورند مثل ماست، روغن زیتون، سرکه و...
2⃣طعام 👈🏻نان ، حبوبات ، جو ، برنج.
✨گوشت :
هم إدام است هم طعام ،
یعنی هم بانان میشود خورد هم بدون نان (یعنی خواص نان را دارد و کار نان را میکند).
سید غذاهای دنیا و آخرت است.
💐فواید گوشت :
🔺چاق کردن بدن : گوشت را زیاد میکند نه اینکه باعث چاقی کاذب(ازدیاد چربی بدن) شود که امروز مردم مبتلا به چاقی کاذب هستند.
🔺تقویت شنوایی : بسیار مفید سنگینی گوش
🔺تقویت بینایی: بسیار مفید افراد عینکی
🔺مقوی بدن
🔺مفید عقل و قدرت درک
🔺زیباشدن اخلاق
🔺دارو
👈🏻نیست تکه ای از گوشت که در معده قرار گیرد مگر اینکه بجایش شفا میرویاند و بیماری را خارج میکند
🔶🔶🔶🔶🔶
********************
✡ محمدعلی فروغی فیلسوف یهودی فراماسون
1⃣ #محمدعلی_فروغی را اندیشمندی لیبرال، ملیگرا و محافظهکار یا میانهرو خواندهاند. وی را از بنیانگذاران #لیبرالیسم در ایران میدانند.
2⃣ فروغی برای نخستینبار بههمراه وثوقالدوله (میرزا حسن خان) و دبیرالملک (میرزا محمدحسن خان بدر) قانون اساسی و سایر اسناد بنیادی #فراماسونری را به فرمان #لژ_بیداری ایران از فرانسه به فارسی ترجمه کرد و واژهی فراماسونری و معادلهای فارسی آن، چون «جمعیت رفیقان» و «فتیان» را در واژگان فارسی جا انداخت. فروغی در 32 سالگی از بنیانگذاران لژ بیداری ایران بود و در این لژ تا مقام #استاد_اعظم با عنوان خاص «چراغدار» نائل آمد.
3⃣ فروغی حلقهی واسط نسل کهن فراماسونهای عهد قاجار (ملکم و مشیرالدولهها) با فراماسونهای نسل بعد بود. او در رأس حلقهای از متفکران و برجستگان فراماسونری ایران (حسن پرنیا، تقیزاده، محمد جم، علی منصور، ابراهیم حکیمالملک و…) روح فراماسونری را، از راه اهرم حکومت و سیاست، در کالبد فرهنگ جدید ایران که در #دوران_پهلوی شکل گرفت، دمید.
4⃣ دربارهی #یهودیالاصل بودن فروغیها گفته شده است که جدّ اعلای این خانواده از #یهودیان_بغداد بود که برای تجارت به ایران آمده و در #اصفهان ساکن گردید و مسلمان شد. [در آن زمانها یهویان زيادی در محلهی دردشت اصفهان ساكن بودند.]
5⃣ «ملکالشعرای بهار» که خود از روشنفکران آن زمان محسوب میشد، دربارهی #یهودی بودن محمدعلی فروغی در آغاز سلطنت محمدرضا پهلوی این شعر را سروده است:
🔸شاها کنم از خُبث فروغی خبرت
🔸خون میکند این #جهودِ ناکس جگرت
🔸خطبه شهی و عزل تو را خواهد خواند
🔸زانگونه که خواند از برای پدرت
6⃣ محمدعلی فروغی بهعنوان بزرگِ #ماسونرها و مغز متفکر #رژیم_پهلوی تلاش زیادی را برای زدودن اسلام و فرهنگ غنی آن و جایگزین کردن فرهنگ تحصیلی غرب انجام داد.
7⃣ وی اندیشهپرداز #سلطنت_پهلوی بود. انتخاب نام «پهلوی» نیز ابتکار فروغی بود تا #رضاخان حتی در عرصهی نام نیز یگانه و بیهمتا باشد. نطق فروغی در مراسم تاجگذاری رضاخان، تمامی عناصر ایدئولوژی #شووینیسم شاهنشاهی و #باستانگرایی را که بعدها توسط پیروان و شاگردان فروغی پرداخت شد، در بر داشت.
8⃣ او در نطق خود رضاخان میرپنج را «پادشاهی پاکزاد و ایراننژاد» و «وارث تاج و تخت کیان» و «ناجی ایران» و «احیاگر شاهنشاهی باستان» خواند! رضاخان قزاق، دیگر «خان» و «میرپنج» و حتی «سردار سپه» نیست؛ او اینک «شاه شاهان» و «وارث تاج و تخت کیان» و جانشین کوروش، داریوش و نوشیروان است!
9⃣ محمدعلی فروغی ایدئولوژیای را پیگذارد که طی دوران سلطنت پهلویها (اول و دوم)، با صرف هزینههای گزاف و با بهکارگیری انبوهی از محققان، مصنفان و دانشگاهیان درجهی اول، پرداخت شد. این ایدئولوژی تجلیات فرهنگی و سیاسی فراوان داشت. از جمله، سال شمار شمسی حذف شد و بهجای آن تاریخ شاهنشاهی ابداع گردید؛ جشنهای 2500 ساله با زرق و برق خیره کنندهی خود اوج نمود مادی و سیاسی این ایدئولوژی بود. این ایدئولوژی، سرانجام منجر به این ادعای گزاف شد: «کز پهلوی شد ملک ایران … صد ره بهتر ز عهد باستان!»
https://eitaa.com/Ostadkhosravi