反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم
دوستان من قسمت صندوق نوشتم تگ یا آیدی
ولی فعلا فقط تگ چنلتون رو بزارید
ظرفیت داشتیم میگم کسایی ک چنل ندارن آیدی شون رو بزارن ^^
反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم
واقن نمیدونم فازم از انتخاب پونی چی بود..
反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم
چرا حس میکنم دارین ایگنور میکنین؟🎀😭👈🏻👉🏻
反芻 🏴
دوستان من قسمت صندوق نوشتم تگ یا آیدی ولی فعلا فقط تگ چنلتون رو بزارید ظرفیت داشتیم میگم کسایی ک چنل
خب بچها ، به غیر از کسایی ک چنل دارن ، کسایی که چنل ندارن هم میتونن داخل تقدیمی شرکت کنن!
آیدیتون رو بفرستین ناشناس🎀