eitaa logo
پرسشگری و مطالبات امام جامعه، امت و شهداء
265 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
5.2هزار ویدیو
251 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم. بفرموده رهبر معظم و ولی امر مسلمین، حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و بالاترین امربمعروف است. بیاری خداوند این کانال عمومی، جهت انعکاس دغدغه و مطالبات امام جامعه مسلمین و امت پیرو، راه اندازی شد. https://eitaa.com/Soltanzade112
مشاهده در ایتا
دانلود
9.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 افشاگری نماینده مجلس از احتکار نهادهای دامی توسط عوامل مشکوک: الان ۱۵‌ کشتی با ظرفیت ۴۵ هزار تُن نهاده دامی در بنادر شمال داریم و تمام انبارها پُر است/ اما دامداران دام‌های مولدشون رو دارن سَر میبرن! 🔸رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: همین الان ۱۵ کشتی حامل نهاده روی دریای خزر هستند در بنادر شمالی‌ما، هر کشتی ۳ هزار تُن ظرفیت داره و انبار هاهم پُر نهاده‌های دامی هستند اما ۳۰ روز است که به‌هر دلیلی اجازه خروجشان را نمیدهند! 🔸همین الان ۴۵ هزار تن نهاده روی کشتی و بنادر ما هست اما کشاورزان ما دارن دام‌ های مولدشون رو سر میبرند و طیور خودمون رو زنده زنده به گور می‌بریم... 🇮🇷 اخبار مجلس شورای اسلامی https://eitaa.com/joinchat/2884370684C177c1422e0پرسشگری قرار بود نمایندگان چند وزیر را از جمله وزیر جهاد کشاورزی را استیضاح کنند. مطالبه ملت از وکلای خود در خانه ملت، حفظ حقوق ملت است.      👇 👇 👇  ✍ کانال عمومی پرسشگری و مطالبات امام جامعه، امت و شهدا https://eitaa.com/PORSASHGARIMOTALEBHTAMAMVOMAT
7.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛎 شجاع‌تر از شیر! حتی اگه قرار باشه بمیری، بهتره با شجاعت بمیری نه با ترس! مذاکره با چنین دشمنی نتیجه بخشه⁉️ 🇮🇷@viradefaگاهی حیوانات به انسانها درس می آموزند، مثل کلاغی که دفن کردن مرده را به قابیل آموخت. اما وا أسفا!، گاه با افرادی طرفیم که از حیوانات هم درس نمی گیرند!. و بینش و منش آنان از حیوان هم کمتر است و قبول هم نمی کنند.🤔 شاید اینها مصداق اولئك کالأنعام بل هم اضل باشند. در این زمانه از این افراد کم نداریم. که هر روز می خواهند با اشاره دشمن هزینه از جیب ملت کنند و با دشمن نشست داشته باشند. البته شاید اینها به طمعی بطرف دشمن رفته باشند!. 👈اما بیچاره آن ساده لوحانی که چشم و گوش بسته به اینها رأی داده و هنوز هم به این دلباختگان به غرب و آمریکا دل بسته و اعتماد دارند🤔🧐😳 https://eitaa.com/entekhabeaslahazmanzargorane
4.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بالاترین نصیحت اسلام از زبان مرحوم علامه طباطبایی
4.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻۱۱ سال قبل؛ تذکر رهبر انقلاب در بحث مدیریت منابع آب •┈•••✾•🌷🌿🌺🌿🌷•✾•••┈• دفتر پژوهش بنیان مرصوص
🛎 مأموریت شایعه‌سازی با 🔹 از دختر برهنه در مترو و رقص روی ماشین پلیس تا کشف اجساد در سد کرج و تصادف ماشین با برج آزادی 🇮🇷@viradefa
8.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فلینظر الإنسان الی طعامه هر چیزی را مصرف نکنیم هر چیزی را نخوریم
✍🏻سلوک فاطمی در سنجه قرآنی 🔹‌حیای‌ایمانی‌ و‌شهودی‌فاطمی! ●"به‌اسم رب‌که حمد او‌را سزد" قرآن کریم در نخستین تابش بر قلب مبارک رسول‌الله، قبل از طرح بهشت و جهنم از حیا سخن گفته و فرمود: "اَلَم یَعلَم بِاَن‌ّالله یَری"۱‌ آیا آدمی نداند که خداوند او را می‌بیند" حیا نزد اهل معنا، تفکر در احسان حق‌تعالی به بنده به رغم ناسپاسی، دوم،علم به این‌که در همه جا و همه احوال در مقابل دیدگان حق‌تعالی قرار دارد و سوم آن‌که خود را در محضر خدا دانستن باشد،۲ لذا خوف،رجا، عظمت و محبت را در خود دارد و ناشی از تعظیم و بزرگداشت خداوند باشد که مبتنی بر مودت ذات حق‌تعالی و ناشی از درک احسان بی‌شمارش باشد. اگر آدمی به عنایت حق به مقام خوف و خشیت از خداوند و احوال قیامت و درک احسان الهی رسد، آن را زیور خود سازد و مراقبت نماید،حیا بر او حاکم شود اما حیا غیر مراقبت باشد، مراقبت انتظار غایب است و حیا، شرم ازحاضرشاهد۳ حیا دارای مراتبی است. حیای خاص از جمله احوال مقربان و صفت اهل مشاهده باشد که روح ایشان در اثر شهود حق، پیچیده گردد و از هیبت خداوند عظیم ناشی شود. حیای عام که‌در بنی آدم نهاده شده و فطرتاً آدمی شرم کند از انجام بسیاری از کارها در منظر دیگران. حیای اهل ایمان از نوع خاص باشد و از درک و غلبه شهود اوصاف جلال حق، حزن، حیا و خشیت بر احوال شان غالب است.از این رو وقتی نعمت‌های فراوان، لطف بی‌کران و دیگر صفات نیکوی خداوند را منظور بدارد و جایگاهش را بشناسد به خود اجازه‌ی ترک حیا ندهد. پس حیا هم مشاهده احسان حق باشد و هم نظر به هیبت و صفات جلالی خداوند. لذا صدیقه طاهره سلام‌الله‌ علیها در خطبه فدکیه ابتدا از احسان‌ پرشمار خداوند سخن گفت تا آن قوم فتنه زده و غافل را به حیا وادارد و از خداوند شرم کنند. چنان‌که فرمود: "أَلْحَمْدُللهِ عَلَی ما أَنْعَمَ وَ لَهُ‌ الشُّکْرُ عَلَی مَا‌ أَلْهَمَ وَالثَّنَاءُ بِما قَدَّمَ،مِنْ‌عُمُومِ نِعَم ابْتَدَأها وَ سُبُوغِ آلَاءٍ أَسْداها وَ تَمَامِ مِنَنٍ وَالَاهَا!"خدا را بر نعمت‌هایش سپاس می‌گویم و بر توفیقاتش شکر می‌کنم و بر مواهبی که ارزانی داشته، ثنا می‌‌گویم؛ بر نعم گسترده‌ای که از آغاز به ما داده‌ و برمواهب بی‌حسابی که به ما احسان فرموده و بر عطایای پی‌درپی که همواره ما را مشمول آن ساخته است." حضرت در سخنان گوهرینش، مردم را به کانون احسان و‌ کرامت خداوندی ارجاع می‌دهد تا شاید به حیا و شرم، به صراط حق رغبت کنند و آن‌چه در حق حضرت‌‌ علی‌ و او به ستم روا داشتند، جبران کنند. حیا را مراتبی باشد که از علم آدمی به نظارت خداوند بر اعمال در همه احوال و درک حضور و علم به قُربش و از شهود جلال حق‌تعالی که با هیبت آمیخته است، باشد و اساس این مراتب از ایمان باشد چنان‌‌که‌ پیامبر حیا فرمود: "اَلحیاءُ مِن‌الایمان" لذا حیای اولیای الهی از ایمان و بی‌حیایی نشان بی‌ایمانی و وقاحت است چنان‌‌که پیامبر فرمود: لاایمانَ لِمَن‌ لاحَیاء‌ لَهُ"۳ بر این اساس، مدعی حق خواهی و نیکی‌‌، گام‌ نخستش باید حیا باشد. با بی‌حیایی و ارتکاب حرام، نتوان دل به خدا داد و دست به خیری مقبول برای خلق گشود. لذا پیامبر خدا حیا را سنجه‌ی‌ محاسبه‌ اعمال و ترازوی توزین نفس آدمی معرفی می‌کند: "زِنوا اَعمالَکم بمیزان‌ الحیاء قَبل‌ اَن‌ توزنوا"۳ 🔸بر این سنجه‌ الهی می‌توان سلوک حضرت زهرا سلام‌الله علیها را فهم کرد. آن انسان کامل که حیاتش بر ایمان و یقین بود، فرمود: "ان‌الحیاء من‌‌الایمان و‌الایمان في‌الجنه"۴" 👈ایمانی که در شعاع آن، چشم‌ و دلش به شهود جلال‌ خداوند باز گردید و بر همه زوایای حیاتش پرده افکند و زینت بخشید و در ساحات سلوکش بدرخشید و خانه و جامعه را نورانی‌ ساخت. او در مقابل پدر در ازدواج‌ از همسر‌ نجیبش که هم‌ چو شاهین شاه‌پَر شکسته، عزلت اختیار کرده، با عدم طرح آلام خویش را معنا نمود و در ‌از مهمانی که‌ نمی‌‌بیندش، اوج و خشیت ریحانه‌ هستی را به نمایش گذاشت، این همه از مشاهده و درک احسانش بود. 🔹حیای دیگری را، دانند. چنان‌که فرمود:خداوند به پیران ندا دهد، که خود را از آلودگی پاک سازید و به سوی من آیید،از پیری تو حیا کنم که تو را در آتش جهنم عذاب کنم. نیز آورده‌اند، هر‌که از خداوند حیا کند، خدا نیز از او شرم کند. چنان‌که پیامبر فرمود: حق‌تعالی‌گوید: کسانی که از حرام اجتناب کنند، شرم دارم که ایشان را حساب کشم" مراد آن باشد که از کرم خود نپسندم۶ براین معنا تلاش حضرت در رهانیدن مردم غافل از عقوبت در سایه سار کرم حق تعالی در دوره پر رنج بعد وفات پیامبر قابل فهم باشد. حمید احمدی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ------------- ۱-علق،۱۴ ۲-عطار،کیمیای سعادت، ص۲۵۴، ۴-کافی،،ج۲،ص۱۰۶ ۵-بحار،ج۷۰،ص۳۹۰ ۶-غزالی،کیمیای سعادت، ج۱،ص۳۶۷. ۷-مستملی‌بخاری، شرح‌ التعرف،ج۲، ص۵۹۹
43.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به غیرتتون بر نمیخوره ؟ ببینید بی بی چیکار کرده برای بیداری و برای زدن این رگ بی غیرتی و بی تفاوتی از کنار همدیگه رد میشیم ، گناه علنی ، فسق علنی ارام ارام ، میان ... ● حجت الاسلام میرزا محمدی ـــ ـ ـ ـــ Hawzeh_Qom