eitaa logo
پرسشگری و مطالبات امام جامعه، امت و شهداء
241 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
4.2هزار ویدیو
238 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم. بفرموده رهبر معظم و ولی امر مسلمین، حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و بالاترین امربمعروف است. بیاری خداوند این کانال عمومی، جهت انعکاس دغدغه و مطالبات امام جامعه مسلمین و امت پیرو، راه اندازی شد. https://eitaa.com/Soltanzade112
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 قابل توجه مسئولانی که میگن وضعیت فروشگاه سرای ایرانی بهتر شده و بی حجابی در آن وجود نداره!! 🔻 سرای ایرانی امروز!! 🔹 آقایون میگن مسئول سرای ایرانی تعهد داده که حراستش بی حجاب راه ندهند و تذکر بدهند ولی تا امروز که هیچ فرقی نکرده و وضع بدتر شده که بهتر نشده 🔹 ظاهراً تا سرای ایرانی هم مثل مهر و ماه پلمپ نشه نمیفهمن که باید در این زمینه با قاطعیت عمل کنند. 🔹 آقایون با قاطعیت عمل کنید و تعارفات را کنار بگذارید، واقعاً دیگه جای مماشات نیست. ☝️گزارش جمعه ۹ دیماه ۱۴۰۱
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 / کارمند ثبت‌احوال: هر اسمی دوست داری رو دخترت بذار الا یک اسم.... ༺ @romaysa_girl
🔴از تولیدات "بسیار فاخر" سینمای خانگی تحت نظر وزارت ارشاد چخبر؟! از یه طرف لوله کثافت کاری های ضد فرهنگی را بروی ملت باز می‌کنند و از طرف دیگر از بچه بسیجی و هیئتی و طلبه میخوان که برن کف میدون کار فرهنگی کنند.خب ببندید شیر لوله کثافت کاری ها رو...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ ‌: مسخ شدن انسانهادرآخرالزمان🔥 با چهره های عجیب و غریب 🛑14 قرن پیش، قرآن فرموده: شیطان پیروانش را امر به تغییر آفرینش می کند!⚠️‼️ 📚و لاضلنهم و لامنینهم و لامرنهم فلیبتکن اذان الانعام و لامرنهم فلیغیرن خلق الله (نساء/119) 🍃 📑«(شیطان)و حتماً آنان را گمراه میكنم و قطعاً به آرزوها سرگرمشان میسازم و دستورشان میدهم كه گوش چهارپايان را بشكافند و به آنان" فرمان میدهم كه را تغییر بدهند! و هركس بجاى خدا، شيطان را دوست و سرپرست خود بگيرد، بی گمان زيان كرده است زیانی آشکار.⚠️‼️ 🔺اگر میدانیم که در قرآن‌کریم «اخبار غیبى بسیارى» بوده، در قرآن عصر خود نیز میبینیم که بسیارى از آیات آن بطور صریح و یا تلویح از حوادث آینده جهان 🌎 خبر میدهد . اینهاهمه ازپوچی انسان ودورشدن ازدرک حقیقت دین وبی هدفی وناامیدی واحساس یآس درزندگی نشآت میگیره ☝️ 📓المیزان ج:12 ص:151
🔻 بی‌اعتقادی و قانون‌مداری 🖊 مهدی جمشیدی ۱. با فلان "مجموعۀ تجاری" در میانۀ بزرگراه تهران و قم، "گفتگو" می‌کنند و "تذکّر" می‌دهند که نباید در فضای داخلی‌ات، "کشف حجاب" صورت بگیرد. اما این مجموعه، زیر بار نمی‌رود و "گردن کلفتی" و "قلدری" می‌کند. در نهایت، مجموعه را مسدود می‌کنند و در این حال، قبول می‌کند که به "قانون"، متعهد باشد، امّا در تابلوی ورودی‌اش این‌طور می‌نویسد که با حفظ حجاب، به "ماندگاری ما" کمک کنید. ۲. در حقیقت با این جمله، با مشتریِ بی‌حجاب، "هم‌ذات‌پنداری" می‌کند و نشان می‌دهد با رفتار او "موافق" است و کشف حجاب، "مسألۀ خودش" نیست، بلکه از بیرون به او "تحمیل" شده است. یعنی برای او، تفاوتی میان "مشتریِ باحجاب" و "مشتریِ بی‌حجاب" نیست و او تنها به "سود خویش" می‌اندیشد. آری، منطق "سرمایه‌سالاری"، جز سود نمی‌شناسد و جز بر پول، سجده نمی‌کند. ۳. در مقابل، شخصی که ادعای فهمِ جامعه‌شناسانه از دین‌داری دارد، "اجرای قانون" را نسبت به یک مجموعۀ تجاریِ گردن‌کلفت، "نفرت‌پراکنی" می‌خواند! نه می‌گوید پیش از این، مجریِ قانون به این مجموعۀ تجاری، "تذکّر" و "هشدار" داد و مراتب را رعایت کرده است، و نه می‌گوید قانون‌شکنی، جُرم است و این مجموعۀ تجاری، مرتکب "جُرم مشهود" شده است. هیچ. او "پیشاپیش"، تصمیم خویش را گرفته است که چه روایتِ معوج و دروغینی از واقعیّت به مخاطب عرضه کند. شکارچیِ مسأله‌های دینی، نه به "دین‌داری" رحم می‌کند و نه به "واقعیّت". ۴. و ناشیانه‌تر این‌که "تقیّد به قانون" را حمل بر "تظاهر" و "ریاکاری" می‌کند؛ درحالی‌که این امور، معطوف به قلمرو "اخلاق" هستند نه "حقوق". هنوز نمی‌داند که قلمرو حقوق و قانون، تابع "اعتقاد" نیست و "بااعتقاد" و "بی‌اعتقاد"، باید به مفاد آن "ملتزم" بود و گردن‌کشی و زورگویی نکرد. نمی‌گوید در "حریم عمومی"، باید حتّی با وجود بی‌اعتقادی، التزام و تعهد به قانون داشت و قانون‌شکنی نکرد، بلکه جانب فردِ کشف حجاب کرده را می‌گیرد و دلش برای وادار شدن او به ریاکاری و تظاهر می‌سوزد. وقتی فرد، اعتقاد ندارد و به سبب فشار قانون، وادار به رعایتِ شرعِ قانونی می‌شود، دیگر ریاکاری معنا ندارد؛ او یک "بی‌اعتقادِ قانون‌مدار" است، نه یک "دین‌دارِ ریاکار". ۵. مدّعیِ مناظره‌گریز، نمی‌داند که اگرچه التزام ظاهری و غیراعتقادی به شرعِ قانون‌شده، "سعادت فرد" را در پی ندارد و هیچ اجر و ثوابی برای فردِ منکر و مخالف ندارد، امّا موجباتِ "سعادت جامعه" را فراهم می‌کند؛ چراکه "جامعه" از شرِ تظاهر به فسق و آشکارسازیِ ابتذال و نمایاندنِ فضیلت‌سوزی، در امان می‌ماند و به این واسطه، "مصالحِ معنویِ دیگران"، تضییع نمی‌شود. جامعه یعنی دیگران، و همواره "حقوقِ جمع" بر "حقوق فرد"، تقدّم و ترجیح دارد. آری، او به‌ ظاهر و در عنوان، "جامعه‌شناس" است، امّا فقط "فرد" را تحلیل می‌کند نه "جامعه" را! ۶. از این جامعه‌نشناسِ آغشته به کدورتِ علّت و فروافتاده در مردابِ غرض درگذریم، امّا آن مجموعۀ تجاریِ نیرنگ‌باز و طعنه‌زن را تحریم کنیم تا دیگر نسبت به احکام اسلام، تعرضِ زبانی نکند.
📸 شرکت دیجی کالا، در اقدامی موهن و توهین آمیز و در ادامه حمایت از اغتشاشگران زیرلیوانی با نقش آیه و ان یکاد و عکس مقام معظم رهبری و حاج قاسم تولید و در بخش فروش ویژه خود عرضه نموده است. 🔹 همه دوستان ضمن اعتراض به این اقدام توهین آمیز به 113 و 114 نیز گزارش نمائید.
هدایت شده از سرباز ولی فقیه
      ✨﷽✨ بازخوانی برگی از تاریخ، در آستانه ی رحلت علامه مصباح یزدی 🔸پاسخ امام به تسلیت‌نامه آیت‌الله مصباح بعد از شهادت آیت‌‎الله سیدمصطفی خمینی، سیل تلگراف‌ها و تسلیت‌نامه‌های جمعی و فردی به سمت نجف سرازیر شد. این اتفاق در کنار برگزاری مراسمات بزرگداشت، علاوه بر ابراز همدردی، کارکرد سیاسی نیز داشت و نشانه‌ای از بیعت با امام و همراهی با نهضت ایشان نیز تلقی می‌شد. مسأله تأمل‌برانگیز در این میان آن‌که نام آیت‌الله مصباح در میان تسلیت‌نامه‌های جمعی، به چشم نمی‌خورد. این مسئله تا پیش از این، یکی از ابهامات تاریخی بود که برای نخستین‌بار در کتاب «عمار انقلاب» به تفصیل بدان پرداخته می‌شود. ماجرا از این قرار است که آیت‌الله مصباح پیام تسلیت فضلای حوزه قم را امضاء می‌کند، اما یکی از بانیانِ تجمیعِ امضاءها، نامِ ایشان را خط می‌زند. بعد از این، ایشان تسلیت‌نامه‌ای خصوصی و انفرادی به امام می‌نویسند و امام به این عرض تسلیت پاسخ می‌دهند. دستخط مبارک امام خمینی (ره) در پاسخ به آیت‌الله مصباح برای نخستین‌بار در این مجموعه منتشر می‌گردد. در گفتگوی نگارنده کتاب «عمار انقلاب» با جناب ‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصباح، جزئیات جالبی از این ماجرا به دست آمد. ایشان در این باره چنین می‌گوید: «پیام‌های تسلیتی از طرف علما و طلاب و حوزه امضا می‌کردند و پیام تسلیتی را آورده بودند خدمت آیت‌الله مصباح و ایشان آن را امضاء کرده بودند اما بعد شنیدم یکی از کسانی که دست‌اندرکار جمع‌آوری امضاء بود، امضای ایشان را خط زده بود! من پرس و جو نکردم جهتش چی بوده [اما] بعد از آن، آیت‌الله مصباح یک تسلیت جداگانه‌ای نوشته بودند و داده بودند کسی که به عراق می‌رفته، ببرد خدمت امام. یادم نیست آن فرد که پیام را برد چه کسی بود اما بعد، جوابِ امام را، دستخط شان را دیدم، در جواب تسلیتی که داده بودند». آقای سیدصادق شمس‌الدین واعظ از دوستان دوران طلبگی آیت‌الله مصباح در خاطرات خود به تقدیم تسلیت‌نامه آیت‌الله مصباح به امام خمینی اشاره کرده، چنین می‌گوید: «‏در سال 1398‏‏ه‏‏.ق. بنده به عتبات مشرّف شدم که‏‎ ‎‏سال آخر تبعید آن حضرت بود. نجف اشرف مشرّف شدم. نیمه شعبان در‏‎ ‎‏حرم اباعبدالله (ع) ساعت نُه صبح امام را دیدم که بعد از زیارت‏‎ ‎‏برای نماز زیارت به قسمت بالاسر آمدند؛ جا نبود من جای خود را تقدیم‏‎ ‎‏کردم؛ یک رکعت ایستاده و یک رکعت نشسته خواندند سپس از من‏‎ ‎‏احوال‌پرسی نمودند. وقت گرفتم و پس از ساعتی به منزل امام در کربلا که یک‏‎ ‎‏مرید کویتی ایشان در اختیارشان گذاشته بود، رفتم. نامه تسلیت آیت‌الله ‎‏مصباح یزدی را در فقدان و رحلت مرحوم آیت‌الله حاج آقا مصطفی‎‏ رحمة الله علیه تقدیم کردم و از اوضاع و احوال جویا شدند و خبرها را‏‎ ‎‏تقدیم نمودم». متن دستخط مبارک امام خمینی(ره) در پاسخ به تسلیت‌نامه آیت‌الله مصباح به قرار ذیل است: خدمت جناب مستطاب عمادالأعلام و ثقةالاسلام آقای شیخ محمدتقی مصباح یزدی دامت افاضاته 2 محرم 98 [برابر با 22 آذر 1356] بسمه تعالی پس از اهداء سلام و تحیت مرقوم شریف که حاکی از سلامت مزاج محترم و حاوی تفقد در این حادثه بود، موجب تشکر گردید. سلامت و توفیق جنابعالی را از خدای تعالی خواستار، امید است در این راه خطرناک با سلامت نفس و خدمت به اسلام  و مسلمین، عبور کنیم. والسلام علیکم روح‌الله الموسوی الخمینی