eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
💢استوری بشار رسن بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی عراق در حمایت از قرآن و پرچم کشورشون . . . 🔹اکثر سلبریتی و بازیکن های ایرانی هم از ترس زامبی های زن زندگی آزادی جوری ساکت هستن انگار کافری چیزی هستن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گزارش همراه با ناراحتی و نگرانی عوامل صهیونیستی شبکه اینترنشنال از اوضاع وخیم و بحرانی سرزمین‌های اشغالی: 🔺️روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذرانیم؛ چیزی شبیه کودتا در حال رخ دادن است؛ ارتش اسرائیل ضعیف شده و این به نفع گروه‌هایی مثل حزب‌الله خواهد بود! 🔺️ما شاهد بزرگترین بحران اسرائیل هستیم؛ نیروهای ارتش، خلبانان و کوماندوهای ویژه دست به اعتصاب سراسری زدند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زن بی‌حجاب اومده در هیئت، داره به دم دستگاه امام حسین علیه‌السلام فحش میده ... 🌏 ارزش دیدن داره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برشی از سخنرانی قابل تأمل "سردار جباری" مشاور فرمانده کل سپاه و فرمانده اسبق سپاه ولی‌امر 💯 این سخنان را همه بخصوص جوانان عزیز که از حقایق آگاه نیستند و فکر می‌کنند اگر نوهٔ احمقِ شاه بیاد همه چی درست میشه، حتما چند بار ببینند... حکومت پهلوی به طور روشمند و نه به طور اشتباه یا تصمیمات مدیریتی غلط ضد دین ، بی غیرت ، وطن فروش ،بی ناموس و... بودند.
☑️ علی لاریجانی: پیشنهاد سیدحسن نصرالله را مفید می‌دانم؛ سفرای سوئد را از مملکت‌های اسلامی اخراج کنیم 🔹بیانیهٔ علی لاریجانی مشاور رئیس سابق مجلس در پی اقدام موهن جسارت به کلام‌الله مجید: من پیشنهاد آقای سیدحسن نصرالله را مفید و لازم می‌دانم که کشورهای اسلامی سفرای کشور سوئد را اخراج کنند، حتی با این فرض که مملکت سوئد نیز عملی متقابل انجام دهد. غرب باید متوجه شود رعایت حریم قرآن در حدی است که روی همهٔ مناسبات کشورهای اسلامی با آن‌ها تأثیر می‌گذارد. علاوه‌براین، کشورهای اسلامی با چنین اقدامی از اعمال افراطی متقابل جلوگیری می‌کند و از امنیت جهانی حفاظت خواهد کرد.https://eitaa.com/PR_Police
🏴اهتزاز پرچم حضرت ابوالفضل(ع) امروز در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شیر مادر حلالتون https://eitaa.com/PR_Police
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام حسين (علیه السلام) فرمودند: «هركه مرا پس از مرگم، زيارت كند، روز قيامت زيارتش مى‏ كنم و اگر در آتش هم باشد، او را بيرون مى‏ آورم». 📚موسوعة الامام الحسین علیه السلام، ج ۲٤، ص ٤٣٦ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ https://eitaa.com/PR_Police
💢 شهروند شادگانی با کشیدن پرچم سوئد جلوی مغازه ش اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم رامحکوم کرد 🔹 «
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : برپایی مجالس عزا برای امام حسین (ع) یکی از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥تمکین مسافران و گردشگران جزیره کیش از طرح امنیت اجتماعی فراجا
🔷 بخشی از نامه عباس دوران به همسرش: «...درباره خودم هم شاید باورت نشه، اما تا به حال هر مأموریتی انجام دادم سر زن و بچه‌های مردم بمب نریختم. اگر کسی را هم دیدم دوری زدم تا وقتی آدمی نبوده ادامه دادم...» 🔸️ امروز سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس دوران اوست. 
🚨رئیسی: برخورد مهربانانه همراه با تدبیر فراجا با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته رمز موفقیت است 🔹اگر مطالبه‌گری برای اجرای معروف و نهی از منکر بدون توجه به آداب آن باشد مشکل‌آفرین خواهد شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید فرموده‌اند مطالبه‌گری باید همراه با دلسوزی و ارائه راهکار برای حل معضل باشد. 🔹باید در عمل، آمران به معروف از حمایت مجریان در بخش‌های اجرایی و قضایی برخوردار و با کمک مردم زمینۀ سالم‌سازی فضای عمومی و اداری کشور فراهم شود. 🔹رمز موفقیت در این عرصه برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل توسط فراجا و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته است. 🔹اگر امر به معروف مردمی شود و براساس احساس مسئولیت اجتماعی و با رویکرد دلسوزانه و اصلاح امور اجتماعی دنبال شود به نتیجه خواهد رسید.
تودهنی ایرانی ساکن آلمان به فردوسی‌پور شارلاتان درباره زمستان سخت اروپا
💢 یکی از مشاورین جناب عبدالحمید هم به ایشون مشاوره ندادند که حداقل برای خالی نبودن عریضه در مورد هتک حرمت قران مجید هم یه اظهار نظری بفرمایند . 🔹 این جوری بد نیست که درباره هر چیزی اظهار فضل میکنند ولی در مورد چیزی که باید نظر بده سکوت کرده. ✍️
💢 پیام محکومیت فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم