eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ‌کسانی که میگن طرفداران زن زندگی آزادی دنبال لخت شدن نیستند، این کلیپ رو ببینند لطفا در صورت امکان انتشاردهید تا متوجه‌ بشن هدفشان چیست.
ای امید لحظه های ناگزیر / ساقی بی دست دستم را بگیر دست بی دستان گرفتن کار توست / دستگیرم بودی از روز نخست با که گویم شوق و شور من تویی / مهربان سنگ صبور من تویی ساقی لب تشنه تا روز ابد / آب از رویت خجالت می کشد ای که دل در دام عشقت شد اسیر / ساقی بی دست دستم را بگیر
🔸 شهید مرتضی کارچانی 🔸 تاریخ شهادت :1397/07/16 🔸 محل شهادت : سیب و سوران سیستان و بلوچستان 🔸علت شهادت : درگیری با قاچاقچیان موادمخدر 🔹شهید مرتضی کارچانی شانزدهم مهرماه 97در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر در سیب و سوران سیستان وبلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰«أَلا بِذِكرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ» 💢مهم نیست چقدر اندوهت عمیق است، زمانی که دلت به نور خدا روشن باشد، قلبت دوباره لبخند خواهد زد.
💢اقدامات انتظامی در مرزهای کشور مثبت بوده است/ همکاری خوب طرف عراقی با پلیس کشور 🔹فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از فعالیت تمامی رده های انتظامی در خدمات رسانی به زوار، گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات انتظامی در مرزهای کشور مثبت و مناسب بوده است. 🔹به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد رضا رادان " در جلسه قرارگاه در مرز مهران با اشاره به اینکه دولت زیرساخت های لازم را برای تردد زوار فراهم کرده است، بیان کرد: تمامی ظرفیت های انتظامی برای تسهیل تردد زائران تا پایان ماموریت اربعین به کارگرفته می شود. 🔹وی اضافه کرد: هم اکنون تردد زائران در گیت ها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و طرف عراقی نیز نهایت همکاری را با کشورمان در این زمینه انجام می دهد. 🔹سردار رادان با بیان اینکه پیش بینی می شود طی سه روز آینده شاهد حجم زیادی از زائران در مرزهای کشور به خصوص در مرز مهران باشیم، تصریح کرد: نیروهای انتظامی در رده های مختلف برای این روزهای شلوغ در آمادگی کامل به سر می برند. 🔹فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه همه رده های انتظامی و مرزبانی آماده ارائه خدمات به زائران می باشند، اظهار کرد: گشت های پلیس به طور مستمر در سطح شهر مهران به خصوص پارکینگ ها برای برقراری امنیت فعال هستند و هیچ گونه جای نگرانی برای زائران وجود ندارد. 🔹وی در پایان با اشاره به اینکه امسال کشور عراق نهایت همکاری را با ما در بحث تردد داشته است،اظهار کرد:امسال همه ارگان ها و دولت محترم از لحاظ آماده سازی زیر ساخت پای کار بودند و خوشبختانه اقدامات انتظامی هم در مرز های کشور مثبت و مناسب بوده است.
نوحه واحد .من از دل وجان عاشق بین الحرمینم.mp3
13.22M
🔳 ،شوق دیدار 🌴من ازدل وجان عاشق بین الحرمینم 🌴درآرزوی قبراباالفضل والحسینم 🎙 👌پیشنهاد دانلود مداحی وعزاداری کارکنان فراجا در آستانه اربعین حسینی(ع) ✅کانال روابط عمومی پلیس          ┄┅┅┅┅❁🇮🇷❁┅┅┅┅┄ https://eitaa.com/PR_Police
مراسم چهلمین روز شهادت شهدای بزرگوار مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد ، شهید مهدی امینی مهر و شهید سیروس درخشان فر می باشد که هم اکنون در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج در حال برگزاری است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من از کودکی عاشقت بوده ام... گوشه هایی از خدمت رسانی نوجوانان حسینی به زائران اباعبد الله در موکب شهدای انتظامی استان کردستان. پلیس-تراز انقلاب -ع س کردستان
خدمات دهی به زایران حضرت اباعبدالله الحسین توسط خادم موکب الحسن شهدای انتظامی در کربلایی معلی