eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
📸مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان اردبیل در ۲۸ ماه صفر به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با برنامه های قرائت زیارت و سخنرانی توسط نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل حجت الاسلام والمسلمین علیه و مداحی میثم افتخاری در مسجد اعظم برگزار گردید.
🔸فضا سازی قدردانی صمیمانه رهبر معظم انقلاب از زحمات کارکنان شریف انتظامی در ماموریت اربعین حسینی سال 1402 در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد و پلیس های تخصصی
51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول برخی از صحنه های کلیپ عذر خواهی میکنم .... 🔴 این تیزر غیر عادیست ... 😨 آینده‌ی ایرانِ بدون هنجارها، چه شکلیه؟ ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خود را آماده کنید، و فقط منافقان (دو رو ها) نابود می‌شوند حضرت امام جواد علیه السلام می فرمایند: خوشا به حال کسی که دين خود را بردارد و فرار کند. آنگاه حوادثی روی می‌دهد که جوانان پير می‌شوند و موها سفيد می‌گردد. فتنه ها به قدری سخت و کمرشکن خواهد بود که سنگ‌های سخت و صخره‌های فولادين از وحشت آن شکسته می‌شوند» پیامبر خدا (صلی‌الله علیه و آله) فرمودند : نگران فتنه و آزمایش در آخرالزمان نباشید، چرا که موجب نابودی منافقان خواهد شد ➖➖➖➖➖➖➖
🇺🇸تجاوز در آمریکا؛ هر ۶۸ ثانیه یک نفر 🔻روزنامه کیهان نوشت: هنوز هم هستند افرادی که باور دارند با آزادی حجاب و پوشش در کشور، حرص و ولع مردان نسبت به جنس زن کمتر شده و به مرور جامعه از نظر جنسی به ثبات و امنیت عمومی خواهد رسید، درست مثل کشورهای خارجی. 🔻در هر ۶۸ ثانیه یک آمریکایی مورد تجاوز قرار می‌گیرد و هر ۹ دقیقه قربانی آن یک کودک است. این در حالی‌ است که از ۱۰۰۰ مرتکب، تنها ۲۵ نفر به زندان می‌افتند.
عبدالله گنجی: تحریم رسانه‌ یعنی پذیرش شیک شکست 🔹فعال رسانه‌ای: تحریم رسانه‌ یعنی پذیرش شیک شکست. تحریم رسانه با مدعای گوش کر کن آزادی، شبیه همون کت و شلواری و کرواتی ادکلن زده شیک است که ساعت ۱:۲۰ شب در فرودگاه بغداد ترور سردار شهید را انجام می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «خادمی امام رضا علیه‌السلام افتخار من است» 📷 تصویری از مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی در محرم الحرام ۱۴۴۴ با حضور رهبر انقلاب ◼️ فرارسیدن شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) تسلیت باد. تهیه:
امام رضا ع تو کشور عزیزمون .mp3
18.74M
🔳 🌴تو کشور عزیزمون تا خاک پاک ایران 🌴یه استان بزرگیه بهش می گند خراسان 🎙 👌پیشنهاد دانلود دهه_آخر_صفر شهادت_امام_رضا_(ع) مداحی وعزاداری کارکنان فراجا درسوگ امام رضای مهربون (ع) ✅کانال روابط عمومی پلیس          ┄┅┅┅┅❁🇮🇷❁┅┅┅┅┄ https://eitaa.com/PR_Police
هم اکنون ایستگاه صلواتی پنج تن آل عبا (ع) یگان ویژه خراسان جنوبی در سطح شهر بیرجند به مناسبت شهادت امام رضا (ع)
🏴 سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، تسلیت باد. ◾️امام رضا علیه السلام فرمودند: اگر تو را خوشحال می کند که در درجات والای بهشت با ما باشی، پس در اندوه ما غمگین باش و در شادی ما خوشحال باش. (جامع احادیث الشیعه ج۱۲ ص۵۴۹)
📸 ▪️ پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در موکب الحسین شهدای فراجا در شهرستان قاین خراسان جنوبی
یه پسر و دختر کوچولو داشتن با هم بازی میکردن. پسر کوچولو یه سری تیله داشت و دختر کوچولو چندتایی شیرینی با خودش داشت. پسر کوچولو به دختر کوچولو گفت من همه تیله هامو بهت میدم؛ تو همه شیرینیاتو به من بده. دختر کوچولو قبول کرد. پسر کوچولو بزرگترین و قشنگترین تیله رو یواشکی واسه خودش گذاشت کنار و بقیه رو به دختر کوچولو داد. اما دختر کوچولو همون جوری که قول داده بود تمام شیرینیاشو به پسرک داد. همون شب دختر کوچولو با ارامش تمام خوابیدو خوابش برد. ولی پسر کوچولو نمی تونست بخوابه چون به این فکر می کرد که همونطوری خودش بهترین تیله اشو یواشکی پنهان کرده شاید دختر کوچولو هم مثل اون یه خورده از شیرینیهاشو قایم کرده و همه شیرینی ها رو بهش نداده . نتیجه اخلاقی داستان عذاب وجدان همیشه مال کسی است که صادق نیست آرامش مال کسی است که صادق است لذت دنیا مال کسی نیست که با آدم صادق زندگی می کند آرامش دنیا مال اون کسی است که با وجدان صادق زندگی میکند .
| تصاویر هوایی آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا علیه‌السلام در حرم مطهر رضوی 📷 مصطفی شیروانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل: این انتخابات بسیار مهمی است. دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به سمت انتخابات روشن کرده است.
زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی ؟ بی پناهم ، خسته ام ، تنها ، به دادم می رسی ؟ گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی ؟ من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام هشتمین دردانه زهرا به دادم می رسی ؟ شهادت غریب الغربا امام رضا (ع) تسلیت باد
📖 قدرت تحلیل سیاسی داشته باشید تأکیدی که ما همیشه می‌کنیم بر اینکه افراد، قدرت تحلیل سیاسی داشته باشند، برای این است که این‌گونه اشتباهات را نکنند. البته دشمنان نقابدار، دشمنان دورو و منافق، دشمنانی که حتّی جرأت ظاهر شدن هم ندارند، پشت عناصر صادق و سالم و احیاناً ساده، خود را پنهان می‌کنند! آن‌‌ها را باید شناخت و هشدارشان داد. امروز کشور و ملّت، احتیاج دارد به اینکه مردم، تیزبین و هشیار باشند، بیدار و دشمنان‌شناس باشند و بفهمند دشمن چه می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تشکر علیرضا پناهیان از نیروی انتظامی و فرماندهی فراجا برای تدابیرشان در جریان اربعین امسال.
✍ذکرها سه دسته هستن : ❤️ یه دسته پاک کننده اند؛ گناه و زشتی رو پاک میکنن؛ مثل: «اَستغفرالله» 💚 یه دسته مدادند؛ برامون حسنه مینویسند؛ مثل: «الحمدلله»،«سبحان الله» و«لااله الاالله» ❤️ امّا یه ذکری هست؛ که هم پاک میکنه و هم مداده،گناهان را پاک میکنه بجاش حسنات مینویسه!!! و اون ذکر:صلوات بر محمد و آل محمد ‌ 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!