eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔸️در هر شرایطی، یگان ویژه باید با روحیه سلحشورانه و جهادی عمل کند.
🔰رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور: 🔹یکی از اقدامات نظام‌های استکباری برای مقابله با جهان اسلام تشکیل امپراطوری رژیم صهیونیستی برای مقابله با جهان اسلام بود. 🔸یکی از آثار عمیق جمهوری اسلامی ایران در سراشیبی قراردادن و محو رژیم جعلی اسرائیل است و ان‌شاءالله همه با چشمان خود اتمام عمر این رژیم را خواهیم دید.
مصاحبه تلوزیونی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی ایلام با مرکز صدا و سیما استان ایلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مناسبت هفته انتظامی پخش مستند فدائیان امنیت روایت شهید والا مقام انتظامی علی احمد نژاد فردا ساعت ۱۲ و ۵۳دقیقه از شبکه سراسری دوم سیما روابط عمومی انتظامی
🔸️برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور  🔹️معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: این راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور پس از نماز جمعه و در تهران رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ از دو مسیر میدان فردوسی و چهارراه توحید در خیابان آزادی به سوی دانشگاه تهران (محل برگزاری نماز جمعه تهران) برگزار خواهد شد.
خاطره ای از مادر شهید بهنام محمدی بهنام همیشه می‌گفت می خواهم طوری باشم که در آینده سراسر ایران مرا به خوبی یاد کنند و یک قهرمان ملی باشم.” دوران انقلاب، نخستین شعاری که یادش می‌آمد، با اسپری روی دیوار بنویسد، این بود: «یا مرگ یا خمینی، مرگ بر شاه ظالم». شاهش را هم، همیشه برعکس می‌نوشت. پدرش هر چه می‌گفت که بهنام نرو، عاقبت سربازها می‌گیرندت، توجه نمی‌کرد. اعلامیه پخش می‌کرد، شعار می‌نوشت و در تظاهرات شرکت می‌کرد. گاهی نیز با تیر و کمان می‌افتاد به جان سربازهای شاه. بهنام را به مدرسه نبردم، چرا که پدرش نمی‌گذاشت، او را به تعمیرگاه سپاه به همراه برادرش فرستادم تا کاری یاد بگیرد. یک روز گفت: مادر دلم می‌خواهد بروم پیش امام حسین(ع) و بدانم که چگونه شهید شده! روزی دیگر کاغذی به من نشان داد که درباره غسل شهادت در آن نوشته شده بود. آرام گفت: مادر مرا غسل شهادت بده! چون می خواهم شهید شوم، تو هم از خرمشهر برو، اینجا نمان می‌ترسم عراقی ها تو را ببرند.
فرمانده کل انتظامی کشور : در انتظامی جمهوری اسلامی نقش مردم سازنده‌ترین نقش برای ایفای مأموریت‌های پلیسی است .
27.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پخش نماهنگ " بیداردلان انتظامی و مرزبانان جان بر کف" از شبکه استانی همدان 🟣 به مناسبت هفته انتظامی، نماهنگ ارسالی معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با عنوان " بیداردلان انتظامی و مرزبانان جان بر کف" از شبکه آفتاب استان مرکزی پخش شد.
🔰💠به مناسبت هفته انتظامی نماهنگ *بیداردلان انتظامی *تولیدی معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس فراجا از شبکه استانی مرکزکردستان پخش شد.
انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدیم همکار عزیزمان جناب آقای حاج رضا محمدی به دیار باقی شتافت لذا این مصیبت را به خانواده گرامیشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه احدیت اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمائیم. https://splus.ir/ravabetomomi.daneshgah
🎥 پخش مستند "تاریخ فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران : شهربانی" از شبکه استانی مرکزکردستان 🔸 به مناسبت هفته انتظامی، مستند ارسالی معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با عنوان " تاریخ فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران : شهربانی" از شبکه استانی کردستان پخش شد.
حضور حجت الاسلام غلامی؛ریاست محترم عقیدتی سیاسی استان مازندران در برنامه زنده تلویزیونی مقتدر مهربان ویژه هفته انتظامی /هم اکنون شبکه تبرستان
🌹پاسخ شهید مطهری به شبهه ناصبی بودن فلسطینی ها در سال ۱۳۴۹ ♦️وقتی شایع بود و شاید هنوز هم در میان بعضیها شایع است ، یک وقتی دیدم یک کسی می گفت: این فلسطینیها ناصبی هستند. ناصبی یعنی دشمن علی علیه السلام. ناصبی غیر از سنی است. سنی یعنی کسی که خلیفه بلا فصل را ابوبکر می داند و علی علیه السلام را خلیفه چهارم می داند و معتقد نیست که پیغمبر شخصی را بعد از خود به عنوان خلیفه نصب کرده است . می گوید پیغمبر کسی را به خلافت نصب نکرد و مردم هم ابوبکر را انتخاب کردند. سنی برای امیرالمؤمنین احترام قائل است چون او را خلیفه چهارم و پیشوای چهارم می داند و علی را دوست دارد. ♦️ناصبی یعنی کسی که علی را دشمن می دارد. سنی مسلمان است ولی ناصبی کافر است، نجس است. ما با ناصبی نمی توانیم معامله مسلمان بکنیم. حال یک کسی می آید می گوید این فلسطینیها ناصبی هستند. آن یکی می گوید. این به آن می گوید، او هم یک جای دیگر تکرار می کند و همین طور. اگر ناصبی باشند کافرند و در درجه یهودیها قرار می گیرند. هیچ فکر نمی کنند که این، حرفی است که یهودیها جعل کرده اند. در هر جایی یک حرف جعل می کنند برای اینکه احساس همدردی نسبت به فلسطینیها را از بین ببرند. می دانند مردم ایران شیعه اند و شیعه دوستدار علی و معتقد است هر کس دشمن علی باشد کافر است، برای اینکه احساس همدردی را از بین ببرند، این مطلب را جعل می کنند. ♦️در صورتی که ما یکی از سالهایی که مکه رفته بودیم، فلسطینیها را زیاد می دیدیم، یکی از آنها آمد به من گفت: فلان مسأله از مسائل حج حکمش چیست؟ بعد گفت من شیعه هستم، این رفقایم سنی اند. معلوم شد داخل اینها شیعه هم وجود دارد. بعد خودشان می گفتند بین ما شیعه و سنی هست. شیعه هم زیاد داریم . ♦️ همین لیلا خالد(چریک فلسطینی که در چند عملیات هواپیما ربایی شرکت داشت) معروف، شیعه است. در چندین نطق و سخنرانی خودش در مصر گفته من شیعه ام. ♦️ولی دشمن یهودی یک عده مزدوری را که دارد، مأمور می کند و می گوید: شما پخش کنید که اینها ناصبی اند.» ( شهید مطهری،آشنایی باقرآن، جلد۴، پاورقی صفحه ۳۲)
💢 | حق فرزند بر پدر قال امیرالمؤمنین علیه‌السلام: 🌺 «حَقُّ الْوَلَدِ عَلَی الْوَالِدِ أَنْ یحَسِّنَ اسْمَهُ وَ یحَسِّنَ أَدَبَهُ وَ یعَلِّمَهُ الْقُرْآنَ»؛ امام علی علیه‌السلام فرمودند: 🌸 حق فرزند بر پدر اين است كه نام نيك بر او بگذارد و او را به‌خوبى ادب آموزد (و تربيت كند) و قرآن را به او تعليم دهد. 📚 نهج‌البلاغه، حکمت 399. 📎 📎 📎 🔷️☫ با ما همراه شوید. 🔹️☫جهاد تبیین •┈┈••✾🍃🇮🇷🍃✾••┈┈• ✅️روابط عمومی مرزبانی خراسان شمالی