eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️این خوک کثیف با ارسال یک کشتی حامل ۴۵۰۰ تن صیفی‌جات برای کمک به صهیونیست‌ها، تصمیم گرفت روی اسب بازنده شرط ببندد و لعنت ابدی را به جان خریده، رو سیاه ابدی تاریخ گردد... به زودی پشیمان خواهی شد؛ آقای ‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کار تمیز رسانه‌ای برای همراهی با فلسطینی‌ها یک معلم اهل سنگال در فاصله 6هزار کیلومتری از فلسطین، با استناد به آیات قرآن به مردم فلسطین وعده پیروزی می‌دهد. حضور معنادار کودکان سنگالی در کلیپ این معلم سنگالی بسیار زیبا و معنادار است.
💢 حالا که ماجرای قتل داریوش مهرجوئی معلوم شد، بگیرید پاره کنید دهن هرکسی رو که این مدت با کلیدواژه قتل‌های زنجیره‌ای و باندهای داخلی و... با روح و روان مردم بازی کرد. 🔹اول از همه هم مدیر مسئول پدر سوخته این روزنامه رو!
اگر فلسطین کلید رمزآلود ظهور است که هست اگر مسیر قدس از کربلا می‌گذرد که می‌گذرد اگر اربعین رزمایش شیعه و اسلام ناب است که هست اگر وحدت امت اسلامی در هم‌شکننده جبهه کفر است که هست اگر قرار بر نابودی رژیم صهیونیستی هست که هست اگر یاران امام عصر ارواحنافداه شعارشان یالثارات الحسین است که هست اگر مردم بی‌تاب و عصبانی هستند که هستند اگر آقا فرمودند جلوی مردم را نمی‌توان گرفت که نمی‌توان گرفت اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد که دارد اگر باید هر کاری از دستمان برمی‌‌آید انجام دهیم که باید انجام دهیم اگر جنگ ترکیبی است که هست اگر جنگ رسانه‌ای نیاز به سوژه دارد که دارد اگر یقین داریم با حرکت میلیونی مردم ماجرای فلسطین یکسره خواهد شد که خواهد شد اگر به قول حاج قاسم کلید مساله قدس دست شیعه است! که هست یک نفر من را قانع کند که نباید حلقه انسانی دور فلسطین از نژاد و مذهبی شکل بگیرد. چرا نباید مردم "حرکت" کنند به سمت فلسطین؟ حرکت مردم خشمگین به صورت خودجوش برای مبارزه با ظلم در هر زمان و مکانی ارزشمند است. چه برسد به امروز که هم نیروهای مقاومت خواسته‌اند از مردم و هم آقا از این شیوه اعتراض حمایت کردند. این حرکت چه آسیبی به جبهه مقاومت می‌زند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷اسرائیل قبل از ظهور امام زمان (عج) یا بعد از ظهور آن حضرت از بین خواهد رفت ؟ 🔶 خدایا اگر صدای ما لایق شنیدن نیست، به انتظار جانسوز بانوی خیمه های نیم سوخته کربلا پاسخ یا ربّ یا ربّ این کودک فلسطینی هارا با ظهور مهدی فاطمه عنایت فرما😭😭😭 ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ای وعده‌ی حق به دادخواهی، تعجیل انسانیت و شرف به کل شد تعطیل از غُصه‌ی غزه، خونِ دل می‌باریم لعنت بـه جهـان حامـی اسرائیل ✍ محمدجواد_منوچهری
🌷شهید_محمدحسین‌یوسف‌‌الهی🌷🕊 ✍چه خوش سعادت اند آنان که برای دنیایشان آن چنان کار می کنند و می کوشند که انگار تا ابد زنده خواهند ماند 🔷 و برای آخرتشان آن چنان کار می‌کنند که گویی فردا خواهند مرد... 📎صبحتون شهدایی، ان شاءالله🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢بدون تعارف ۲۰۳۰ اشاره سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور به زندگی سرهنگ شهید سعید پناهی فر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فلسطین، از اشغال تا مقاومت کلیپی کوتاه از وقایع و اشغال سرزمین فلسطین (از سال ۱۹۱۷ تا ۲۰۲۳) حتما ببینید!!👆
🚨وحشتناک‌ترین جنایات صهیونیست‌ها در تاریخ اشغال فلسطین 🔺این تنها بخش کوچکی از آمار جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین می‌باشد.
⭕️ به کدامین گناه 🔹تاریخ همان تاریخ است، عاشورا تکرار میشود.
⭕️ روضه مجسم 🔹گفت : امیر پدر رو بزنم یا پسر رو؟! گفت مگر نمیبینی سپیدی زیر گلوی علیشو اگر پسر و بزنی حسین خودش جون میده آری کربلا همین جاست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید|نماهنگ 💠 شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. 🌀 اجرای طرح های محتوایی با مضمون نابودی رژیم موقت صهیونیستی توسط دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)
🌎🌎🌎 🚨خناسان شیطنت نکنند. داستان خلیج عربی گفتن ابوعبیده سخنگوی القسام چیست⁉️ اشتباه به عرضتان رسانده اند! چیزی که ابوعبیده به آن می‌گوید «خلیج عربی» در حد فاصل مرزهای غربی عربستان با مصر و سودان قرار دارد. «خلیج عربی» واقعیت دارد و یک واژه قدیمی است؛ دریای سرخ یا بحرالاحمر را در قرون گذشته «خلیج عربی» می‌نامیدند. البته در حال حاضر نیز عده‌ای همین عنوان را برای دریای سرخ به‌کار می‌برند. 🔹️ابوعبیده هم واضح می‌گوید "فی الیمن خلیج عربی" جهان اسلام در متحدترین شکل تاریخی‌اش است، هیچ آدم عاقلی دنبال ازبین رفتن این اتحاد نیست، اگر شبهه‌ای پخش شد یقین بدانید صهیونیست‌ها پشت آن هستند.
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔸️هرجا نیروی انتظامی فعال باشد، امنیت برقرار است.
🚫لیست محصولات اسرائیلی که توسط مردم ترکیه تحریم شد نگاه کنید ؛ خیلی از برندهاش در ایران وجود دارد! ذخیره کنید و انتشار بدید
روابط عمومی ولیعصر تبریز: حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : خون به ناحق ریخته شده کودکان غزه به اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت می بخشد و عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی وطن شان جزم خواهد کرد .
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و هر که ندای شما را بشنود و توجهی نکند، مسلمان نیست.
پنجمین مرحله اعزام کارکنان و خانواده های فرماندهی انتظامی استان آ.شرقی به عتبات عالیات (کربلا اولی)