eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
در این دیدار بر همکاری های مشترک به ویژه در ماموریت اربعین حسینی(ع) تاکید گردید و راهکارهای بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات هر دو سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
💢شهدا بــا انـتخاب خط سرخ شهادت، ما را در مسیر واقعی قـرار مـی‌دهـنـد که از این رو حق بزرگ و وصــف‌نــاپـذیـری بر ملت ایران دارند.
💢با پیروی از راه شهدا، استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای ظالمانه و وحشیانه دشمنان، می‌توانیم راه عزت و پیشرفت کشور را طی کنیم.
بیستم آبان ماه سالروز شهادت شهید مرزبانی خراسان شمالی شهید ابوالفضل نیکدل 💢 🔹گروهبانیکم شهید ابوالفضل نیکدل فرزند حشمت در سال 1357 در روستای غلامان از توابع شهرستان رازوجرگلان در آغوش پرمهر و محبت خانواده به دنیا آمد. 🔹تحصیلات خود را تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد و پس از اخذ مدرک سیکل بدلیل علاقه ی شدیدی که به اسلام و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهادت داشت با وجود مخالفت پدر بزرگوارشان که توقع ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج علمی را از فرزندش داشت ، ایشان را راضی نمود و در بیستم اسفند ماه سال 1374 به استخدام نیروی انتظامی درآمد. پس از استخدام مدت 2 سال در زنجان خدمت نمود و از آنجا جهت ادامه خدمت به استان کردستان منتقل شد. عاقبت در بیستم آبان ماه سال 1380 در اثر درگیری با اشرار مسلح در روستای باشماق شهرستان سقز به دیدار حق شتافت و به مقام عظمای شهادت نائل گردید. 🌷انتشار به مناسبت سالگرد شهادت شهید ابوالفضل نیکدل شادی روحش صلوات @shohadanaja شهیدابوالفضل نیکدل 🔷️☫ با ما همراه شوید. 🔹️☫جهاد تبیین •┈┈••✾🍃🇮🇷🍃✾••┈┈• ✅️روابط عمومی مرزبانی خراسان شمالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام بر قدس شریف و سلام بر غزه و کودکانش آغاز سخنرانی رئیسی در نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی و عربی درباره غزه در عربستان!
🔘اسلام‌هراسی به سبک واتس‌آپ ◾️قابلیت جدید واتس‌آپ که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند در پاسخ به جستجوی کاربران تصاویر مختلفی را تولید کند، در بعضی موارد محتوای نژادپرستانه و اسلام هراسانه دارد؛ اقدامی که با انتقادات زیادی از سیاست‌های متا همراه بوده است. ◾️زمانی که عباراتی مثل «فلسطینی»، «فلسطین» یا «پسربچه مسلمان فلسطینی» مورد جست و جو قرار می‌گیرد، تصویری از یک اسلحه یا پسری با تفنگ را نشان می‌دهد. در مقابل و برای مثال، وقتی برای کلماتی مثل «پسر اسرائیلی» جست و جو انجام می‌شود، کارتون‌هایی از کودکانی که فوتبال بازی می‌کنند و کتاب می‌خوانند، ارایه می‌شود. همچنین در پاسخ به درخواست کلمه «ارتش اسرائیل»، هوش مصنوعی نقاشی‌هایی از سربازان خندان و در حال دعا کردن ایجاد کرد که البته بدون اسلحه بودند. ◾️این عملکرد متا که یک طرفه بوده و مصداق ترویج اسلام‌هراسی و نژادپرستی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، از سوی کاربران زیادی مورد انتقاد قرار گرفته و البته در پاسخ، متا گفته که «هیچ‌وقت قصد ما سرکوب یک جامعه یا دیدگاه خاص نبوده و نیست». ◾️کوین مک‌آلیستر، سخنگوی متا، گفته که این شرکت از این مشکل آگاه بوده و به آن پرداخته است
🚨حکم قصاص قاتل «محمد مهدی وکیلی» صادر شد 📌رئیس کل دادگستری استان البرز: 🔹‌در دوم اسفند سال ۱۴۰۱، تعدادی از فروشندگان مواد مخدر در حین عملیات تعقیب با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارباغ درگیر می‌شوند که در این درگیری، گروهبان یکم «محمد مهدی وکیلی» با شلیک گلوله از کلت کمری یکی از متهمان به شهادت می‌رسد. 🔹برای متهم اصلی پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی در چهارباغ، قصاص نفس و برای متهم دیگر ۱۰ سال حبس صادر شده است.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت، ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند که از این رو حق بزرگ و وصف‌ناپذیری بر ملت ایران دارند.
امام خمینی (ره) درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات می فرمایند : «این وظیفه ای است الهی وظیفه ای است ملی وظیفه ای است انسانی وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.» با توجه به این اهمیت و نقش حضور مردم در صحنه انتخابات است که باید همت و تلاش تمامی مسئولان ، دست اندرکاران ، کاندیداها و رسانه ها به این امر معطوف شود که با اقدامات سنجیده و تدابیر لازم و فضاسازی مناسب زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ساخته تا موجب امید بیشتر دوستداران و ناامیدی و شکست دشمنان اسلام را فراهم نمایند.
💢پوستر 🎥رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بیست و پنجمین یادواره شهدای استان گلستان،شهرستان بندرگز ✍ بی‌تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد
🔴سخت‌ترین روز زندگی حاج قاسم سلیمانی از زبان خودش ▪️سخت‌ترین روز من آن روزی بود که داعشی‌ها در مسیر جاده بغداد به سامرا و کاظمین می‌خواستند به کربلا بیایند وحرم‌‌ها را مورد تعرض قرار دهندمن مثل گندم برشته یابه عبارتی مانند اسپند روی آتش بی‌قرار بودم که خدا را شکر جلوی آنها گرفته شد.
. ♻️ ‌اردوغان در نشست اجلاس اکو با بی شرمی گفت: ۱۱ هزار نفر در غزه کشته شدند اگر امروز ما به عنوان مسلمان صدای خود را بلند نکنیم، کی صدایمان را بلند‌ کنیم؟ اگر فقط به صدای بلند است که خر هم صدایش بلند است! چرا جلوی انتقال نفت آذربایجان ‌باکو و نفت کرکوک‌ بارزانی توسط منافقی چون تو به اسرائیل گرفته نمی‌شود؟ ‌چرا آب شرب تل آویو که از ماناوگات انتالیا تامین می‌شود را قطع نمی‌کنی؟ چرا برای سربازان اسرائیلی مواد خوراکی ارسال می‌کنید!
📸 تاریخ همان است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت، ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند که از این رو حق بزرگ و وصف‌ناپذیری بر ملت ایران دارند.
رهبر معظم انقلاب:شهادت بدین معنا است که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است. ۱۳۸۱/۰۹/۱۵
سوء پیشنیه کیفری چگونه پاک می شود؟ برخلاف تصور بسیاری از مردم که فکر می کنند سوء پیشینه تا آخر عمر در پرونده کیفری مجرم باقی می ماند این مجازات در طولانی ترین حالت ممکن، به مدت هفت سال دوام دارد. بعد از سپری شده مدت زمانی های مقرر در پاک کردن سوء پیشینه کیفری که به ترتیب شامل یک زمان هفت ساله، پنج ساله، سه ساله و دو ساله است شما می توانید برای دریافت گواهی عدم سوء پیشنیه اقدام کنید. دقت داشته باشید که جرم ارتکابی و مجازات اصلی و مجازات تبعی آن در سجل کیفری شما در دفاتر نیرو انتظامی ماندگار می شود اما سد راه شما برای بهره مندی از حقوق اجتماعی نخواهد بود.
⏹ باید رشد ایجاد کنیم ⏺ امام خامنه‌ای مد ظله العالی ◀️ ما امروز در کشورمان جوان خیلی داریم. با این وضعی که من مشاهده می‌کنم، با این‌‌همه تأکیدی هم که کردیم، در عین حال نتایج، خیلی نتایجِ دلگرم‌کننده‌ای نیست؛ ممکن است فـردا این‌همه جوان نداشته باشیم؛ ما باید کشور را برای آن روز ثروتمند کنیم. ◀️ اگر آن روزی که ما جوان کم داریم، کشور ثروتمند نباشد، نمی‌تواند دیگر ثروتمند بشود. ◀️ امروز باید رشد ایجاد کنیم تا کشور ثروتمند بشود برای اینکه فردای محتمَل که این‌قدر جوان نداریم، واقعاً کشور بتواند خودش را اداره کند. ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
نصرالله: زمان به نفع دشمن نیست. پیروزی آتی حتمی است. دبیرکل حزب‌الله لبنان: زمان به نفع دشمن نیست، دشمن در سطح میدانی در به زانو درآوردن غزه و نیز در سطح افکار عمومی شکست‌خورده است و از گسترش جبهه‌ها وحشت دارد. تمام عوامل از جمله پرونده اسیران بر دشمن فشار وارد خواهد کرد و ما باید به این رویه ادامه دهیم و از همه بالاتر مردم غزه هستند که صبر و ایستادگی می‌کنند. پسا هفتم اکتبر اسرائیل دیگر مانند ماقبل هفتم اکتبر برای اسرائیل نیست و این را مرحله آینده تثبیت خواهد کرد. با تمام شهدای خود برای ادامه این راه و حفظ اهدافشان و دستاوردهای بیشتر تا رسیدن به پیروزی آتی که حتمی است، عهد و پیمان می‌بندیم.
✍شهید حاج قاسم سلیمانی ورزیدگی و زبدگی مجاهدین حزب‌الله به‌دلیل تمرینات دقیق و فشرده‌ای بود که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ یعنی از زمان فرار رژیم صهیونیستی یا شکست آن در جنوب لبنان شروع شده بود. این تمرینات و آمادگی‌ها لاینقطع تا سال ۲۰۰۶ « به‌عنوان طرحی که حزب‌الله پیش‌بینی کرده بود به نام طرح سیدالشهدا» استمرار داشت. مدیر این طرح و طراح این طرح عماد بود. لذا او چیدمان دقیقی کرده بود که در مواجهه با دشمن چگونه عمل بکند.
📖 ایجاد کارخانهٔ انسان‌سازی 🔸 پیغمبر برای ساختن انسان‌ها و به قوام آوردن مایۀ انسـان، از کارخانۀ انسان‌سـازی اسـتفاده می‌کند. 🔸کارخانـۀ انسان‌سـازی چیسـت آقـا؟ کارخانۀ انسان‌سازی، جامعه و نظام اسلامی‌ست.
✅ انواع حجاب در قرآن 1. حجاب و عفاف در پوشش: این همان چیزی است که توده مردم از آن مطلع هستند و بسیاری از بانوان متدیّن بر آن تاکید دارند. (نساء:59) 2. حجاب و عفاف در گفتار: طرز سخن گفتن با نامحرم (چه سخن گفتن زن با مرد و چه بالعکس)، طوری که موجب عشوه، شوخی و سخنان زننده نباشد. (احزاب:32) 3. حجاب در رفتار: همانطور که بر زن و مرد، پوششی از جانب خداوند واجب گردیده است، همانطور نیز، حفظ چشم از هر نگاهی بر مرد و زن مومن واجب گردیده است. (نور:31) 4. حجاب در پندار: طوری که انسان خود را در افکار پلید و کثیف، غرق نگرداند و همیشه با توکل بر خدا، خود را از افکار سخیف، دور کند. (آل عمران:8)