eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
حجاب در کلام بزرگان اگر مسائل مربوط به حجاب در جامعه مورد توجه قرار نگیرد فساد اخلاقی و سیاسی جامعه را فرا میگیرد و دیگر نمی‌توان ار جوانان در عرصه های دفاع از انقلاب انتظاری داشت. آیت الله مکارم شیرازی
🇮🇷 اقتصاد مقاومتی مردم سالار ✏️مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔸بسیج در همه‌ی عرصه‌ها مظهر مردم‌سالاری دینی و اسلامی است. 🔸 گرچنانچه بسیج وارد اقتصاد بشود، اقتصاد می‌شود مردم‌سالار؛ این اقتصاد مقاومتی اگر بتواند از قوّت و قدرت بسیج استفاده کند، می‌شود اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار. 🔸در علم، پیشرفت‌های گوناگون اجتماعی و سیاست همین‌جور است. ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
🖤 رهبرانقلاب: فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها مثل یک مادر، مثل یک مشاور، مثل یک پرستار برای پیامبر بوده است. آن‌جا بوده که گفتند فاطمه «امّ ابیها» -مادر پدرش- است. ٧٧/٢/٧
آیا احداث گلخانه شامل تغییر کاربری اراضی کشاورزی می شود؟ به استناد تبصره 4 ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، احداث گلخانه‌ ها،‌ دامداريها، مرغداريها، پرورش ماهی و ساير توليدات كشاورزی و كارگاههای صنايع تكميلی و غذايی در روستاها بهينه‌ كردن توليدات بخش كشاورزی بوده و تغيير كاربری محسوب نمی شود. موارد مذکور با رعايت ضوابط زيست‌ محيطی با موافقت سازمان‌ های جهاد كشاورزی استانها بلامانع می باشد.
حجاب وقار و متانت است. باعث ارزش‌گذاری و عفاف بانوان و همچنین باعث ارزش گذاری و سنگین شدن آبروی احترام زن در جامعه نیز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یوناتان شاپیرا، خلبان جنگنده اسرائیلی است که چندی پیش در اسلو علیه جنایت‌های اسرائیل سخنرانی کرد. خلبانی که بیست سال پیش وجدانش بیدار شده و علیه اسرائیل دست به افشاگری زده است. بایستی از این شاهدعینی و فرصت‌های مشابه برای اسرائیل استفاده کند. ✍ رضا حاتمی
متلاشی شدن باند کلاهبرداری ۳ میلیاردی فروش طلای تقلبی در خمام جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری و متلاشی شدن باند کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی فروش طلاجات تقلبی ساعاتی پیش در شهرستان خمام خبر داد. سردار" حسین حسن پور "در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان خمام به مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک دو خانم غیر بومی برای فروش انگشترهای چند صد میلیونی در این شهرستان، کارآگاهان آگاهی سریعا به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی فنی و تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده جعلی است افزود: این دوخانم به همراه همدست مرد ۳۳ ساله در یکی از مناطق شهر خمام دستگیر شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی انگشتر طلای تقلبی مردانه و با خلوص کم کشف شد بیان داشت: متهمان غیربومی با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد تعداد ۹ حلقه انگشتر به ارزش ۳ میلیارد ریال را در سطح زرگری های رشت و خمام فروخته بودند. این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه با هوشیاری پلیس طلاهای تقلبی جمع‌آوری و با هماهنگی قضائی پول دریافتی از مالباختگان عودت داده شد خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
💠حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا 💢 پیام شهدای گمنام به آنهایی که به دنبال مقام و منصب و زیور های دنیوی هستند این است که ما با استخوان های پوسیده خود می آییم و به شما یادآوری می کنیم که آرمان های اسلام وانقلاب وامام وشهدا را فراموش نکنید!
شهید داریوش رنجبر تاریخ شهادت : ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ در جمع دانشجویان دوره ۲۵ کارشناسی دانشگاه پلیس
⚫️ جهاد نمونه ✏️ مقام معظم رهبری مدظله العالی ▪️جهاد آن بزرگوار در میدان‌های مختلف، یک جهاد نمونه است. در دفاع از اسلام؛ در دفاع از امامت و ولایت؛ در حمایت از پیغمبر؛ در نگهداری بزرگترین سردار اسلام، یعنی امیرالمؤمنین که شوهر او بود. ▪️ امیرالمؤمنین درباره‌ی فاطمه‌ی زهرا(سلام‌اللَّه‌علیها) فرمود: «ما اغضبنی و لا خرج من امری.» یک‌بار این زن در طول دوران زناشویی، مرا به خشم نیاورد و یک‌بار از دستور من سرپیچی نکرد. فاطمه‌ی زهرا(سلام‌اللَّه‌علیها) با آن عظمت و جلالت، در محیط خانه، یک همسر و یک زن است؛ آن‌گونه که اسلام می‌گوید.۱۳۷۱/۰۹/۲۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️در زمان کنونی هر چقدر عطر شهدا در جامعه طنین انداز شود به همان مقدار جامعه در برابر تهدیدات و اسیب های دشمنان در امان خواهد ماند.
☘ مقام معظم رهبری: کشف حجاب حرام ساسی و شرعی است.
زنان، شهیده ساز هستند که ده برابر شهادت ارزش دارد.. استادپناهیان🌱 ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔸️باید از ویژگی های اخلاقی و خصوصیات بارز این بانوی بزرگ اسلام درس بگیریم.
📜اطلاعیه 💢مراسم تشییع شهید مرزبان استواردوم سبحان جمالی در هنگ مرزی سراوان سیستان و بلوچستان برگزار می شود. 🔻زمان: پنج شنبه 16 آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت 0830 صبح 📌مکان: زابل مصلی المهدی شهرستان زابل، به سمت زادگاهش 🔘از عموم مردم عزیز و شهید پرور شهرستان زابل جهت حضور در این مراسم دعوت بعمل می آید.
♻️رهبر معظم انقلاب: 🔹حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔸️هدف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش های اسلام در جامعه است.
🌱💚🌱 قال الصادق علیه السلام: 🔹يثْبِتُ اَلْإِيمَانَ فِي اَلْعَبْدِ اَلْوَرَعُ وَ اَلَّذِي يُخْرِجُهُ مِنْهُ اَلطَّمَعُ . 🔸آنچه ايمان را در بنده استوار مي كند پرهيز از گناه است و آنچه آن را از دل او بيرون مي كند طمع است. 🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱 📚 الخصال (باب واحد) جلد ۱ صفحه ۹ https://eitaa.com/PR_Police
ورود ریاست محترم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی به استان مازندران به منظور برگزاری گردهمایی تخصصی روحانیون عقیدتی سیاسی استان مازندران(انتظامی،دریابانی،یگان ویژه،مراکز آموزش)