eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 فساد فراگیر نیست 🍃🌹🍃 🔸«بعضی‌ها یک‌جوری حرف میزنند که گویا همه فاسدند! نه آقا، این‌جوری نیست؛ یک تعداد کمی فاسدند. بله! فساد، کمش هم زیاد است و باید با آن مواجهه بشود؛ اما این‌همه مدیر پاک‌دست در سرتاسر کشور در همه‌ی دستگا‌ه‌ها وجود دارند، دارند زحمت میکشند؛ چرا به اینها ظلم میکنید؟ چرا خلاف میگویید؟ چرا به نظام اسلامی ظلم میکنید؟ در نظام اسلامی یک نفر هم نباید فاسد باشد؛ امّا آنچه وجود دارد، مثلاً ده فاسد است، نه ده هزار فاسد» 🌺 رهبر معظم انقلاب، ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ | https://eitaa.com/PR_Police
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و مصونیت آن در برابر حیله شیطانی و تهاجم فرهنگی است.
مراسم تشییع لاله های زهرایی در مرکز تربیت‌و‌تعالی ثامن الحجج(ع) ساع.س انتظامی @ravabetomomi_samen_qom
30.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 لینک‌های آلوده چه ویژگی‌هایی دارند؟ 🔹 توصیه‌های پلیس فتا برای پیشگیری از هک‌شدن تلفن‌همراه در گفت‌وگوی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با میزان
🔸بار دیگر تحریم!! آن هم از طرف پیر استعمار کشور انگلیس 🔸حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به همراه دو تن از فرماندهان انتظامی کشور در خصوص مساله عفاف و حجاب مورد تحریم قرار گرفت که این موضوع خود برگ برنده ای بر عملکرد خوب و ارزشمند فراجا در این موضوع دارد.
💢پخش تیزر سومین جشنواره سراسری فرهنگی و ادبی هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس استان هرمزگان .
باقری: به نفع اسرائیل است که جنایت نکند رئیس ستادکل نیروهای مسلح: 🔹به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد و فلسطینیان از هر دین و آیین خودشان برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند. 🔹از رزمندگان فلسطینی تشکر می‌کنیم و آینه قبله اول مسلمین کاملا روشن است و جبهه حق حتما پیروز خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: از هم اکنون شهر به شهر ،محله به محله و با دعوت نیروهای جوان که می‌شناسید مردم را بسیج کنید که برای شرکت در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشند همانطور که امام(ره) فرمود "پای صندوق رأی می‌آییم و به جمهوری اسلامی آبرو می‌بخشیم."
دستاورد های ارتباطی جمهوری اسلامی ایران دسترسی به شبکه های ارتباطی در کشور