eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام " سعید آزادی " ، به عنوان کارشناس در برنامه خانواده رادیویی شبکه دنا ؛ با موضوع چگونه دختران خردسال و نوجوان را با حجاب مأنوس کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽پوشش خبری مرکز صداوسیما استان لرستان از برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم فرماندهی انتظامی استان لرستان ⭕️به گزارش روابط عمومی لرستان، مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان حجت الاسلام حسینی مازندرانی، ناظر اعزامی از ساع.س فراجا جناب سروان عبدالله عبیاوی، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده های آنان در حسینیه ثارالله ستاد استان برگزار گردید.
♦️ 🔹فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل اخلال در نظام اقتصادی با ۸ هزار میلیارد ریال تخلف ارزی خبر داد. 🔹معاون سازمان اداری استخدامی: نظام اداری در حال خالی شدن از نخبگان است/در برخی رشته‌ها مثل حقوقی‌ها و آی‌تی‌ها، نخبگان در آزمون‌های استخدامی شرکت نمی‌کنند. 🔹جروزالم پست: پهپاد رهگیر «کرار» مجهز به موشک مجید قابلیت جدیدی به پدافند ایران می‌دهد.
سردار رادان: ‏به امید خداوند متعال تا دو ماه آینده مردم دیگر فراموش میکنند محله شوش و هرندی جای بدی بوده است. پاکسازی محلات جرم خیز از وجود معتادین و بتن خانه های بلاصاحب و پلاک قرمز در اولویت قرار دارد.
شرح علت شهادت : شهیدمدافع وطن ستوانسوم سید محمد حسینی منش در مورخ 1387/09/11 از فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در دامنه ارتفاعات مشرف به روستای حاجی آباد با اشرار افغانی مسلح برخورد و پس از 2 ساعت ردزنی در دامنه ارتفاعات مذکور با اشرار درگیر که در این درگیری فرمانده پاسگاه عملیاتی ستوانسوم سید محمد حسینی منش بر اثر اصابت تیر مستقیم اشرار ملعون از ناحیه سر ، چشم و گوش راست و کتف مجروح که بلافاصله به بیمارستان تایباد انتقال که متاسفانه معالجات مثمر ثمر واقع نگردیده و در مورخ 1387/09/19 در سن 37 سالگی به فیض عظیم شهادت نائل گردید. 🌿انتشار به مناسبت سالگرد شهادت🌿 🌿شادی روحش صلوات 🌿
مصاحبه رئیس عقیدتی سیاسی ف.ا.استان اصفهان با اصحاب رسانه در حوزه فرهنگی و قرآنی 👆👆👆
حضرت امام خامنه ای( مدظله‌العالی ): 🌹مجلس شورای اسلامی، هم برای مسائل داخلی کشور، هم برای اعتبار جهانی و بین‌المللی کشور خیلی دارای اهمیت است.
🌐شناسايي و دستگيري عامل باجگيری در اينستاگرام 💢 رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل باجیگیری و اخاذی با انتشارتصاویر در اینستاگرام خبر داد. 💢به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ، سرهنگ "یوسف شاکری" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و باجگیری در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای استان قرار گرفت. 💢وی افزود: با بررسی های به عمل آمده فردی که با انتشار مطالب خلاف واقع در اینستاگرام ضمن لطمه زدن به شهرت این شخص، کسب و کار شاکی را دچار مشکل نموده و اقدام به باجگيري و اخاذي از وی مي کرد شناسایی شد. 💢این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه متهم با هماهنگي مرجع قضايي به مقر پليس دلالت و تفهيم اتهام شد و نهايتا به همراه پرونده و مستندات جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بجنورد گرديد.