eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻The commander of the Qassam battalions announced that Hamas fighters are not only in Gaza, while only 20% of their strength has been used, they are present in neighboring countries up to 500 km deep, and they will resist as long as the Israeli army is destroyed. Especially in America, due to their failure and inability, they only target helpless women and oppressed and innocent children. Nasrmanullah and Fatah Gharib
🔴 جدیدترین آمار جنگ به روایت مقاومت ▪️تلفات نظامیان اسرائیلی ۱۸۰۰ کشته ▪️انهدام بیش از ۶۷۰ تانک و نفربر ▪️مهاجرت ۷۵۰ هزار نفر از مناطق اشغالی به خارج از فلسطین ▪️آوارگی ۵۰۰ هزار نفر از شهرک نشینان گفته می‌شود اسرائیل اعلام کرده بیش از دو ماه توان ادامه جنگ را ندارد و نیاز به کمک دارد. آمریکا و انگلیس و کانادا و فرانسه و آلمان و برخی کشورهای عربی تامین کنندگان اصلی منابع مالی و تسلیحاتی اسرائیل هستند. حماس اعلام کرده جنگ را تا نابودی ارتش اسرائیل ادامه می‌دهند.
💢یمن: در اقدام علیه آمریکا درنگ نمی‌کنیم وزیر اطلاع رسانی یمن: 🔹تصمیم منع عبور کشتی‌ها به سمت رژیم صهیونیستی به مثابه وتویی در برابر وتوی آمریکا در قبال توقف جنگ غزه است.
🔰 لوح | آخرین نفس‌های خون‌آشام 🔻 رهبر معظم انقلاب: رژیم صهیونیستی البتّه با اینکه از نفَس افتاده است، همچنان به جنایتهای خود ادامه میدهد و با سلاح به جان مظلومان افتاده است؛ زن، کودک، پیر و جوان غیر مسلّح را به قتل میرساند، زندانی و شکنجه میکند، خانه‌ها را ویران میسازد، مزارع و دارایی‌ها را نابود میکند. ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
34.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اگر می‌خواهید بدانید هفتم اکتبر چه اتفاق بزرگی را رقم زده، این ۱۵ دقیقه را از دست ندید! این یکی از بهترین و جامع‌ترین ویدیوهای چند وقت اخیر در مورد پروپاگاندای "اسرائیل" و تمام اتفاقات مربوط به حمله هفتم اکتبر حماس است.
🚨انهدام باند برگزاری پارتی های شبانه و مختلط در استان تهران 🔹با اقدامات اطلاعاتی مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، باند گسترده برگزاری پارتی های مختلط ( ) در مناطقی از استان تهران و البرز شناسایی و طی چندین عملیات منسجم و ضربتی دستگیر گردیدند. 🔹در این عملیات ها مدیران، برگزار کنندگان و سایر عوامل دخیل دستگیر و صفحه اینستاگرامی این گروه نیز مسدود گردید. 🔹این باند از طریق فضای مجازی اقدام به ثبت نام از طریق معرف کرده سپس اقدام به فروش بلیط به دختران و پسران به مبالغ میلیونی می نموده و اقدامات حفاظتی خاص برای جلوگیری شناسایی انجام می دادند. 🔹گفتنی است این باند از تیم امنیتی و بادی گارد با خودروهای لاکچری و گران قیمت بهره می برده اند. 🔹 در پارتی ها رقص های مبتذل و سرو مشروبات الکلی و مصرف قرص های روان گردان صورت می گرفته است.
🚨تشدید برخورد با صنوف و صفحات هنجارشکن در فضای مجازی 🔹 مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اردبیل در طول دو ماه اخیر سال جاری تعداد بیش از ۵۰ صفحه اینستاگرامی با مجموع بیش از ۳ میلیون دنبال کننده که اقدام به انتشار محتوای هنجارشکنانه کرده بودند را شناسایی و ضمن حذف محتوا و مسدودسازی صفحات موصوف با گردانندگان آنها نیز برخورد نمودند. 🔹همچنین در این راستا تعداد ۳۵ واحد صنفی که اقدام به کشف حجاب و فعالیت با پوشش نامتعارف را داشتند، نیز شناسایی و ضمن معرفی نفرات به مرجع محترم قضایی، واحد صنفی مربوطه نیز پلمپ گردیدند.
🔴لایحه عفاف و حجاب با اصلاحاتی تایید شد ♦️هیئت عالی نظارت مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مغایر با سیاست‌های کلی نظام ندانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 این هوش مصنوعی جدید تعامل بین انسان و اشیا در محیط‌های مجازی را ساده می‌کند ▪️محققان دانشگاه استنفورد و آزمایشگاه تحقیقات هوش مصنوعی فیسبوک در متا (FAIR) سیستم هوش مصنوعی جدیدی را توسعه داده‌اند که می‌تواند براساس توضیحات متنی، بین انسان‌ها و اشیای یک محیط مجازی، حرکات طبیعی و هماهنگ ایجاد کند. همچنین در بین محققان این پروژه، نام «روزبه متقی»، دانشمند و پژوهشگر ایرانی FAIR نیز دیده می‌شود. ▪️سیستم جدید که CHOIS نامیده می‌شود (Controllable Human-Object Interaction Synthesis)، از جدیدترین تکنیک‌های مدل‌‌های انتشاری کمک می‌گیرد تا تعاملات یکپارچه و دقیقی مانند «میز را بالای سر خود ببرید، راه بروید و میز را پایین بیاورید» را ایجاد کند. ▪️محققان در مطالعه خود آینده‌ای را متصور شده‌اند که در آن موجودات مجازی می‌توانند دستورات زبان را همانند انسان‌ها درک کنند و به آن‌ها پاسخ دهند.
💢 /پوستر دشمن به پلیس مقتدر و مهربان امیدی ندارد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: اشداءعلی الکفار در انتظامی کشور یعنی هیچ دشمنی به کارکنان انتظامی امید نداشته باشد و رحماء بینهم همان پلیس مقتدر مهربان است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها تاکید و سفارش فرمودند.
حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی اجرا شد رئیس کل دادگستری مازندران: 🔹حکم قصاص قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، پس از تایید در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، امروز چهارشنبه (۲۲ آذر) با حضور اولیای دم در زندان بابل به اجرا در آمد.
رأی مجمع عمومی سازمان ملل به آتش‌بس فوری در نوار غزه 🔹اعضای سازمان ملل بامداد چهارشنبه طی رأی‌گیری در مجمع عمومی، به قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور برای برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه رأی دادند. 🔹این قطعنامه با ۱۵۳ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۲۳ رأی ممتنع به تصویب رسید و از رژیم صهیونیستی می‌خواهد فوراً حملات به نوار غزه را پایان دهد. 🔹آمریکا، اتریش، چک، گواتمالا، لیبریا، میکرونزی، نائورو، پاپوآ گینه نو، پاراگوئه و رژیم صهیونیستی به این قطعنامه رأی منفی دادند.
هدایت شده از نگهبان
28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حکایت جوان گرفتاری که با شنیدن یک سخنرانی از خودکشی کردن منصرف شد ! 👤حجت الاسلام سید احمد دارستانی https://eitaa.com/mnegahban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢حال وخیم سلطان تناقض: نماز دستور الله است اما لازم نیست پایبند باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹بفرمایید آغوش رایگان تا کور شود هرآنکه نتواند دید ❤️کلیپ عشق ببینید جیگرتون حال بیاد 🍃🌹اَللهُمَّ‌صَلِّ‌عَلَى‌مُحمَّـدٍوآل‌مُحَمَّد🌹🍃 ✨💠اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ https://eitaa.com/PR_Police