eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.8هزار عکس
13.2هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
📷در ۵ استان کار داریم، کارگر نداریم/ ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در تاکسی‌های اینترنتی کار ‌می‌کنند کریمی‌بیرانوند، معاون اشتغال وزیر کار: 🔹نرخ بیکاری کل اقتصاد از ۸.۹ درصد در تابستان ۱۴۰۱ با کاهش حدود ۱ واحد درصدی به ۷.۹ درصد رسیده است. 🔹اشتغال ایجادی در یک‌سال منتهی به تابستان ۱۴۰۲ قطعا بیشتر از یک میلیون مورد بوده که خالص آن ۹۰۷ هزار مورد شده است. 🔹نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان نیز کاهش‌ ۱.۲ درصدی را به ثبت رسانده و نرخ بیکاری جوانان در بازه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال نیز حدود ۳ درصد کاهشی یافته است. 🔹در ایران، بیش از سه‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت می‌کنند. 🔹در استان‌های سمنان، یزد، آذربایجان شرقی و نقاطی از بوشهر با بحران روبه‌رو هستیم که نیروی کار نیست و کسی برای کار به آنجا نمی‌رود. 🔹تعدیل کارگران در کارگاه‌ها حدود ۴ تا ۵ درصد کاهش یافته است/فرهیختگان @
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
هدایت شده از لبیک یا خامنه ای
از قاتلین سردار با شرکت در انتخابات
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🌼 امام علی(ع) 🌷 همواره در انتظار فرج باشید، و یاس و نا امیدی از رحمت خدا به خود راه مدهید. 📙 بحار؛۱۵:۱۲۳
هدایت شده از دیده بان سمنان
🛑هوش مصنوعی انسان ها را از نیاز به کار کردن رها می‌کند. پژوهشگران درباره ی جنگ ها در آینده با وجود پدیده ای به نام هوش مصنوعی سخن می گویند، همیشه پیش‌بینی دقیق درباره آینده در هر زمینه ای بسیار سخت و پیچیده است. به خصوص در مورد شکل جنگ‌ها در آینده، پیش بینی تمامی جنبه‌هایش بسیار پیچیده است. اما این احتمال وجود دارد که هوش مصنوعی، رباتیک، پهپادها و سیستم‌های خودکار، بازیگران اصلی جنگ‌های آینده باشند. داشتن ربات های انسانی در جنگ می تواند کشورهایی که دارای جمعیت انسانی کمتری هستند را با نیروهای نظامی انسانی برابر کند. زیرا ربات سرباز نیاز به خواب و استراحت ندارد و مدت زمان کمتری برای شارژ نیاز دارد و بعلاوه دقت بالاتری از انسان دارد.
هدایت شده از ادمین روابط عمومی مرکز آموزش شهید بیگلری
📣 چهار مسئله‌ اولویت‌دار حوزه‌ خانواده از نظر امام خامنه‌ای 📆 در ۲۴ مردادماه ۱۳۹۸، جمعی از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌ی خانواده، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. در این دیدار رهبر انقلاب به صورت اجمالی بر روی چهار مسئله‌ی محوری حوزه‌ی خانواده تأکید نمودند: 1️⃣ بقاء خانواده، مقابله با طلاق و جلوگیری از متلاشی شدن خانواده‌ها 2️⃣ اصلاحِ فضای داخل خانواده و جلوگیری از ظلم به زنان با قانون‌گذاری براساسِ هنجار درستِ اسلامی‌ 3️⃣ فرزندآوری و مقابله با پیریِ جمعیت 4️⃣ ازدواج مجرّدان
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
«نشریه آتلانتیک» در گزارشی عنوان کرده است: «اگر خواستید در سال ۲۰۲۳ به معنای واقعی کلمه با احساسات یک نفر بازی کنید و به او آسیب بزنید سراغ هوش مصنوعی بروید».
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️کلیپ تهیه شده گرامیداشت شهدای انتظامی شهرستان راسک از سیمای استانی مرکز پخش شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️وحشیگری صهیونیسم در غزه اوج ذلت و خواری است.
🔺 رهبر معظم انقلاب: من اعتقاد به حضور پُرشور مردم دارم؛ معتقدم کشور را این [حضور] حفظ میکند. ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
مادر آمد اما این بار پسر نتوانست جلوی پای مادر بلند شود.
💢 خدايا! لشكريان مسلمان را يارى ده امام علی عليه‌السلام: 🌺 «اللّهُمَّ انصُرْ جُيوشَ المُسلمينَ و سَراياهُم وَ مُرابِطيهم حيثُ كانوا مِن مشارِقِ الأرضِ و مَغَارِبها ، إنّك على كُلِّ شيءٍ قَديرٌ». 🌸 خدايا! لشكريان مسلمان و گشتى‌ها و مرزداران آنان را در هر جا از شرق و غرب زمين كه هستند، يارى ده كه تو بر هر كارى توانايى. 📚 مصباحُ المتهجّد: ۳۸۳.
💢پوستر / سردار محمد ابراهیم ساور 📍معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور: ♦️نقطه هدف امروز باید انتخابات باشد که با امید آفرینی،ارتقاء اعتماد عمومی و پای کار آوردن همه خانواده ها و پیشکسوتان عزیز، انتظامی کشور می تواند نقش بسزایی در پرشور شدن آن داشته باشد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی : هوشیاری پلیس به این است که مردم را دعوت به رأی دادن کند چراکه انتخابات امنیت ساز و مایه آبروی کشور است.
سخنرانی حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست فصلی فرماندهان و روسا و معاونان انتظامی کشور
سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به بررسی نحوه حمله تروریست‌ها به انتظامی راسک گفت: در این حادثه تروریستی، سرعت عمل نیروهای انتظامی در به دست گرفتن سلاح و دفاع افتخار آمیز بود و دشمن نتوانست به مقصد شومش برسد.