eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
مقام معظم رهبری: حجاب برای جلوگیری از خطر جاذبه جنسی است، حجاب بایستی به معنایِ واقعی کلمه رعایت بشود.
🔰اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) ▫️محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ▫️همراه با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🎤با نوای حاج مهدی خیامیان ▫️اجرا:سید محمد علی ظفر 🗓شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ 🕤ساعت ۰۹:۳۰ صبح 🔅میدان انقلاب اصفهان
🚨شناسایی و برخورد با ۲ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، تعداد ۲ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب حدوداً ۱۷۱۰۰۰ هزار نفر را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات موصوف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
🚨دستگیری دزدان دریایی با لباس نظامی در حوالی جزیره لارک 🔹فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری ۲ دزد دریایی با لباس نظامی و کشف چندین قبضه سلاح گرم در حوالی ۶ مایلی شرق جزیره لارک شهرستان قشم خبر داد.
. ♻️ یادآوری ۹ دی یعنی یادآوری چه چیزهایی؟ 🔰 حمید رسایی: چرا برخی از شخصیت ها و خواص بی‌بصیرت و مردود فتنه سال ۸۸ از یادآوری یوم الله ۹ دی ناراضی، ناراحت و عصبانی می‌شوند؟ پاسخ روشن است چون بزرگداشت این روز یعنی: 👈یادآوری نامه‌های بدون سلام والسلام هاشمی رفسنجانی، 👈یادآوری دعوت مردم به خیابانها برای اغتشاشگری در زیر پل کالج توسط دخترش، 👈يادآوری به آتش کشیدن هیأت حسینی و مسجد لولاگر، 👈یادآوری ضرب و شتم و به شهادت رساندن بسیجی و نیروی انتظامی، 👈یادآوری راه اندازی ستاد اصولگرایان حامی موسوی، 👈یادآوری تبریک به موسوی در روز انتخابات توسط رئیس مجلس، 👈یادآوری اموال دانشگاه آزاد که برای شعله‌ورتر کردن آتش فتنه سوخت، 👈یادآوری نماز جمعه‌ای که دختر و پسر دست در دست هم نماز خواندند و برخی از آنها با کفش قامت بستند، 👈یادآوری حمایت دشمنان امام و انقلاب از جبهه ای که برخی مدعیان خط امام در رأس آن بودند و نتوانستند خود را بیرون بکشند، 👈یادآوری عملکرد آقازاده فراری هاشمی رفسنجانی که بیش از دو سال به انگلیس پناهنده شده بود و دنبال راه‌های تحریم فلج کننده ایران بود. بدون تعارف برخی نمی خواهند مقدمات کودتای سال ۸۸ به مردم یادآوری شود، چون خودشان در این کودتای شکست خورده نقش داشتند.
💢سرباز فراجا در شهر «فریدن» با از خودگذشتگی یک پسر ۸ ساله را که داخل خانه میان شعله‌های آتش گرفتار شده بود نجات داد. 🔹پلیس ایران اگرچه مظلوم، اما همواره فدایی ملت بوده و هست!
💢و خدا تو را برای امنیت ما آفرید 🔹اولین سالگرد شهادتت مبارک شهید محمد زور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: 🍂افکارتونو مدیریت کنید. 🍂 🔸وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ.... (ق/١۶) ⚡️ ترجمه : ما انسان را آفريديم و وسوسه هاى نفس او را مى دانيم... 🔴 اگه یه نفر به شما بگه که قدرت ذهن خوانی داره، شما در مقابلش چیکار می کنین؟ 👌بله، درسته، سعی می کنید هیچ فکر نامربوطی به ذهنتون راه ندین. ⭐️خب، حالا خدا داره میگه که قدرت ذهن خوانی داره و از همه خطورات قلبى و حتی وسوسه هاى زودگذرى كه از فكر انسان مى گذرد، خبر داره. ❌ پس اجازه ورود هر فکری رو به ذهنمون ندیم!
🔰پخش قرائت قرآن کریم فرهیخته قرآنی، سروان علی اصغر فاطمی زاده ازکارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان ازسیمای استانی مرکز
📌کشف پراید سرقتی توسط گشت ویژه آگاهی 🔻 رئیس پليس آگاهي استان یزد از کشف پراید سرقتی توسط گشت ویژه پلیس آگاهی یزد خبرداد. 🔻سرهنگ كارآگاه "حمیدرضا زارع" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشريح اين خبر اظهارداشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي، ماموران گشت ویژه پليس آگاهي استان گشت زنی در شهر یزد را آغاز کردند. 🔻وي افزود: کارآگاهان پلیس هنگام گشت زنی در خیابان دهم فروردین شهر یزد به یک دستگاه پراید مشکوک که آن را متوقف و پس از استعلام از مرکز فوریت های پلیسی مشخص شد خودرو سرقتی است. 🔻رئیس پليس آگاهي استان یزد ادامه داد: در این خصوص متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.
مجازات مزاحمت تلفنی 🔥⚖ به استناد ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هر کس برای دیگری از طریق تلفن مزاحمت ایجاد کند در صورت شکایت به استناد این ماده به پانزده روز تا سه ماه حبس تعزیری محکوم خواهد شد.
⚠️در هنگام تصادف یا نزاع های که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد ، مراقب اتومبیل خود باشید: ۱- سوئیچ را از اتومبیل خود بردارید ۲- شیشه ها را بالا دهید و اتومبیل خود را قفل کنید ۳- حدالامکان از صحنه تصادف عکس برداری کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم به مدافعان حرم: روحیه تان را نبازید خدا این همه پیروزی داده است شهید حاج قاسم سلیمانی: 🔹خداوند این همه پیروزی به ما داده، یکی از پیروزی ها، همین شهدای مان هستند. راه به این بزرگی، به این مهمی شما آمده اید، طبیعتا قربانی می خواهد. 🔸برای خدا داده اید. شکر خدا بکنید. آنها هم پیش خدا هستند. روحیه تان را نبازید. این همه پیروزی بزرگ خدا به شما داده. پنج تا قربانی دادید. خدا قبول کند از شما. 🔹راه شان را باید مصمم تر ادامه بدهید. آنهایی که به این شهدا نزدیک تر هستند، باید بیشتر روحیه بدهند. https://eitaa.com/PR_Police
🔸 امام علی (ع) چه کسی را شایسته نمایندگی مجلس می‌داند؟
حضرت امام خامنه ای( مدظله‌العالی ): ✅انتخابات خوب 🔸برای تضمین و استمرار امنیت ملی. 🔸برای اقتدار کشور. 🔸برای تضمین پیشرفت کشور. 🔸برای عزت بخشیدن به ایران و ایرانی.