eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
سردار "مجيد کريمي" رئيس پليس بين الملل فرماندهي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از دستگيري و استرداد فردي ملقب به مسعود ترکيبي به اتهام کلاهبرداري و پولشويي به کشور خبر داد. لینک خبر 👇 https://news.police.ir/page/single-news?id=100028402
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹بعضی از ما شعار میدیم وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ... باید گفت بزرگوار : دیگه بیشتر از این می خواهی ؟؟
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
✅زندگینامه امام خمینی 🔴قسمت یازدهم امام خمینی تدریس کتب فلسفی را در حالی که بیش از ۲۷ سال نداشت آغاز کرد لیکن در انتخاب شاگرد و کتابی که باید مورد بحث قرار گیرد دقت و احتیاط می‌کردند. ضمنا هم‌زمان با تدریس فلسفه، برای افراد شایسته و مورد اعتماد به طور خصوصی عرفان را طرح می‌کردند. در کنار درس فلسفه به تدریس اخلاق همت گماشتند. در آغاز این جلسه خیلی محدود بود و از روی کتاب منازل‌السائرین مطالب را طرح می‌کردند. علاقمندان به درس ایشان آرام‌آرام رو به فزونی نهاد و به طوری که درس اخلاق به دو روز در هفته، یعنی پنجشنبه و جمعه‌ها رسید. عمال رضاشاه برای تعطیلی این درس فشار می‌آوردند که با مقاومت امام به نتیجه نرسیدند اما ناچار شدند برنامه درس اخلاق را از مدرسه فیضیه به مدرسه حاج ملاصادق در منطقه دوردست شهر منتقل کردند.
هدایت شده از یااباعبدالله الحسین(ع)
‏حضرت آقا فرمودن: شرکت در ‎انتخابات وظیفه است! و ایجاد احساسِ وظیفه نسبت به انتخابات وظیفه مهم مجاهدان جهاد تبیین است!
🗳رای دادن کافی نیست همدیگر را به رای دادن تواصی کنید... ⭐️آیت الله حائری شیرازی: بعضی فکر می کنند همین که در انتخابات شرکت کردند، رسالتشان انجام شده است. قرآن خلاف این را می گوید. چرا؟ چون قرآن می گوید: «ان الانسان لفی خسر، الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر». می گوید ایمان و عمل صالح، انسان را از خسران نجات می دهد اما نه به تنهایی! رأی دادن، مثل ایمان و عمل صالح است. اما «تواصوا بالحق» هم لازم است. رأی دادن لازم است، اما کافی نیست. اگر کسی خانوادۀ خودش را توصیه به شرکت در انتخابات نکند، همسایه های خودش را توصیه نکند، دوستان خودش را توصیه نکند و برای این کار، تبلیغ نکند، طبق آیه قرآن از جملۀ زیانکاران است. هم آن کسی که شرکت نکند و هم آن کسی که شرکت بکند و تبلیغ نکند، زیانکار هستند
هدایت شده از شوق دیدار
گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید "احسان بخشنده" در شیراز مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید سرهنگ "احسان بخشنده" فردا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه از ساعت 14 الی 16 عصر در خیابان احمدی نو- حسینیه ثامن الحجج-مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار می‌شود. لذا از عموم مردم شریف و شهید پرور استان فارس دعوت به عمل می آید تا با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن ادای دین به مقام شامخ شهدا، زمینه تسلی خاطر بازماندگان و همرزمان آن شهید را فراهم نمایید.          
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Mobaleq313
🇮🇷همه باهم می آییم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️ هر رای ما در یازدهم اسفند تیزی زهرآلود بر قلب دشمنان کوردل است.
هدایت شده از ستادفراجا
💢نصب یادمان شهدای هوافراجا امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست (مقام معظم رهبری مدظله‌العالی) 💐به گزارش روابط عمومی ستاد فراجا به پاسداشت یاد و خاطره همکاران شهیدمان ، یادمانی از این شهیدان عزیز در فرماندهی هواپیمایی تهیه و نصب گردید.
هدایت شده از دیده بان سمنان
🌹شهید جواد محمدی 🌹 « اگر خدا لطف کرد و شهادت را نصیبم کرد، بنده از آن شهدایی هستم که حتما یقه بی حجابی ها و آنها که ترویج بی حجابی می کنند را در آن دنیا خواهم گرفت»
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی استان خوزستان
🗳 می آییم... 🌹 همه می آییم برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و زمینه سازی حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند _عمومی _مرزبانی_ ا_ خوزستان
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی استان خوزستان
🗳 می آییم... 🌹 شکست دشمن با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند _عمومی _مرزبانی_ ا_ خوزستان
هدایت شده از ستادفراجا
🗳️ 🔴تاریخ تکرار می شود. ⚠️مراقب «عمروعاص» ها باشیم!
هدایت شده از محمدیاسین/محمدجواد جودکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹شهید حسن باقری: تا زمانی که این بانگ الله اکبر هست، تا زمانی که ظلمی هست، تا زمانی که کفری هست، این مبارزه هست. شکلش فرق می کنه. اصلش که فرق نمی کنه ‌‎‌‌‌‎🌹🍃🌹🍃
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
هدایت شده از Mobaleq313
🌹تصاویر دو شهید انتظامی استان فارس که بامداد امروز در درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمدند.
هدایت شده از م ر
دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ). ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با اشاره به ظرفیت و توان کاملاً موثر بخش خصوصی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی، «حمایت دولت، به‌ویژه رفع موانع فضای کسب‌ و کار» و «مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی» را دو ضرورت مهم و زمینه‌ساز بهبود اوضاع و پیشرفت چشمگیر کشور برشمردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی )پس از شنیدن سخنان ۱۲ نفر از فعالان عرصه‌های تولید، پیگیری جدی دولت برای خواسته‌های مطرح شده از جمله تشکیل مجموعه‌های صنعتی چند وجهی، تأمین مالی شرکت‌‌های متوسط و کوچک و موضوع آبیاری نوین را خواستار شدند. ایشان نمایشگاهی را که دیروز بازدید کردند، بسیار شوق‌آور و برجسته خواندند و گفتند: متأسفیم که این پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر افراد ملت از اینگونه تلاش‌ها و توفیقات و ابتکارات که جزو نعمت‌های الهی است، بی‌خبرند. رهبرمعظم انقلاب نمایشگاه دیروز و جلسه امروز را نشان‌دهنده این حقیقت پرمعنا و روشن دانستند که بنگاه‌های بزرگ تولیدیِ بخش خصوصی، در سال‌های متوالی رشد چشمگیری یافته‌اند که این واقعیت نشان‌دهنده وجود یک بخش خصوصی توانا و قدرتمند است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرمانده کل انتظامی کشور: تمامی تمهیدات برای اینکه بتوانیم انتخاباتی امن و در شان مردم داشته باشیم، اندیشیده شده است.