eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی 🔷کار بزرگ امام بزرگوار ما این بود که این نظریّه را (نظریّه‌ی جمهوری اسلامی) را- خلق کرد، آن را وارد میدان نظریّه‌های سیاسی گوناگون کرد. صِرف ایجاد یک نظریّه نبود بلکه آن را تحقّق داد و نظام جمهوری اسلامی را به وجود آورد.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
خبر رسید که آن تکسوار می آید درخت نهضت امت به بار می آید گذشته است دوازده ز بهمن خونین یگانه راهبر این دیار می آید خمی ز میکده بر گیر و نی به شادی زن خمینی آید و گویی بهار می آید   🌸 فرا رسیدن ۱۲ بهمن ، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر مبارک باد 🌸
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دشمنان سعی میکنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم میآورد. سعی میکنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست. ۱۳۸۰/۱۱/۰۳
هدایت شده از 39860
دهه فجر انقلاب اسلامی -سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
تا پای جان برای ایران ، یعنی مهدی طارمی وقتی میبینه چاره ای براش نیست ، خودش رو فدا میکنه تا تیمش فرصت بیشتری داشته باشه و در نهایت ببره ...
: 🍂 در برابر شایعه پراکنان که جامعه اسلامی را متزلزل می‌کنند، بی تفاوت نباشید. 🍂 🔶 لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلاً  (احزاب/۶٠) ⚡️ ترجمه : اگر منافقان و كسانى كه در دلهايشان بيمارى است و آنان كه در مدينه شايعه پراكنى میكنند (از كارشان) دست بر ندارند، حتماً تو را برضد‌ّآنان میشورانيم، آنگاه جز مدّت كوتاهى نمى توانند در كنار تو در اين شهر بمانند. 🔸«الْمُرْجِفُونَ» از «ارجاف»، به كسانى گفته میشود كه با شايعه‌سازى و خبرهای بی اساس، در جامعهٔ اسلامى دلهره ايجاد میكنند. 🍁سعهٔ صدر حدّ و اندازه دارد. «لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ» هميشه تساهل و تسامح جوابگو نيست. 🍃 اسلام چنان به امنيّت جامعه اهميّت میدهد كه فرمانِ اخراج كسانى را كه در ميان مردم دلهره ايجاد مى كنند، صادر نموده است. «لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ»
هدایت شده از 
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مورد انتخابات انتخابات پایه تحول است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🔴حقایق پهلوی شاه ایرانساز با جوراب خارجی!!! سندی از تشریفات کل شاهنشاهی در خصوص خرید جوراب شاه پهلوی از پاریس. شاهی که خودش را بنیانگذار تمدن نوین و پیشرفت صنعت ایران مینامید
♦️قلع و قمع اراذل و اوباش مسلح در اصفهان 📌سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان 🔹با اشراف اطلاعاتی مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش به دلیل برخی اختلافات قبلی قصد ایجاد درگیری در یکی از محله‌های حاشیه شهرستان فلاورجان را دارند که موضوع، بلافاصله در دستور کار خود قرار گرفت و سرانجام با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع درگیری، محل حضور متهمان شناسایی، ۱۱ نفر از اراذل و اوباش و ایادی آنها در عملیات ضربتی و غافلگیرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند. 🔹در زمان دستگیری این اراذل و اوباش مقادیری سلاح سرد و گرم کشف و ضبط گردیده و به واسطه اشراف دقیق اطلاعاتی از هرگونه درگیری های بعدی این افراد که غالباً موجب ایجاد رعب و وحشت در جامعه می شود، پیشگیری به عمل آمد.
🚨زمین گیر کردن سارقان مسلح در مازندران 🔹پس از شناسایی دو سارق مسلح که با یک دستگاه خودروی مسروقه با پلاک جعلی در حال تردد در سطح شهرستان نکا استان مازندران بودند، عوامل انتظامی اقدام به دستگیری نفرات کرده که با تیراندازی سارقین مواجه می شوند که در این درگیری یکی از سارقین به هلاکت رسیده و فرد دوم نیز دستگیر می گردد. 🔹 از متهمین تعدادی سلاح گرم به همراه آلات و ادوات جرم کشف و ضبط گردید.
🚨توقیف شناور حامل مواد مخدر در جاسک 📌سردار بهادر اسماعیلی، ️فرمانده مرزبانی هرمزگان 🔹مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با اقدامات اطلاعاتی و کنترل مرزهای دریایی موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور حامل بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی شدند.
💢اولین تصویر از جانباز شهید یدالله قاسمی که ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل گردید
💢 تصویر جانباز شهید والامقام یدالله قاسمی که سحرگاه امروز به یاران شهیدش پیوست
🚨شناسایی و دستگیری صفحه هنجارشکن و فروشنده اقلام جنسی غیر مجاز 🔹مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان گرداننده صفحه اینستاگرامی عامل تهیه عکس و فیلم نامتعارف و کشف حجاب در معابر عمومی و انتشار تصاویر آن همراه با فروش اقلام جنسی غیر مجاز در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند. همچنین صفحات هنجارشکن نیز مسدود گردیدند.
♦️مدت خدمت دوره ضرورت تغییر نمی کند!