eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🇮🇷پرچم‌ بهترین‌ها🇮🇷 🌹رهبرمعظم انقلاب: پرچم ملت ایران، همان پرچم انبیا (ع) و پیروان انبیاست.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سجده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🌹امیرالومنین علی علیه السلام: صیانة المراة انعم لحالها و ادوم لجمالها؛ محفوظ بودن زن ، برای سلامتی او مفیدتر است و زیبایی اش را با دوامتر می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رهبر معظم انقلاب: «شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است». رباعی های زیر: تقدیم به شهدای امنیت شهرستان نی ریز هرچندهمه خواب،کسی بیدار است بااینکه همیشــه مدعــــی بسیاراست امـــــا شهــــدای امنیـــت ســــر دادنــــد این خوبترین نمـــــــونه ی ایثار است🌷 ازدیدن این خبرهمـــــه محزونیــم سردرگم وآشفته دل ومجنونیــــم آری شهدای امنــیـــــت!مامـــــــردم آرامش خود رابه شما مـــــدیونیم🌷 درپای وطن نخـــــــــل تناور دادیم با عشق به آسمان کبـــوتر دادیم مامـــــردم نـــــی ریز دوباره امــروز دوشاخه گل سرخ به رهبردادیم🌷 ✍کانال روابط عمومی پلیس ┄┅┅┅┅❁🇮🇷❁┅┅┅┅┄ https://eitaa.com/PR_Police
اردو فرهنگی بصیرتی خانواده کارکنان انتظامی استان ایلام هم زمان باورود رهبرکبیرانقلاب حضرت امام⚘️ره⚘️ ⚘️12بهمن1402⚘️ ⚘️عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام⚘️ https://eitaa.com/PR_Police
🇮🇷ويژگي‌هايي استکبارستيزي در نگاه حضرت امام (ره)👇👇 شاخص ها و ويژگي‌هاي امام خمینی(ره) درشکستن هیمنه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و آزاد کردن مردم ایران از یوغ رژیم وابسته وجنایتکار شاهنشاهی: 📌۱_۳- دائمي بودن استکبارستيزي (فرا زمان و فرامکان) اصل اساسي ديگر براي مبارزه با استكبار جهاني در نگاه ژرف و دقيق حضرت امام(ره) "تداوم و هميشگي بودن" مبارزه است. اين پيشواي بزرگ الهي مبارزه با كفر و شرك و نفاق را كه جبهه متحد نظام استكباري دنيا را به وجود مي‌آورند فصلي و مقطعي و محدود و محصور به عصر و زمان خاصي نمي‌دانست. مبتني بر باور امام،جنگ ما با استکبار جهاني «جنگ عقيده است، و جغرافيا و مرز نمي‏شناسد.»، «جنگ حق و باطلي که تمام شدني نيست»و «اين جنگ از آدم تا ختم زندگي وجود دارد» حضرت امام در تعيين اين خط مشي اساسي و زيربنايي با قاطعيت و صراحت و صلابت با نفي نگاههاي انحرافي اعلام مي‌نمايد: «ملي‌گراها تصور نمودند ما هدفمان پياده كردن اهداف بين الملل اسلامي در جهان فقر و گرسنگي است. ما مي‏گوييم تا شرك و كفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستيم. ما بر سر شهر و مملكت با كسي دعوا نداريم. ما تصميم داريم پرچم «لا اله الّا اللَّه» را بر قلل رفيع كرامت و بزرگواري به اهتزاز درآوريم.»
❇️انقلاب اسلامی ایران در زمینه حضور مردمی، یک نمونه منحصربه فرد و بی‌نظیر است. انقلاب اسلامی در مرحله وقوع با رهبری مدبرانه و قاطع حضرت امام و حضور پررنگ مردم توانست هرگونه ابتکار عمل بازدارنده‌ای را از رژیم وابسته، عقب مانده، مستبد و فاسد پهلوی گرفته و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ قدرتمندانه پیروزی را به دست آورد.
عکس نوشته بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی با موضوع گرامیداشت شهیدان☝️☝️ 📌((زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.))
امام خامنه ای: راه امام راحل ، راه نجات این کشور، هم در آغاز انقلاب، هم در دوران حیات آن بزرگوار بود و هم امروز هست.
🇮🇷ويژگي‌هايي استکبارستيزي در نگاه حضرت امام (ره)👇👇 شاخص ها و ويژگي‌هاي امام خمینی(ره) درشکستن هیمنه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و آزاد کردن مردم ایران از یوغ رژیم وابسته وجنایتکار شاهنشاهی: ▪️7- مبارزه با تمام قوا عليه استکبار جهاني حضرت امام خميني به منظور تعيين يكي از اصول و خط مشي هاي اساسي براي مبارزه با استكبار جهاني اعلام مي‌نمايد: «ما اگر قدرت داشته باشيم تمام مستكبرين را از بين خواهيم برد» اين اصل براي مبارزه با قدرتهاي استكباري جهان از اصول و مباني قرآني و تعاليم مربوط به تقابل با جبهه كفر و شرك و نفاق در هر عصر و زمان سرچشمه مي‌گيرد. چنان كه خداوند متعال در قرآن كريم جبهه توحيد را مخاطب قرار مي دهد و اين گونه به خيزش و جهاد قهرآميز با مستكبران زمين فرا مي‌خواند: «و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه و من رباط الخيل ترهبون به عدو الله و عدوكم» (هر چه در توان داريد بسيج كنيد، تا با اين [تداركات‏]، دشمن خدا و دشمن خودتان را جز بترسانيد) (انفال: 60)
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم|شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۳ فوریه ۲۰۲۴ میلادی ۲۲ رجب ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز: یا رَبَّ الْعالَمین: ای پروردگار جهانیان 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 قَالَ علی (علیه السلام): لَا يُعَابُ الْمَرْءُ بِتَأْخِيرِ حَقِّهِ، إِنَّمَا يُعَابُ مَنْ أَخَذَ مَا لَيْسَ لَهُ. و درود خدا بر او، فرمود: مرد را سرزنش نكنند كه چرا حقّش را با تأخير مى گيرد، بلكه سرزنش در آنجاست كه آنچه حقّش نيست بگيرد. حکمت ۱۶۶ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🔸روزشمار انتخابات 🇮🇷 ۲۷ روز تا حماسه حضور
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
✅زندگینامه امام خمینی 🔴قسمت هفده در ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۲۳ و در اوضاع آشفته و فضای آزادی نسبی پس از رضا پهلوی، امام در پیامی به ملت از قیام برای خدا صحبت کرده‌اند و آن را تنها راه اصلاح دو جهان نامیده‌اند. " خودخواهی و ترک قیام برای خدا ما را به این روزگار سیاه رسانده و همه جهانیان را بر ما چیره کرده و کشورهای اسلامی را زیر نفوذ دیگران درآورده ... قیام برای شخص است که یک نفر مازندرانی بی‌سواد را بر یک گروه چندین میلیونی چیره می‌کند." و در ادامه آورده‌اند: " هان ای روحانیین اسلامی! ای علمای ربانی! ای دانشمندان دیندار! ... امروز روزی است که نسیم روحانی الهی وزیدن گرفته و برای قیام اصلاحی بهترین روز است، اگر مجال را از دست بدهید و قیام برای خدا نکنید و مراسم دینی را عودت ندهید، فرداست که مشتی هرزه گرد شهوتران بر شما چیره شوند و تمام آیین و شرف شما را دستخوش اغراض باطله خود کنند. امروز شماها در پیشگاه خدای عالم چه عذری دارید؟
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
✅چهاردهم بهمن ماه۱۳۵۷ 🔴استعفاي شهردار تهران و انتصاب دوباره‌ي او از سوي امام به همان سمت 🔺در تمام كشور مردم به اعتصاب عمومي دست زده‌اند. كاركنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزيران و مديران دولت را به محل كار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به ديدار امام مي‌رود و استعفانامه‌اش را به ايشان تسليم مي‌كند و البته دوباره از سوی امام شهردار مي‌شود. بختيار از انتشار اين خبر و احتمال اين‌كه سرمشق ديگر زير دستانش قرار گيرد به شدت مي‌ترسد و طي يك مصاحبه شروع به ناسزاگويی به جواد شهرستانی مي‌كند و ساير كارمندان و مسئولان دولت خويش را تهديد مي‌كند. با همه‌ی اين‌ها شهردار تهران، تنها كسي نبود كه به مدرسه‌ی علوی(محل سكونت امام) روی آورد.
هدایت شده از .
🔍دانستنیها 🔻 ۱۰دلیل بر اهمیت مشارکت در انتخابات
هدایت شده از دیاکو (گلستان)
🔸 گوشه ای از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران(۱)
هدایت شده از دیاکو (گلستان)
هدایت شده از دیاکو (گلستان)
هدایت شده از دیاکو (گلستان)