eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44هزار عکس
13.2هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دیده بان سمنان
زمین جایِ تو نبود آرے تو آسمان نشین بودی اما فراموش نڪن عدہ اے در زمین چشم یارے از آسمان دارند...🕊
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
رهبر معظم انقلاب: در موضوع حجاب باید بسیار متین و منطقی و به دور از احساساتِ بی‌مورد، ورود کرد و با دلایل روشن، آن منطق استعماری غربی افشا و تبیین شود.
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦پوشش خبری مرکز صداوسیما استان لرستان از برگزاری اردوی بصیرتی خانواده‌های کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در خرم آباد 🔻علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیما‌ی لرستان در این مراسم گفت: 🔹مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را چهار رکن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات عنوان کرد و گفت: دشمنان نمی‌خواهند انتخابات پیش رو در امنیت و آرامش کامل برگزارشود و مردم پای صندوق‌های رأی بیایند. 🔸پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم از جایگاه اجتماعی مطلوبی برخوردار است، افزود: موضوعی که امروز برای ما به عنوان یک سرمایه اجتماعی بسیار ارزشمند است، اعتماد مردم و همراهی مردم با پلیس است.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
مقم معظم رهبری ۱۹ بهمن افزایش ذخیره انقلاب و سرمایه انقلاب است.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 واقعأ برعندازها فکر میکنن انقلابی که اینجوری به‌پا شد رو میتونن برعندازی کنن ؟!
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 امام خمینی در وصیتنامه‌شان تأکید می‌کنند که این انقلاب یک انقلاب الهی است و پایه‌ی اصلی آن مردمند؛ 🔻 یعنی این انقلاب متعلق به مردم است. ۱۳۸۷/۰۳/۱۴ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
🔸روزشمار انتخابات 🇮🇷 ۲۴ روز تا حماسه حضور
🔻هم اکنون | ورود رئیس عقیدتی سیاسی فراجا به استان خوزستان حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه های مرجع و اقشار تاثیر گذار استان خورستان با استقبال مسئولان کشوری و لشکری از طریق فرودگاه بین اللملی اهواز وارد استان خوزستان
شهادت فرمانده یگان امداد شیراز روابط عمومی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت فرمانده یگان امداد شیراز در بامداد امروز خبر داد. به گزارش روابط عمومی پلیس فارس، در این اطلاعیه آمده است: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت 4 صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی سرتیپ دوم "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند. براساس این گزارش،پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک و وانت نیسان را متوقف می‌کنند که در حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به سرتیپ دوم "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز برخورد و به شدت وی را مجروح می‌کند و متواری می‌شود. گفتنی است سرتیپ دوم "بازیار" سریعا به مرکز درمانی اعزام و اقدامات درمانی توسط کادر درمان انجام که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد. شایان ذکر است اخبار تکمیلی و زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 هم اکنون | ورود حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و هیئت همراه به محل برگزاری پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار
📸 برپایی موکب الحسین شهدای انتظامی در محل برگزاری پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار
پخش مستند فدائیان امنیت، روایت شهید والامقام انتظامی«شهید محمد دولت آبادی» امروز ساعت 9 و 50 دقیقه، از شبکه تهران(پنج). "روابط عمومی انتظامی"