eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پوشش خبری مرکز صداوسیما استان لرستان از بیست و ششمین مرحله نهضت روشنگری باحضور هادی سیاسی کشوری دکتر ساداتی نژاد مدیرکل تحلیل وتوجیه سیاسی سازما عس فراجا حجت الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان در مصاحبه ای با خبرنگاران صداوسیما بیان داشت: ⭕️به یاری خداوند نیروی انتظامی مقتدر لرستان در کنار دیگر عزیزان نیروهای مسلح و با کمک مردم و با فراهم سازی تمام تمهیدات لازم به وظیفه ذاتی خود در تامین امنیت برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه، به مانند همیشه عمل خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻صندوق انتخابات تنها راه معقول برای تغییر ➖ می گوید رای نمی دهم و شخص دیگری هم بیاید، وضع همین است. ➕ گفتم، حاضری همین مجلس را چهار سال دیگر تحمل کنی. ➖ فکر کرد و گفت حتی یک ثانیه هم نمی توانم این وضع را تحمل کنم! ➕ گفتم پس چطور می خواهی با رای ندادن این مشکل را بر طرف کنی؟ ♻️ فکر کرد و گفت: حرفم را پس می گیرم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🔻🔻مراسم بدرقه نهمین کاروان دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان انتظامی استان مرکزی به عتبات عالیات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اِلهی یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان.🤲 🌺💐🌹 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• به کانال رسمی روابط عمومی یگان ویژه استان خراسان جنوبی بپیوندید 👇 🌹https://eitaa.com/r_y_v_khjo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مقام معظم رهبری:انتخابات درکشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است، این فرصت رانباید ازدست داد. 🔻تصاویری زیبا وبه یادماندنی از حضور هموطنان غیور درانتخابات
🔻حضرت امام خامنه ای( مدظله‌العالی ): 🔻حضور پرشور مردم پای صندوق های رای نشان دهنده عزم و اقتدار ملت ایران است.
💢شکست حتمی پروژه‌بگیران ضد انقلاب در انتخابات ۱۱ اسفند | مردم مانند ۲۲ بهمن پای کار خواهند بود 🔹راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شرایطی برگزار شد که از یک سو برخی رسانه‌ها به دلیل حادثه کرمان، سعی کردند کشور را ناامن نشان دهند و از سو دیگر جریان ضدانقلاب و معاند تلاش بی‌سابقه‌ای برای عدم مشارکت مردم در راهپیمایی به خرج داد؛ با این همه در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های امنیتی، سربازان گمنام امام زمان و همه دستگاه‌ها، بدون هیچ حادثه امنیتی این راهپیمایی هم با شکوه بسیار در تمام نقاط کشور برگزار شد از این رو طبق آمار، میزان حضور مردم به طور متوسط بیش از ۲۰ درصد و حتی در برخی از استان‌ها بیش از ۵۰ درصد گزارش شده است. 🔸حال سوال اینجاست که چرا این حضور مهم و قابل اهمیت است؟ اکنون ۲ هفته تا انتخابات مجلس دوازدهم زمان باقی است و حضور معنادار مردم در مراسم ۲۲ بهمن طلیعه و نشانه خوبی برای انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفند است.
🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی: انتخابات تحول ایجاد می کند.
🔻 انتخاب قوی ؛ ایران قوی 🔻 خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم ، سپاس‌گزاری می‌کنیم ؛ این نعمت بزرگی است ... ✌️
🚨دستگیری ۲ نفر دیگر از تروریست‌های حمله تروریستی راسک 📌سردار منتظر المهدی سخنگوی فراجا: 🔹با انجام رصدهای اطلاعاتی مشخص گردید که دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم، دخیل در حادثه راسک، در یکی از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان، درحال تردد می‌باشند که بلافاصله دستگیر شدند. 🔹از این افراد تروریست، یک قبضه سلاح گرم، به همراه مقادیری تجهیزات مربوطه، کشف و ضبط گردید. 🔹در دی ماه گذشته نیز ۴ نفر از اعضای این گروهک که در حمله به این مقر انتطامی دست داشتند، دستگیر شده بودند.
❇️حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️کسانی که با انتخابات و مشارکت مردم در این امر مهم و سرنوشت ساز مخالفت می کنند فاقد صلاحیت انقلابی و مخالف پیشرفت و اقتدار کشور هستند.
🚦اسکرول بی‌انتها: زندگی در زمانۀ 📍 توییتر عصبی و سیاسی و پر از فحاشی است، اینستاگرام زیبا و آرام و رنگارنگ. گاهی بستن توییتر و بازکردن اینستاگرام، مثل این است که از زیر آفتاب سوزان تابستان، ناگهان پا بگذارید به خنکای خوشایند بهار. 📍اگرچه در اینستاگرام دعوا کم است، اما فرقه‌ها فراوانند: فرقۀ بدن‌سازها با شکم‌های شش تکه‌شان، فرقۀ شیرینی‌پزها با کیک‌ها و نان‌هایشان، فرقۀ مدل‌ها، سلبریتی‌پرست‌ها، کتاب‌دوست‌ها و غیره. و بالای سر همۀ آن‌ها، ترسناکی که همه‌جا تعقیبتان می‌کند. دینا تورتوریچی دربارۀ زندگی در اینستاگرام نوشته است.
🔹کلاهبرداری از طریق فروش کالای ارزان قیمت 🔸مجرمان سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش کالاهای ارزان و پایین‌تر از قیمت بازار کاربران را به لینک‌های جعلی هدایت و یا از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند.
🚨همدست مالک کوروش کمپانی دستگیر شد یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹همدست مالک کوروش کمپانی که یکی از وابستگان نسبی درجه یک این شخص است دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است. 🔹مالک اصلی پیشتر قبل از اینکه هرگونه پرونده انتظامی و یا قضایی برای آن تشکیل شود متواری بوده و از او ردی در دسترس نبوده است. 🔹اکنون مالک اصلی کوروش کمپانی تحت تعقیب قرار گرفته است و جزئیات این پرونده در روزهای آتی به زودی منتشر می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک کلاهبردار از کشور همسایه بازگردانده شد 🔹او میلیاردها تومان فقط از افراد ناشنوا کلاهبرداری کرده بود!
🔹امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هرکس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند.
🔻شهید «اسدالله حبیبی»: ای مردم در صحنه باشید و افرادی را انتخاب کنید که ثمره خون شهیدان را پایمال نکنند که در این صورت شما مسئول خواهید بود.
اگر خدای نخواسته از عدم مشارکت شما یک لطمه ای بر جهموری اسلامی وارد شود بدانید که آحاد ما که این خلاف را کرده باشیم مسئول هستیم. ✌️
🔻حضور فعال گشت های پلیس راه در محورهای مواصلاتی برف گیر کشور و خدمت رسانی به مسافران و رانندگان