eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻پخش نماهنگ "فجر انقلاب " از سیمای استانی خراسان شمالی در مورخه ۲۶ بهمن ماه
محموله مواد افيوني به مقصد نرسيد رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از دستگيري يک سوداگرمرگ و کشف نزديک به 20 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک در شهرستان اهواز خبر داد. سرهنگ "محمد قاسم رحيمي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي تداوم اجراي طرح‌هاي مقابله با قاچاقچيان موادمخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با رصد اطلاعاتي از انتقال يک محموله مواد افيوني از استان جنوبي به شهرستان اهواز مطلع شدند. وي افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، با تشکيل اکيپ‌هاي نامحسوس در محورهاي منتهي به شهر اهواز خودروي پژو 405 حامل موادمخدر را شناسايي و طي عملياتي آن را متوقف کردند. سرهنگ رحيمي تصريح کرد: در بازرسي از خودروي توقيفي مقدار 19کيلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد. پليس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان بيان داشت: در اين ارتباط يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده راهي مرجع قضائي شد.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) تبریز با ایستادگی با مقاومت با شجاعت نگذاشت تجربه های گذشته تکرار شود. پرچم آزادی ایران دست تبریزی ها است.
هدایت شده از مرزبانی گیلان
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔹آیت‌الله مصباح همانند سدی مقاوم بودند که در مقابل شبهات سیل آسایی که می تواند بناهای مستحکم را ویران کند می ایستادند و ازاسلام و مروجان اسلام دفاع می کردند و اگر وجود مبارک و معنوی و مقاوم ایشان نبود سیل حملات دشمنان و بدخواهان ما را می برد و نابود می کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: انتخابات یکی از ثمرات شیرین انقلاب اسلامی است و مشارکت در انتخابات حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای است.
🖼مجموعه «گله دارم اما رای می‌دهم»https://eitaa.com/police_qhorani
نصب برنمای بیلبوردی در شهر اقبالیه قزوین و اتوبان قزوین _ زنجان
واکنش محمود کریمی به برنامه حسینیه معلی 🔰 کار زیبا، زیباست... 🔸پس از هجمه‌های مکرر شبکه های معاندی همچون ایران‌اینترنشنال به برنامه حسینیه معلی، این بار ضد انقلاب قصد تفرقه پراکنی و ایجاد اختلاف و دو دستگی دارد. 🔸انتشار صحبت‌های دلسوزانه حاج محمود کریمی با تیتر تند و مغرضانه علیه حسینیه معلی حربه ای بود که ضد انقلاب قصد بهره برداری از آن را داشت. اما صفحه مرتبط با حاج محمود کریمی با انتشار پستی و برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی صفحات ضد انقلاب نوشت: کار زیبا، زیباست...