eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
افزایش ساعت کاری مرکز اجرائیات پلیس راهور 🔹معاون پلیس راهور تهران: باتوجه به اینکه شهروندان در پایان سال درگیر کارهای اداری و کارهای شخصی خود در انتهای سال هستند، پلیس راهور تهران هم در مرکز خدمات ترافیکی خود ساعات خدمات خود را تا ساعت ۱۸ افزایش داده است. پنج‌شنبه‌ها هم مراکز تا ساعت ۱۵ مشغول هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تعقیب و گریز پلیس با سارقین خودرو 🔹تعقیب و گریز واحد گشت پلیس آگاهی و دستگیری سارقین خودرو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اشاره اژه‌ای به حکمی درباره «شروین حاجی‌پور» رئیس قوه قضاییه: 🔹مجازات که صادر می‌شود باید تناسب و قابلیت اجرا داشته باشد. حکم باید بازدارنده باشد و نباید نتیجه عکس دهد. 🔹کسانی که بیرون آمدنشان در ایام عید مخل امنیت مردم و جامعه نیست به مرخصی عید و ماه مبارک رمضان بروند، اما کسی که مخل امنیت است از مرخصی استفاده نکنند که ظلم به مردم است. 🔹برخی افراد معتاد به خاطر دلسوزی‌هایی که می‌شود در ایام عید آزاد می‌شوند، مسئولین در آزادسازی معتادین و کسانی که ترک اعتیادشان کامل نشده است با توجه به شرایط قانونی دقت بیشتری کنند.
🚨نخستین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد
📶 مکاتب فکری در عرصه ارتباطات 1⃣ مکتب فرانکفورت این مکتب ایده رسانه‌های قدرتمند را ترویج می‌کرد. رسانه‌ها با برخی نهادهای قدرت همکاری می‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود با جامعه تعامل دارند. این مکتب به شکاف ایدئولوژیک سوسیالیستی-مارکسیستی تعلق دارد. مخاطبان در این دیدگاه منفعل قلمداد می‌‌شود. 2⃣ مکتب بیرمنگام مکتب بیرمنگام نیز متاثر از شکاف ایدئولوژیک سوسیالیستی-مارکسیستی است، اما برخلاف مکتب فرانکفورت، مخاطبان پیام‌های رسانه‌ای بر اساس پیشینه‌شان درباره معانی آن پیام‌ها مذاکره می‌کنند. در این دیدگاه مخاطب فعال است. 3⃣ مکتب شیکاگو مکتب شیکاگو معتقد است که رسانه‌های جمعی تأثیر زیادی بر مخاطبان دارند، اما این تأثیر را برخی از عوامل اجتماعی در جامعه تعیین می‌کنند. آنها بر این باورند که واکنش یک فرد به یک پیام با شخص دیگر متفاوت است. مخاطب در اندیشه مکتب شیکاگو فعال است. 4⃣ مکتب آننبرگ نظریه اصلی برآمده از مکتب اننبرگ، نظریه کاشت است. این نظریه می‌گوید پیامی که در رسانه‌ها در معرض آن قرار می‌گیریم بر نحوه دیدن واقعیت تأثیر می‌گذارد. در اینجا مخاطب منفعل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام عجیب مدیر متخلف دولتی در جاده‌های برفی! 🔺این مدیر متخلف که با حرکتی کم‌سابقه سعی داشت شناسایی نشود، در یکی از جاده‌های اطراف مشهد اعمال قانون شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم گرامی داشت یاد وخاطره سرداران سرافراز عاشورایی شهیدان مهدی و حمید باکری و همرزمان لشکر ۳۱ عاشورا با سخنرانی فرمانده کل انتظامی " سردار رادان " پنجشنبه ۱۷اسفند ساعت ۱۹/۳۰ تالار وزارت کشور
🔻شهید بهشتی: 🔻زن در اسلام زنده... سازنده ... و رزمنده است ... به شرطی که لباس رزمش،عفتش باشد...!!
👆 🔻سپاهی و بسیجی و ارتشی و گروه های جهادی رفتن کمک سیل زده های سیستان و بلوچستان 🔻 برانداز مجاهدین خلقی و سلطنت طلب مفنگی هم از زیر پتو تو مجازی ادای دلسوزی برای مردم سیستان و🌹 بلوچستان رو درمیارن و فحاشی می کنن! 🔻بله! از حرف تا عمل خیلی فرقه..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اعزام چهاردهمین دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان در کربلای معلی 🔻در سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر از کارکنان انتظامی استان به همراه خانواده به این دوره های معنوی اعزام و از فیوضات آن بهرمند شده اند. 🔻زائران توسط فرمانده انتظامی استان اردبیل سردار تقوی و رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان حجت الاسلام موسوی بدرقه گردیدند. 🤲روزی همه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)
🔻☝️☝️ 📌رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: "زن باشرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده است"
🔻 جمهوری اسلامی ، امسال هم برفش رو دید هم برفش اومد پای صندوق رأی 😁
🔻به کوری چشم دشمن این هم خیلی با شکوه تمام شد اما نکنه تو این انتخابات هم، با تهمت و دروغ و شایعه پراکنی و ...، دل «حضرت حجت» رو شکونده باشیم؟؟ آقا جون خیلی شرمنده ایم
از یک رای اولی به رهبر عزیزم: به دعای خیر شما وعنایت خاص حضرت صاحب‌الزمان (عج) وهمت ایرانیان بصیر وانقلابی وگوش به فرمانتان، پروژه تحریم انتخابات ١۴٠٢ شکست خورد وعملیات با موفقیت انجام شد.
31.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷مرزبانان در کنار مردم برای ایرانی قوی همچنان پای کار نظام هستند ببینید تلاش های مرزبانان استان خراسان رضوی را در روز 11 اسفند ماه
آیا می دانید ؟ مشمولانی که دارای کلیه میان اسفنجی می باشند معاف دائم پزشکی هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام عجیب مدیر متخلف دولتی در جاده‌های برفی! این مدیر متخلف که با حرکتی کم‌سابقه سعی داشت شناسایی نشود، در یکی از جاده‌های اطراف مشهد اعمال قانون شد.
برکات شهدا ادامه دارد/وقتی با نام نیک شهید نیکوکاری می کنند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و همچنین ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان جامعه، جوانانی انقلابی از سالها قبل با تاسیس مرکز نیکوکاری شهید انتظامی "محمد دشت آبادی" راه نورانی شهدا را اینگونه شایسته ادامه داده اند. 🇮🇷 ادامه خبر در کانال روابط عمومی پلیس⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police