eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 گزیده بیانات مقام معظم (رهبری مدظله العالی) در مورد حجاب: ‌ زنِ باشرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدّن غرب زده. ‌۱۴۰۱/۰۵/۰۵
📸بازتاب محفل انس با قرآن کریم مرزبانان گیلانی در رسانه‌های محلی [خبرگزاری ایسنا]
30.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅موشن گرافی||به همین سادگی.... 🚨راه حلی متفاوت برای حل مشکل بی قانونی پوششی و کشف حجاب
🔻درحالیکه رژیم صهیونیستی همواره حملات وحشیانه‌ای به مناطق غزه انجام می‌دهد و کودکان فلسطینی بخش عمده‌ای از قربانیان این حملات هستند، دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر روی این جنایت‌ ها بسته اند و به گونه‌ای عمل می کنند که گویا هیچ حقوقی نقض نشده است. ♻️آنها سال هاست با ادعای دفاع از حقوق بشر و حق زندگی در مسایل داخلی کشورهایی که با سیاست های غرب همراه و همسو نباشند، دخالت می کنند. در ارتباط با قتل و جنایت رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی همواره موضع حمایتگرانه از این رژیم داشته اند.
28.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻🔻🇮🇷 جمهوری اسلامی ایران به روایت آمار جهانی؛ بی شک اکثریت ایرانیان به دلیل فقدان سواد رسانه ای و مغلوب شدن در جنگ شناختی اینستا، واتساپ، تلگرام و... عکس این واقعیات را باور کردند⁉️ بخاطر اینست که فرمودند یکساعت تفکر برتر از ۷۰ سال عبادت
🔻 خون ریخته شده شهید فلسطینی بر یک کیسه آرد... 🔹رژیم صهیونیستی مردم گرسنه غزه را هنگام دریافت کمک‌های غذایی بمباران کرد.
🔻نوشته تمام دنیا فک میکنند غزه توسط اسرائیل اشغال شده اما حقیقته اینه که تمام دنیا توسط اسرائیل اشغال شده غیر از غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مردم غزه مظلومند و دشمن خونخوار تروریستی غاصب حدی برای جنایت نمی شناسد و مردم غزه صبوری نشان دادند و همین صبوری موجب پیروزی آنان خواهد شد .
🔻 پیام امام خمینی(ره) به مناسبت روز جهانی قدس؛ 🌹امام خمینی (ره)🌹 روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیدارى و هوشیارى آنان باشد.
🔻گمان نبرید موشک هایپرسونیک یمن رونمایی شد تا اسرائیل را بزند؛ خیر، این همه ماجرا نیست.... هایپرسونیک یمن تا شعاع ۲۰۰۰ کیلومتر را با دقت مورد اصابت قرار می دهد و امثال بن زاید و بن راشد که خیانت کردند و کریدور زمینی ارسال کالا به رژیم صهیونیستی را راه اندازی کردند، حالا باید بترسند!
رهبر معظم انقلاب حجاب یک ضرورت شریعتی است.
🔻استجابت همین یک دعایم در اباحمزه مرا بس! و اختِم لی بِخَیر وقتی که می دانم خیر شمائید اصلش و اساسش و تمامش؛ که فرمود: بقیة الله خَیر لَکُم إن کُنتم مُؤمِنين خدایا عاقبتم را در " کنار امام زمانم " به خیر کن و ما را به مولایمان برسان و او را به ما . عج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید، دستگیری کلاهبردار ۱۸۰ میلیارد تومانی در کرمان/ به روایت فیلم
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️انقلاب اسلامی همواره از اندیشه مقاومت و بیداری جهان اسلام حمایت کرده است.
🔻 سخن‌چینی 🔻سخن‌چینی یا نمامی یعنی بوسیله بدگویی، میان دو دوست، دو خویشاوند و یا دو همکار جدایی انداخت. دو به‌هم زنى و تفرقه‌افکنى، مهم‌ترین نتیجه سخن‌چینى است. سخن‌چین نمی‌تواند ترقی کسی را ببیند و یا شاهد محبّت بین دو نفر باشد. پس به این گناه زشت مبتلا می‌شود. (۴)
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 شهید سلیمانی سال ۱۳۹۸ در آستانه روز قدس ، توئیتی را با هشتگ منتشر کرد. سردار دل ها در صفحه توئیتر خود نوشت: صحنه های دردناکی که در شاهد هستیم ، قلب ما را به درد می آورد و سینه را آکنده از غم می نماید ، غمی که درون خود یک خشم عمیق را نهفته دارد . خشمی که در وقت مناسب آن را بر سر صهیونیست های مجرم خواهیم ریخت . سردار سلیمانی این توئیت را با هشتگ منتشر کرد .
هدایت شده از 39860
فلسطین متعلق به فلسطینی هاست وادامه اشغال آن ظلمی بزرگ تحمل‌ناپذیر و خطری عمده برای صلح و امنیت جهانی است امام خامنه ای مدظله العالی _الاقصی
🔻 نکات تربیتی دعای هفتم (۳) 🔻صحیفه سجادیه حاوی مناجات و ادعیۀ امام سجاد علیه‌السلام است که در ۷۲ دعای آن نکات تربیتی متعددی پنهان شده.
🔻 اگر شخصی بخواهد قبل از زوال به محل اقامتش برسد، ولی در راه به خاطر پیشامد حادثه‌ای نتواند در زمان معیّن به مقصد برسد، آیا روزه او اشکال دارد و آیا کفّاره بر او واجب است یا فقط قضای روزه آن روز را باید به جا آورد؟