eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
رهبر معظم انقلاب اگر مرحوم آیت الله کاشانی نبود مطمئن باشید که مسئله ملی شدن صنعت نفت به هیچ وجه در این کشور پا نمی گرفت.
هدایت شده از سلام
🔻وضع فلسطین، وضع سختی است. اگر مسلمانها متّحد باشند، وضع فلسطین آن‌چنان که امروز مشاهده میکنیم نخواهد بود؛ امروز وضع فلسطین، وضع سختی است؛ غزّه یک‌جور، ساحل غربی آن یک‌جور. ملّت فلسطین، امروز زیر فشار شدید روزانه است.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻چیزهایی که وجود خارجی ندارند.👌
هدایت شده از Mobaleq313
🔻راه قدس مرد جنگ می خواهد شهید آوینی: 🔷 راه قدس با کاهلی و تن آسایی و دل به جیفه بی مقدار دنیا بستن میانه ای ندارد. راه قدس مرد جنگ می خواهد و مرد جنگ نیز کربلاییست و کربلایی مرد میدان عشق است و از سختی ها و مشقات و سر باختن ها و جان دادن ها نمی هراسد.
هدایت شده از جوان انقلابی
🔻خدایا، برای من در این ماه بهره ای از رحمت گسترده ات قرار ده
🔻مقام معظم رهبری:  ماه رمضان ماه صله‌ی رحم، صدق و برّ با برادران دینی، آشنایی با معارف، آشنایی و تدبر در قرآن است. 
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
📸گزارش تصویری// ظهر امروز مراسم وداع با پیکر مطهرسرباز وظیفه شهید محمد جواد بیاناتی در هنگ مری زابل توسط مرزبانان این شهرستان برگزار شد .
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
📌پرهیز از تفکر منفی و خلاف 🔰علامه حسن زاده آملی: نفس را عادت ندهيد كه خلاف فكر كند و خلاف بينديشد و دروغ بگويد ، ولو به مطايبه باشد، زيرا به همين اندازه كه به خلاف گرايش پيدا كرد، در كارش و خوابش اثر میگذارد، و خوابهايش پريشان میشود، و هرچه افكار آلوده شود، و انسان نيات كج و معوج داشته باشد، در وى اثر میگذارد.
هدایت شده از H.m
تعدادی‌ از وصیت نامه شهدا در مورد حجاب 🔻شهید «مهدی باغیشنی»: خواهرانم! شما با حجاب خود مشت محکمی بر دهان ابرقدرت­‌ها بکوبید و بگوئید‌ «ای از خدا بی‌خبران! ما مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) هستیم و هرگز از راهی که آنان رفته‌اند، برنمی‌گردیم و با تمام توان راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.» 🔻شهید «علی ­اکبر بشنیجی»: «خواهرانم! همان‌طور که ما در جبهه­‌ها با این دشمن کافر می‌جنگیم، شما نیز به نوبه­‌ خود با صبر و بردباری و با حجاب و پوشش خود با دشمنان داخلی بجنگید، زیرا پیروزی از آن ماست. 🔻شهید «رضا بکائیان»: خواهران با حفظ عفت و پاکدامنی و حجاب­‌شان، موجب عزت و سربلندی انقلاب اسلامی باشند و این مسئله یکی از تکالیف مهم آن‌­هاست. 🔻شهید «علی‌رضا حسینی»: خواهران گرامی! از شما می‌خواهم با حفظ حجاب و رعایت عفاف در پشت جبهه‌ها، جهاد اکبر کنید و با توطئه­‌های شوم کافران ملحد بجنگید. این خواهران مبارز هستند که با حفظ حجاب دین اسلام را زنده و پا بر جا نگه داشته‌­اند و این راه را می­‌توانند مانند حضرت زینب (س) با صلابت ادامه دهند. 🔻شهید «محمدعلی صمدی»: «خواهران گرامی! حجاب شما برتر از خون شهیدان است و دشمن پیش از آن‌که از خون شهید به هراس آید، از حجاب کوبنده­‌ تو وحشت دارد. 🔻شهید «محمد رضایی»: همسرم! تو هر عمل خوبی که انجام دهی روح مرا شاد کرده‌ای و خانواده مرا دلداری داده‌­ای که در فراق من ناراحت نباشند. سعی کن واقعاً یک همسر شهید باشی و رسالت خون شهیدان را به تمامی مردان و زنان برسانی و آن هم بیشتر با پاکدامنی و حجاب امکان­‌پذیر است.
🔻 مقام معظم رهبری(مدظله العالی): 🔻 امر به معروف و نهی از منکر موضوع جدیدی نیست.این تکلیف همیشگی مسلمانان است. 🔻 یکی از راه‌هایی که ضامن اجرای احکام دینی است، عمومی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است. در فرهنگ اسلام افراد جامعه همانند سرنشینان یک کشتی هستند چنانچه یکی از آن‌ها بخواهد دیواره کشتی را سوراخ کند، همگی وظیفه دارند که مانع او شوند و گرنه همه آن‌ها غرق خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دبیر شورای عالی فضای مجازی: سکوهای فیلتر شده به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند. پی‌نوشت: آمریکایی‌ها بدنبال بستن تیک‌تاک چینی و حفاظت از داده‌های مردمشان هستند در حالیکه در ایران مسئولان به هر زحمتی! بدنبال واگذاری داده‌های مردم به دشمنان هستند. ✅ محور اصلی جنگ شناختی، داده است.
هدایت شده از ایران بصیر🤚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سرباز داعشی: اونهایی که به دست من کشته شدن و من سر آنها را بریدم ۹۰۰ نفر بود/نزدیک به ۵۰ دختر ۱۵ یا ۱۶ ساله و ۲۰۰ زن بزرگ تجاوز کردم 🔻هر گاه ازت پرسیدن مدافعان حرم برای چی در سوریه و عراق جنگیدند بگو برای اینکه این اتفاقات برای ناموسمان نیوفتد.
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
🌹مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "محمد جواد بیاناتی" فردا سه شنبه انجام خواهد شد مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "محمد جواد بیاناتی" روز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمان ضمن دعوت از مردم شریف افزود: برابر تدابیر انجام شده مراسم تشییع پیکر مطهر شهید" محمد جواد بیاناتی" فردا سه شنبه ۲۹ اسفند ماه ساعت ۸ صبح از محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت تشییع و سپس جهت خاکسپاری به گلزار مطهر شهدای روستای اسفندقه منتقل خواهد شد.
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
🔻توفیقات و افتخارات کم نظیر ساع.س فراجا در سال 1402
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🪴 مسئله جمعیت را جدّی بگیرید. 🥀مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻ما باید این را بدانیم چه‌كار داریم می‌كنیم. یعنی واقعاً این آسیب‌ها را بفهمیم. مسئله‌ی جمعیّت. مسئله‌ی جمعیّت را جدّی بگیرید؛ جمعیّت جوان كشور دارد كاهش پیدا می‌كند. یك جایی خواهیم رسید كه دیگر قابل علاج نیست. یعنی مسئله‌ی جمعیّت از آن مسائلی نیست كه بگوییم حالا ده سال دیگر فكر می‌كنیم؛ نه، اگر چند سال بگذرد، وقتی نسل‌ها پیر شدند، دیگر قابل علاج نیست.۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هدایت شده از ستادفراجا
هدیه شهادت را خدا به چه کسی میدهد؟ خدا این هدیه را ارزان نمیدهد؛ به کسانی میدهد که در راه او مجاهدت کنند. ۱۳۸۴/۰۲/۱۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برهنگی سازمان‌دهی شده توسط بهائیان در شیراز❗️ لخت چرخیدن در خیابان شده منبع درآمد برا یه عده😳 ببینید خودشون چی میگن... _______________
🚨شناسایی و برخورد با ۹۰ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، تعداد ۹۰ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب حدوداً ۲ میلیون نفر را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات موصوف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
🚨طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در خراسان رضوی 🔹 سازمان اطلاعات انتظامی خراسان رضوی در راستای تأمین امنیت طرح ۴۸ ساعته مقابله با اراذل و اوباش را در سطح استان اجرا نمود. 🔹 در این طرح تعداد ۲۶ نفر اراذل و اوباش نوظهور شناسایی، ۴۷ نفر دستگیر و ۵۸ نفر نیز احضار شدند، همچنین مقادیر متنابهی مشروبات الکی، سلاح گرم (جنگی و شکاری غیرمجاز) و سرد به همراه مهمات جنگی و شکاری، مواد محترقه و... از متهمان کشف و ضبط گردید.