eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده ی نقشه های دشمن [ نکاتی زیبا از ۷ حیله ی جنگ نرم ] ▪️با انتشار کلیپ در ماه مبارک رمضان ، همرزم جنگ نرم باشیم.
35.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان برداشتی روانشناسی
هدایت شده از hadhak4381
توجه واخلاص 🌿 عالم ربّانی مرحوم آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی: یک وقت کسی در خیابان دارد راه می‌رود،یک دفعه یاد خدا می افتد و (از ته دل) می‌گوید:خدایا قربونت برم! این ارزشش از این که من بنشینم از اول تا آخر مفاتیح‌الجنان را با وضو و رو به قبله (وبدون توجه) بخوانم و چیزی نفهمم بیشتر است.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 عید دیدنی فرماندهان سپاه در نوروز ۱۳۶۲ تصویر، جمعی از فرماندهان دفاع مقدس را نشان می‌دهد که در منزل یکی از آشنایان محسن رضایی (فرمانده وقت سپاه) در شهر شوش جمع آمده‌اند. این عکس مربوط به صبح عید نوروز سال۱۳۶۲ و قبل از عملیات والفجر یک می‌باشد که شهیدان ابراهیم همت، مهدی باکری، رضا چراغی، کاظم نجفی‌رستگار و حسن درویش نیز در این میان حضور دارند.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻نوزاد فلسطینی در جنگ به دنیا آمد و در جنگ شهید شد ... 💔
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻مردم آمریکا با ۳۰۰ میلیون جمعیت باید بین ترامپ که حماقتش برای همه ثابت شده و جوبایدن که با در و دیوار دست میده، یه نفر رو برای ریاست‌ جمهوری انتخاب کنند اما باز آمریکا مهد دموکراسی هست! ولی جمهوری اسلامی که برای انتخاباتش ده‌ها و صدها کاندید داره میشه نظام دیکتاتوری!
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻بیش از یکصد هزار شهروند ترکیه در سال۲۰۲۳ اقدام به ثبت درخواست خود برای پناهندگی در اتحادیه اروپا کرده اند که در مقایسه با سال ۲۰۲۲ رشدی ۸۲ درصدی را نشان می دهد.ترکیه با رکود اقتصادی و تورم بی سابقه ای مواجه است و ماجراجویی های اردوغان شرایط اقتصادی این کشور را دشوارتر کرده!
هدایت شده از hadhak4381
حقوق ماه رمضان 🌿 رهبرانقلاب(مدظله العالی) : یکی از حقوق ماه رمضان، نیکی به برادران، همراهی با نزدیکان و با برادران مسلمان و کمک به یکدیگر است.
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
36.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹کلیپ|| پخش مستند عشایر مرزنشین و مرزداران خراسان جنوبی در ماه مبارک رمضان از شبکه خاوران
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
📈افزایش ۶۹ درصدی سفر به عتبات عالیات در تعطیلات نوروز 🔹فرمانده مرزبانی کشور: از ۲۷ اسفند تا ۴فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۱۱۵ هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج و وارد کشور عراق شدند.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
حضرت امام (ره): روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدا بیداری و هوشیاری آنان باشد.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 دعای مُجیر از ادعیه مشهور که بنا بر روایات ، جبرئیل آن‌ را برای پیامبر (ص) آورد . کفعمی در کتاب‌های مصباح و البلد الامین آن را نقل کرده است . دعای مجیر هشتاد و هشت بند دارد که در هر بند عبارت «أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یا مُجِیرُ» تکرار شده است . خواندن آن در ایام البیض (روزهای سیزدهم و چهارهم و پانزدهم) رمضان برای آمرزش گناهان توصیه شده است .
هدایت شده از hadhak4381
🔻 دشمن توسط قرآن کریم... # یقیناً سرسخت ترین مردم را در کینه و دشمنی نسبت به مؤمنان، و خواهی یافت...! سوره مائده | آیه ۸۲ ✌️
. 🔻چرا باید خدا را عبادت کنیم با اینکه از ما بی نیاز است؟ روزی جوانی نزد حضرت موسی علیه السلام آمد و گفت: ای موسی خدا را از عبادت من چه سودی می رسد که چنین امر و اصرار بر عبادتش دارد؟ حضرت موسی علیه السلام فرمود: یاد دارم در نوجوانی از گوسفندان شعیب نبی چوپانی می کردم. روزی بز ضعیفی بالای صخره ای رفت که خطرناک بود و ممکن بود در پایین آمدن از آن صخره اتفاقی برایش بیفتد. با هزار مصیبت و سختی خودم را به صخره رساندم و بز را در آغوش گرفتم و در گوشش گفتم: ای بز !دخدا داند این همه دویدن من دنبال تو وصدا کردنت برای برگشتن به سوی من، به خاطر سکه ای نقره نیست که از فروش تو در جیب من می رود. می دانی موسی از سکه ای نقره که بهای نگهداری و فروش تو است، بی نیاز است. دویدن من به دنبال تو و صدا کردنت به خاطر خطر گرگی است که تو نمی بینی و نمی شناسی و او هر لحظه اگر دور از من باشی به دنبال شکار توست. ای جوان بدان که خدا را هم از عبادت من و تو سود و زیانی نمی رسد، بلکه با عبادت می خواهد از او دور نشویم تا شیطان بر ما احاطه پیدا نکند و در دام حیله های شیطان نیفتیم... "وَ مَنْ‌ يَعْشُ‌ عَنْ‌ ذِکْرِ الرَّحْمٰنِ‌ نُقَيِّضْ‌ لَهُ‌ شَيْطَاناً فَهُوَ لَهُ‌ قَرِينٌ‌ " و هر کس از یاد خدا روی‌گردان شود شیطان را به سراغ او میفرستیم پس همواره قرین اوست (زخرف 36) 📙الانوار النعمانیه
هدایت شده از م ر
رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی ): قدر این ماه رمضانی را که الان در آن هستیم، بدانیم. هزاران هزار ماه رمضان در طول تاریخ آمده و رفته؛ هزاران هزار ماه رمضان خواهد آمد که من و شما در آن ماه رمضان نیستیم... توفیق به ما داده شده که حالا بیست ماه، سی ماه، پنجاه ماه، شصت ماه رمضان را از دوره‌ی تکلیف تا آخر عمرمان در بین این مجموعه‌ی ماه رمضان‌های تاریخ [حضور] داشته باشیم؛ خب، همینها را قدر بدانیم.
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در جمع کارکنان فرماندهی مرزبانی استان گلستان 🔻امنیت پیش نیاز تمام فعالیت هاست و اگر امنیت نباشد پیشرفتی حاصل نمی گردد و این امنیت در چند موقعیت بیشتر رخ نمایی میکند مانند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، پیاده روی حماسه بزرگ اربعین حسینی، امنیت انتخابات، که رهبری معظم انقلاب که افتخار سربازی ایشان را داریم بابت ایجاد این امنیت از همه شما تشکر کرده اند که این بالاترین مدال افتخار است.