eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از یا حسین(ع)
🔻درسهایی از جزء۱۷ قرآن کریم 🔻موضوع :
هدایت شده از Mobaleq313
🔻می‌گویند ایران برای فلسطین چه کار می‌کند؟ کاری که ایران می‌کند را از آن کسی بپرسید که کار ایران دارد بر سرش فرود می‌آید! یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل با لوید آوستن وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون دیدار داشته و در آنجا گفته: «اسرائیل امروز در حال جنگیدن در 7 جبهه است که همۀ آنها را ایران فرماندهی می‌کند!»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مقایسه عملکرد متفاوت نمایندگان الجزایر و امارات در شورای امنیت سازمان ملل نسبت به کشتار مردم فلسطین 🔹نماینده امارات: ما حمله وحشیانه مقاومت اسلامی به مردم اسرائیل در هفت اکتبر را محکوم می‌کنیم و خواستار آزادی بی قیدو شرط گروگانهای اسرائیلی هستیم! 🔹نماینده الجزایر: ما خواستار توقف فوری جنگ و پایان حمام خون علیه مردم مظلوم فلسطین هستیم ما به نمایندگی از ملت آزاده مسلمان از حق مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.
🌹راهکارهای زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن کریم
جزء هفدهم - استاد معتز آقائی.mp3
3.8M
تندخوانی جز هفدهم التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡اگه فردا، بچه ات، خانوادت، مردم به‌ت بی ادبی کردن، مقصر خودتی!!! 🟢این کلام قشنگ آقای قرائتی را بفرستید برای کسایی که علنی روزه خواری می کنند👌
🌹17 ماه رمضان/معراج پیامبر صلّی الله علیه و آله ♦️معراج پیامبر صلّی الله علیه و آله در سال های بعد از بعثت در شب چنین روزی واقع شده، (1) و آیه ی «سُبحانَ الَّذی أسری بِعَبدِهِ لَیلاً مِنَ المَسجِدِ الحَرامِ اِلَی المَسجِدِ الأقصی …» (2)، در این باره نازل شده است. معراج پیامبر صلّی الله علیه و آله در 21 ماه رمضان نیز نقل شده است. (3) ♦️معراج از جمله ضروریات اسلام است (4)، و از آیات کریمه و احادیث متواتره ثابت شده است که خداوند متعال حضرت رسول صلّی الله علیه و آله را در یک شب از مکّه ی معظمه تا مسجد الأقصی و از آنجا به آسمان ها تا سدرة المنتهی و عرش أعلی بُرد، و عجایب آفرینش آسمان ها را به حضرت نمایاند و رازهای نهانی و معارف نامتناهی را به آن حضرت إلقا فرمود و آن حضرت در بیت المعمور تحت عرش به عبادت حقّ تعالی قیام فرمود و با انبیاء علیهم السلام ملاقات نمود و داخل بهشت شد و منازل بهشت و احوال کسانی که در عذاب بودند را مشاهده فرمود. ♦️احادیث متواتر دلالت دارد که عُروج آن حضرت به بدن بوده و نه به روح، و در بیداری بوده نه در خواب. (5) اقوال دیگر در تعیین روز معراج چنین است : 17 ماه رمضان سال 12 قبل از هجرت، 17ربیع الأوّل قبل از هجرت، 17 رجب قبل از هجرت، 17 ماه رمضان 5 سال قبل از بعثت، 27 ماه رمضان، 21 ماه رمضان، 9 ذی الحجّة. درباره ی مکانی که آغاز حرکت پیامبر صلّی الله علیه و آله به سوی معراج بوده نیز چند قول است : از منزل خدیجه علیها السلام، منزل امّ هانی خواهر امیر المؤمنین علیه السلام، از شعب ابی طالب علیه السلام. (6) امام صادق علیه السلام فرمودند : «حق تعالی حضرت رسول صلّی الله علیه و آله را صد و بیست و چهار مرتبه به آسمان بُرد، و در هر مرتبه به آن حضرت درباره ی ولایت و امامت امیر المؤمنین علیه السلام و دیگر ائمه ی طاهرین علیهم السلام زیاده از سایر فرایض تأکید و توصیه نمود». (7) 📚 منابع : 1. الوقایع و الحوادث : ج 1، ص 194. و ... . 2. سوره ی اسراء : آیه ی 1. 3. مسار الشیعة : ص 9. و ... . 4. الغدیر : ج 5، ص 16. و ... . 5. بحار الأنوار : ج 18، ص 289. حق الیقین : ص 30. 6. بحار الأنوار : ج 18، ص 302، 319، 380، ج 95، ص 196، ج 97، ص 168. و ... . 7. بصائر الدرجات : ص 79. و ... .
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻سوال؛ چرا اکثریت زنان اصلاح طلب محجبه ان اما ملت را به حجابی توصیه میکنند!
هدایت شده از یا صاحب الزمان
بی مادر ، بی کاشانه ، چه روزهای سختی در انتظار این پدرو فرزند خواهد بود ..
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻امام موسی صدر (ره): ما اسرائیل را شر مطلق می‌دانیم؛ در دنیا هیچ چیز بدتر از اسرائیل نیست. اگر شیطان و اسرائیل با هم بجنگند ، ما در کنار شیطان می‌ایستیم... 🇮🇱 🇮🇱
هدایت شده از یا حسین(ع)
🔻بهترين و بدترین مردم در کلام مجتبی (عليه السلام) 🔻مردم چهار دسته اند : ۱)دسته اى از آنها اخلاق دارند، امّا بهره اى (از دنيا) ندارند. ۲)دسته اى بهره ای از دنیا دارند ، اما اخلاق ندارند . ۳)دسته اى نه بهره اى (از دنيا) و نه اخلا دارند كه اينها بدترين مردم اند . ۴)و دسته اى كه هم اخلاق دارند و هم (از دنيا) بهره مندند، اينان بهترين مردم اند. 🔻بحارالأنوار، ج 70
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ «بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.» آیه ۸۲ سوره مائده کجایند مدافعان دروغین حقوق زنان و کودکان؟ کجایند آنان که سنگ احقاق حقوق زنان را به سینه می زدند؟
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🪴 امروز قابل علاج است 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻ما با خطاهائی که داشتیم، با عدم دقت‌هایی که از ماها سر زده، یک برهه‌ای در کشور ما متأسفانه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت و ما امروز خطراتش را داریم می‌بینیم؛ که من بارها این را به مردم عرض کرده‌ام: پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهائی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد؛ وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست؛ اما امروز چرا، امروز قابل علاج است.۱۳۹۲/۰۲/۱۱
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🔻حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻محافظت از جان و مال و همچنين كمك به مردم و ايجاد اطمينان قلبي در جامعه از وظايف عمومي کارکنان انتظامی و مرزبانی است که در حال حاضر اين مهم در جامعه قابل لمس و مشهود است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐜 این مورچه‌ رو ببین👆 روی سنگ وسط رودخانه گیر کرده...اما... 🙋‍♂ یه سوال! خدایی که این مورچه رو از وسط رودخانه نجات داد، نمیتونه من و شما رو از گرفتاریها نجات بده؟! نکنه فکر میکنیم خدا ما رو از این مورچه کمتر دوست داره؟! سوره طلاق آیه ۲ .
هدایت شده از دیده بان سمنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخی از نکات کلیدی جزء هفدهم قرآن کریم 🪴💐🌷🪴📚🌴 1- ای مردم مراقب رفتارتان باشید که زلزله دنیا و شروع قیامت حادثه‌ای هولناک است. (حج: 1) 2- قربانی کنید و از گوشت آن به فقیران آبرومند و نیازمند هم بدهید. (حج: 36) 3- در حوادث ناگوار صبور باشید، نماز بخوانید، در راه خدا انفاق کنید و دست دیگران را بگیرید. (حج: 35) 4- برای بچه‌دار شدن دعا کنید که اگر خدا بخواهد حتی به زنان نازا هم فرزند عطا می‌کند. (انبیاء: 89) 5- سرعت در انجام کار خیر و درخواست از خدا با امید و تواضع در استجابت دعا مؤثر است. (انبیاء: 90) 6- خدا را برای منفعت‌طلبی و رسیدن به امکانات مادی نپرستید تا اگر دچار بلا شدید به دین پشت نکنید. (حج: 11) 7- ذکر یونسیه «لا اله الا انت سبحانک انّی کنت من الظالمین» نسخه‌ای برای نجات مؤمنین از مشکلات است. (انبیاء: 87 و 88) 8- کسانی که جنگ به آنها تحمیل شده اجازه جهاد دارند؛ چون به آنان تجاوز شده و خدا کمکشان می‌کند. (حج: 39) 9- اگر ظلم کردن به همدیگر در جامعه‌ای رواج پیدا کند، خدا مردمش را مجازات می‌کند و شهرهایشان را در هم می‌کوبد. (انبیاء: 11) امام علی علیه السلام: 🔹 در روز قيامت ندا دهنده اى بانگ مى زند كه: «آگاه باشيد امروز هر كس گرفتار بذرى است كه كاشته و عملى است كه انجام داده، جز اعمال منطبق_باقرآن». ( )
هدایت شده از .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😢 ببینید؛ گوشه ای از جنایات رانندگان شوتی خودروهای سوختبر در جاده های سیستان وبلوچستان و تحمیل خسارت جانی و مالی هنگفت به مسافران بیگناه و زیرساخت جاده ای.
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🔻پیامبر اکرم (ص) بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش، آرایش وخودنمایی کند، اماخودرا از نامحرمام بپوشاند. بحارالانوار، ج۱۰۳،ص۲۳۵
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
رسول اکرم (ص): هرکس از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی، شب قدر را به عبادت بگذراند گناهان گذشته اش آمرزیده می شود.
هدایت شده از دیاکو (گلستان)
✅ مراسم تشییع پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی نیا گرگان _ میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان گلستان_ پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹
هدایت شده از دیاکو (گلستان)