eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یا صاحب الزمان
همزمانی ماجرای آیت الله صدیقی و صدور حکم اعدام سرهنگ جوانمردی نشانه آن است که دشمن در سال ۱۴۰۳ دو رکن اساسی انقلاب اسلامی و کشورمان ایران را هدف تخریب خود قرار داده است، [روحانیت و امنیت ملی]، استراتژی همیشگی دشمنان ایران در مواقع حساس، انتقال بحران به داخل کشور بوده و خواهد بود.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
همزمانی ماجرای آیت الله صدیقی و صدور حکم اعدام سرهنگ جوانمردی نشانه آن است که دشمن در سال ۱۴۰۳ دو رکن اساسی انقلاب اسلامی و کشورمان ایران را هدف تخریب خود قرار داده است، [روحانیت و امنیت ملی]، استراتژی همیشگی دشمنان ایران در مواقع حساس، انتقال بحران به داخل کشور بوده و خواهد بود.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مصطفی در غزه به سختی غذایی برای خوردن پیدا می کند، اما گربه های گرسنه را تنها نمی گذارد @AkhbareFori
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 امام خمینی (ره) : جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت ...
هدایت شده از دیده بان سمنان
🔻آیندگان خواهند نوشت در کثیف ترین نسل کشی برخط تاریخ، در خیانت کثیف کشورهای مسلمان، در جنایت شنیع غرب، این پرچم جمهوری اسلامی ایران بود که با افتخار پای آرمان ایستاد. اینجا انسانیت هنوز نفس می‌کشید.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 امام خمینی (ره) : روز قدس ، روزی است که اسلام را باید احیا کرد . اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ...
هیچگاه ظلم پایدار نبوده و نیست...😡 باید آتش بس فوری و بدون قید و شرط در غزه اجرایی شود
هدایت شده از H.m
. 🔻حضرت امام على عليه‌السلام: مردى نزد پيامبر صلي الله عليه و آله آمد و۸۸ گفت: به من كارى بياموز كه خداوند ، به سبب آن ، مرا دوست بدارد و مردم نيز دوستم بدارند، و خدا دارايى ام را فزون گرداند و تن درستم بدارد و عمرم را طولانى گرداند و مرا با تو محشور كند.حضرت فرمود: «اينها يى كه گفتى شش چيز است كه به شش چيز ، نياز دارد: ۱. اگر مى خواهى خدا تو را دوست بدارد ، از او بترس و تقوا داشته باش. ۲. اگر مى خواهى مردم دوستت بدارند ، به آنان نيكى كن و به آنچه دارند ، چشم مدوز. ۳. اگر مى خواهى خدا دارايى ات را فزونى بخشد ، زكات آن را بپرداز. ۴. اگر مى خواهى خدا بدنت را سالم بدارد ، صدقه بسيار بده. ۵. اگر مى خواهى خداوند عمرت را طولانى گرداند ، به خويشاوندانت رسيدگى كن ؛ ۶. و اگر مى خواهى خداوند تو را با من محشور كند ، در پيشگاه خداى يگانه قهّار ، سجده طولانى كن. 📚 أعلام الدين ص ۲۶۸ 📚بحار الأنوار ج ۸۵ ص۱۶۴ 🏴شهادت امام علی (ع) تسلیت باد
🚨افزایش فوتی‌های تصادفات نوروزی به ۷۴۰ نفر 🔹رئیس پلیس راهور: از آغاز سفرهای نوروزی تا امروز(دوشنبه ۱۳ فروردین) ۷۴۰ نفر از هموطنان جان خود را در تصادف از دست داده و ۱۹ هزار و ۳۲۵ نفر هم مصدوم شده‌اند.
🇮🇷رهبر معظم انقلاب اسلامی: روز جمهوری اسلامی جزو مهمترین، پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ملت ماست.
♦️پروندۀ محکومیت سرهنگ جوانمردی دوباره بررسی می‌شود 🔹خبرگزاری فارس نوشت:سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی در اعتراضات سال گذشته در حین ماموریت به‌دلیل شلیک گلوله‌ای ساچمه‌ای که منجر به کشته‌شدن مهران سماک شد، به جرم قتل عمد به قصاص محکوم شد. 🔹«بسیاری معتقدند با توجه به اینکه این حادثه در حین ماموریت پلیس و در هنگام "اغتشاشات" اتفاق افتاده، حکمی سختگیرانه توسط قاضی صادر شده و عملا این موضوع منجر به تضعیف پلیس خواهد شد.» 🔹با پیگیری خبرنگاران فارس از مسئولان قوه‌قضائیه مشخص شد این حکم قطعی نیست و به‌علت «نقص‌های متعدد» قرار است دوباره پرونده بررسی شود. 🔹مسئولان قوه‌قضائیه اطمینان دادند که حکم صادره درحال حاضر قابلیت اجرا ندارد و با تکمیل پرونده باید بررسی‌های جامع‌تری نسبت به آن صورت بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ این شیرزن فلسطینی در میان اجساد شهدا در بیمارستان شفا «جهان بینی توحیدی» پیروز در مقابل شیطانی را به رخ می‌کشاند: «حسبنا الله و نعم الوكيل، قوی کنید ایمانتان را، ايمان را در قلب هایتان زياد كنيد، والله غیر از خدا کسی ما را پیروز نمی کند، اگر باخدا باشیم او ما را رها نمی کند، با خدا نیت دوباره کنید، تجدید ایمان کنید، تجدید تقوا کنید، دوباره قلب هایمان را پاک کنیم، این زندگی ما است ... برای آنکه به خواست خدا خودمان را تغییر دهیم، ای جوانان امانت خدا برای شما است، خدا، قویتر از همه دنیا است! بگویید یا الله یاالله فرِّجنا، خدایا نجات بده ما را، با قدرتت ، با سربازانت، ملائکه هایت ....» 🎯 برای ادای دین در قبال استقامت و پایداری مردم مظلوم غزه در مقابله با ظلم و جنایات صهیونیست‌های خونخوار بی تفاوت نباشیم. از سران عرب بپرسیم که کجا هستند؟ «ایها العربی این انت؟» و برای و در راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت شرکت کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢شناسایی و دستگیری ضارب جوان آمر به معروف همدانی 📌سازمان اطلاعات انتظامی همدان 🔹فردی که در هشتم فروردین ماه اقدام به ضرب و شتم جوان همدانی در منطقه توریستی جاده حیدره کرده بود؛ در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و روز گذشته تحویل قوه قضاییه گردید.
ناکامي سوداگران مرگ در انتقال نيم تن مواد مخدر با تلاش ضربتي ماموران انتظامي استان، قاچاقچيان مواد مخدر در انتقال محموله نيم تني مواد مخدر ناکام ماندند. فرمانده انتظامي استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در راستاي مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ پس از چند روز کار اطلاعاتي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي از قصد انتقال يک محموله مواد مخدر توسط يک باند قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.
هدایت شده از سلام
⚫️⚫️بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ⚫️⚫️ ........ ▪️▪️صبح بخیر ▪️▪️....... 🗓 تقویم|دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ۱ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ۲۱ رمضان الکریم ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز :یا قاضِیَ الْحاجات؛ ای برآورنده حاجت‌ها ◾️شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ◾️ 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 قَالَ علی (علیه السلام): الْوَفَاءُ لِأَهْلِ الْغَدْرِ غَدْرٌ عِنْدَ اللَّهِ، وَ الْغَدْرُ بِأَهْلِ الْغَدْرِ وَفَاءٌ عِنْدَ اللَّهِ. شناخت جايگاه وفادارى (اخلاقى اجتماعى، سياسى): و درود خدا بر او، فرمود: وفادارى با خيانتكاران نزد خدا نوعى خيانت، و خيانت به خيانتكاران نزد خدا وفادارى است. حکمت ۲۵۹ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
هدایت شده از سلام
🔻کودکان نیل می شوند و فرعون غرق خواهد شد. 🔻دست آمریکا تا ‌مِرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زنها و مانند اینها در غزه داخل شده و آلوده است؛ آمریکا است که دارد مدیریّت میکند‌
هدایت شده از .
💢انهدام ۲ باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی / کشف بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان 🔻 فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح های قرارگاه نوروزی در دو هفته گذشته در سطح استان خبر داد. 🔻به گزارش روابط عمومی پلیس، سردار" دوستعلی جلیلیان" فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سرشبکه های اصلی مواد مخدر یکی از اولویت های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان در سال جدید است. 🔻وی افزود: در این رابطه در دو هفته گذشته با اشراف و رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ۲ باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند . 🔻فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای ۷۸۲ فقره عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان، عنوان داشت: در این مدت ۵ تن و ۱۲۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۴ تن و ۵۶۸ کیلوگرم تریاک، ۴۸۰ کیلوگرم حشیش، ۶۰ کیلوگرم شیشه و ۱۶ کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان مواد افیونی در سطح استان کشف شد. 🔻این مقام ارشد تصریح کرد: در این عملیات ها ۲۵ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر و ۴ قبضه سلاح جنگی کشف و ۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ توقیف شد. 🔻سردار جلیلیان با اشاره به اقدامات خوب پلیس استان در مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در سطح گفت: از ابتدا اجرای این طرح ۱۰۸ نفر خرده فروش در محلات و نقاط آلوده استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند .
🔻اطلاع رسانی اولین سالگرد شهادت مظلومانه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان سرهنگ دوم سعید مریدی
سرزمین فلسطین، محل ظهور و گسترش ادیان الهی و نخستین قبله‌گاه مسلمین بوده و نباید اجازه داد فلسطین دست دشمنان دین و اسلام باشد. امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که حدود هفت ماه بعد از پیروزی انقلاب می‌گذشت در پیامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را "روز قدس" نامیده و از ملت‌های جهان به ویژه مسلمانان دعوت کردند تا با برگزاری راهپیمایی، همبستگی خود را در حمایت از "حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین" به نمایش گذاشته و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
 🔻دلایل اصلی محوری بودن مسأله فلسطین در دنیای اسلام از دیدگاه حضرت آقا ؛ فلسطین ، مسئله‌ی اول در میان همه‌ی موضوعات مشترک کشورهای اسلامی است . مشخصات منحصر به فردی در این مسئله وجود دارد : اول این که یک کشور مسلمان از ملت آن ، غصب و به بیگانگانی که از کشورهای گوناگون گردآوری شده و جامعه‌ای جعلی و موزائیکی تشکیل داده‌اند ، سپرده شده است . دوم این که این حادثه‌ی بی‌سابقه در تاریخ ، با کشتار و جنایت و ظلم و اهانت مستمر انجام گرفته است . سوم آن که قبله‌ی اول مسلمانان و بسیاری از مراکز محترم دینی که در این کشور قرار دارد ، به تخریب و توهین و زوال تهدید شده است . چهارم آن که این دولت و جامعه‌ی جعلی در حساسترین نقطه‌ی جهان اسلام ، از آغاز تاکنون ، نقش یک پایگاه نظامی و امنیتی و سیاسی را برای دولتهای استکباری بازی کرده و محور غرب استعماری که به علل گوناگون ، دشمن اتحاد و اعتلاء و پیشرفت کشورهای اسلامی است ، از آن همواره چون خنجری در پهلوی امت اسلامی استفاده کرده است . پنجم آن که صهیونیسم که خطر اخلاقی و سیاسی و اقتصادی بزرگی برای جامعه‌ی بشری است ، این جای پا را وسیله‌ای و نقطه‌ی اتکائی برای گسترش نفوذ و سلطه‌ی خود در جهان قرار داده است . نکات دیگری را هم میتوان بر اینها افزود : هزینه‌ی مالی و انسانیِ سنگینی که کشورهای اسلامی تاکنون پرداخته‌اند . اشتغال ذهنی دولتها و ملتهای مسلمان . رنج میلیونها آواره‌ی فلسطینی ، که بسیاری از آنان پس از شش دهه هنوز در اردوگاه‌ها زندگی میکنند . انقطاع تاریخ یک کانون مهمِ تمدنی در جهان اسلام و الی غیر ذلک. ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
هدایت شده از استان مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شکست سنگین پروپاگاندای اسرائیلی آمریکایی کتک خوردن فرد حامی اسرائیل در آمریکا یک مرد حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا، پلاکاردی در دست دارد و روی آن نوشته شده است: «نه به توقف جنگ؛ همین الان غزه را با بمب اتم بزنید». در این میان مردم جوانی به این درخواست جنون‌آمیز او اعتراض می‌کند و در نهایت، این تقابل به کتک خوردن فرد حامی رژیم صهیونیستی ختم می‌شود.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 خالد قدومی ، نماینده جنبش اسلامی حماس در ایران گفت : برخی کشورهای اسلامی و عربی تا به امروز در مقابل جنایتهای رژیم غاصب اسرائیل آنچنان که از آنها انتظار می رود عمل نکرده اند و این سکوت محکوم است ‌...