eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 بازتاب راهپیمایی ایران در روز جهانی قدس در رسانه‌های عربی 🔹‌خبرگزاری فلسطینی «شهاب» با اشاره به برگزاری تظاهرات مردم تهران در مراسم بزرگداشت روز قدس حضور «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این مراسم را پوشش داد. 🔸خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را گسترده توصیف کرد. 🔹‌وب سایت قطری «العربی الجدید» نوشت که مردم ایران استقبال گسترده‌ای از مراسم روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدا در شهر تهران داشته‌‌اند. 🔸«رای الیوم» نشریه الکترونیکی تحت مدیریت «عبدالباری عطوان» نیز صحبت های سردار سلامی را برجسته کرد که در آن رژیم صهیونیستی را به حمله تلافی جویانه تهدید کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺همزمان با این کلیپ فروشگاه‌های مواد غذایی اسراییل خالی شد! کلیپی از انتقام ایران از اسرائیل در روزهای آینده منتشر شده و با زبان عبری ویرال شده است.
🎥 پخش نماهنگ « انا قادمون » از سیمای شبکه « دنا » استان کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه مورخه ۱۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۶ دقیقه ...
🎥 پخش نماهنگ "انا قادمون" به مناسبت روز جهانی قدس در ساعت ۰۸۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۷ فروردین ماه جاری از شبکه خاوران خراسان جنوبی لینک https://sepehrtv.ir/live/khorasanjonoobi/recording/177837027
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: روز قدس جهان را درنوردیده و جهانی شده و به حول قوه الهی کل دنیا به زودی نابودی غده سرطانی اسرائیل را خواهد دید و این روز را جشن خواهد گرفت.
بازتاب خبر دیدار با خانواده عضو وابسته مرحوم سید فرشید کاظمی از کارکنان فقید سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در خبر گزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران لینک خبر https://www.iribnews.ir/00Hbe5 .
🎥 پخش نماهنگ « انا قادمون » از سیمای شبکه « دنا » استان کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه مورخه ۱۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۶ دقیقه ...
حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻جنایت ها و کودک کشی های رژیم خبیث صهیونیستی نشان از درماندگی و بیچارگی آنهاست.
🌹🇮🇷🌹
🚨شناسایی و برخورد با متصدی برگزاری تورهای مختلط در استان مازندران 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی مازندران، صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب ۹۰هزار نفردنبال کننده که اقدام به هنجارشکنی در سواحل جزیره هرمز در ایام شهادت امام علی (ع) و جنگل‌های شمال کشور در قالب تور مختلط برگزار نموده بود را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحه اعلامی، گرداننده تور و صفحه نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل قوه قضاییه گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢دعای روز بیست و ششم مـاه مبــارک رمضــان ♦️ التماس دعا... 🌹اللَّهُمَّ اجْعَلْ سَعْيِي فِيهِ مَشْكُوراً وَ ذَنْبِي فِيهِ مَغْفُوراً وَ عَمَلِي فِيهِ مَقْبُولاً وَ عَيْبِي فِيهِ مَسْتُوراً يَا أَسْمَعَ السَّامِعِينَ 🌹خدايا كوششم را در اين ماه مورد سپاس، و گناهم را آمرزيده، و عملم را پذيرفته، و عيبم را پوشيده قرار ده، اى شنواترين شنوايان.
26_237594863510487207.mp3
7.93M
🌹تلاوت تحدیر (تندخوانی)جزء ۲۶ قرآن کریم
نه تنها ساندیس و کیک نمیدن،بلکه زبان روزه زیر آفتاب نماز میخونن… روز قدس سال ۱۴۰۳
🔰رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی فراجا در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس بیان کرد؛ جنایت ها و کودک کشی های رژیم خبیث صهیونیستی نشان از درماندگی و بیچارگی آنها ست.
حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻جنایت ها و کودک کشی های رژیم خبیث صهیونیستی نشان از درماندگی و بیچارگی آنهاست.
🔅 ✍️ همیشه وقت برای جبران نیست 🔹کلاس را همهمه گرفته بود تا اینکه استاد وارد کلاس شد. کلاس را سکوت فراگرفت. از اینکه روز اول دانشگاه بود هیجان خاصی داشتم؛ رشته حقوق. 🔸برای واردشدن به این رشته خیلی تلاش کرده بودم و این باعث می‌شد احساس غرور کنم. 🔹در همین افکار به‌سر می‌بردم که ناگهان گویی استاد ذهن تمام دانشجوها را خوانده بود، با صدایی رسا قبولی در کنکور و قبولی در این رشته را به همه تبریک گفت. 🔸ایشان یکی از استادهای باتجربه بودند که از آوازه زیاد بی‌نصیب نبودند. آن روز برایمان خاطره‌ای را تعریف کردند که باعث شد تمامی سال‌هایی که مشغول به تحصیل بودم، خط‌ومشی من قرار بگیرد. 🔹استاد یک مرد میانسال با موهای جوگندمی بود که در منصب قضاوت قرار داشت. از آن روز سال‌ها می‌گذرد اما به‌خوبی خاطره‌ای که برایمان تعریف کرد ملکه ذهنم است. 🔸استاد سرفه‌ای کرد، سینه‌اش را صاف کرد و با لحن آرامی گفت: دانشجوهای عزیزم، می‌دانم که همه شما رویای قضاوت و وکالت را در سر دارید و به این امید وارد این رشته مقدس شده‌اید. ولی آگاه باشید وظیفه شما بسیار سنگین است. وجدان بیدار می‌خواهد که هر لحظه شما را نهیب بزند. 🔹آهی کشید. دستی بر موهای لختش کشید و این بار با افسوس گفت: سال‌ها پیش قاضی یکی از شعبه‌ها بودم. تازه‌کار نبودم اما مثل الان خبره هم نبودم. روزی برای پرونده‌ای مجبور به صدور حکم اعدام شدم. 🔸آن روز را هنوز به یاد دارم. بسیار ناراحت و غمگین بودم. یک ماهی گذشت و بعدا مشخص شد شخص به ناحق این حکم برایش صادر شده. 🔹سعی در شکستن حکم کردیم اما متاسفانه دیر شده بود. بعضی اشتباه‌ها قابل جبران نیست. 🔸روزها گذشت تا اینکه روزی وقتی خواستم از شعبه خارج شوم، خودکارم روی زمین افتاد. مردی سیاه‌پوش فریاد زد: آهاااااای اسلحه‌ات افتاد. 🔹با خشم نگاهش کردم و او در جواب نگاهم گفت: تو با همین قلمت پدر مرا کشتی و به چوبه دار آویختی. 🔸اشک در چشمان استاد حلقه بست. آهی کشید و گفت: مراقب باشید، شاید اشتباه شما هیچ‌وقت قابل جبران نباشد.
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم|شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ۲۶ رمضان الکریم ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز :یا رَبَّ الْعالَمین: ای پروردگار جهانیان 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 قَالَ علی (علیه السلام): لَوْ قَدِ اسْتَوَتْ قَدَمَايَ مِنْ هَذِهِ الْمَدَاحِضِ، لَغَيَّرْتُ أَشْيَاءَ. ضرورت استقامت در برداشتن كجى‌ها (سياسى): و درود خدا بر او، فرمود: اگر از اين فتنه ها و لغزشگاه با قدرت بگذرم، دگرگونى هاى بسيار پديد مى آورم. حکمت ۲۷۲ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
شهید مدافع امنیت عباسعلی میر 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌹 ماه بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْکوراً و ذَنْبی فیهِ مَغْفوراً و عَملی فیهِ مَقْبولاً و عَیْبی فیهِ مَسْتوراً یا أسْمَعِ السّامعین. 🌺🌸🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸 خدایا قرار بده کوشش مرا در این ماه قدردانـى شده و گناه مرا در این ماه آمرزیده و کردارم را در آن مورد قبول و عیب مرا در آن پوشیده اى شنواترین شنوایان.
🔻 آقا لشگریان آماده اند تا رژیم جعلی غاصب و صهیونیست کودک کش را به خاک و خون بکشند و آن را از صحنه روزگار محو کنند. لبیک یا خامنه‌ای
اعراب سه‌بار با اسر‌‌‌ائیل جنگیند و هر سه بار شکست خوردند و بعدش دیگه این رژیم حرامزاده رو به رسمیت شناختند! اوضاع بر وفق مرادشون بود تا حضرت روح‌الله انقلاب کرد و در مقابل استکبار ایستاد و بقیه مسلمانان به او اقتدا کردن و از اون روز افول اسرائیل شروع شد! .
🔻حاج حسین رفیقت رسید ... بعد از سی و خورده ای سال دوتا رفیق اینجوری بهم میرسن آماده‌سازی مزار شهید زاهدی گلستان‌شهدای اصفهان
🔻 پروازهای تل‌آویو به نیویورک زیاد شده و پرواز فوق‌العاده گذاشتن به جای فرار آخوندا به ونزوئلا خاخام‌ها دارن فرار میکنن :))