eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 ❇️ حجاب تضمینی برای تداوم خط زیبای شرافت
هدایت شده از Majid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزاداری پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی استان گلستان در دهه اول ماه محرم الحرام 1403
هدایت شده از دیده بان سمنان
وَ قَالَ عَليهِ السَّلامُ وَ قَدْ مَرَّ بِقَذَرٍ عَلَى مَزْبَلَةٍ: هَذَا مَا بَخِلَ بِهِ الْبَاخِلُونَ. وَ رُوِيَ فِي خَبَرٍ آخَرَ أَنَّهُ قَالَ: هَذَا مَا کُنْتُمْ تَتَنَافَسُونَ فِيهِ بِالأَمْسِ. امام (عليه السلام) از کنار مزبله اى گذشت، فرمود: اين همان است که بخيلان درباره آن بخل مى ورزيدند. و در روايت ديگرى چنين نقل شده که امام (عليه السلام) پس از مشاهده مزبله فرمود: اين همان چيزى است که ديروز شما بر سر تصاحب آن با هم رقابت مى کرديد.
هدایت شده از .
◾️ تصویر از شهید شب گذشته شهید محمود مطهری که در درگیری با اشرار مسلح سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد 🔹شهید محمود مطهری ساکن شهرستان زابل بوده این شهید والامقام سه تا فرزند دارد که آخرین فرزند وی سه ساله می باشد 🔹️به نیت سه ساله امام حسین و آرامش دل سه ساله شهید محمود مطهری سه صلوات محمدی ختم گردد.
💢 شهید محمود مطهری شهیدی که شب گذشته در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت رسید
هدایت شده از شرق تهران
🔻 مقام معظم رهبری (مدظله العالی): باید نیتتان ، همتتان این باشد که هرچه ممکن است ، این سطح امنیت را و ایمنی بخشی را بالا ببرید .
🔻 مهمترین و اصلی ترین فایده حجاب در اسلام چه می باشد این است که: حجاب زنان را از آزار و اذیت محافظت می کند (به ویژه توسط مردان) حجاب موجب تقویت پاکی و پاکدامنی در زنان می شود حجاب به عنوان نمادی از تعهد عمل می کند حجاب باعث می شود دیگران فقط بر شخصیت زن تمرکز کنند حجاب باعث کاهش چشم و هم چشمی می شود حجاب عزت نفس زنان را بهبود می بخشد حجاب سلامت زنان را بهبود می بخشد حجاب باعث می شود دیگران به هوش زن توجه کنند حجاب احساس آرامش و راحتی ایجاد می کند حجاب ارتکاب گناه را کاهش می دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخن یک جوان فلسطینی: *غزه همان کربلای عصر جدید است همان کربلای امام حسین ع است خون این مردم مثل خون امام حسین ع است* *من در زندادن در مورد امام حسین ع خوندنم، و وقتی خوندم گریه می کردم آیا یاری برای یاری کردن ما مردم غزه هست؟؟*
. 🔻بصیرت یعنی... ▪️همواره کار شیطان اغوای مردم بوده است، اما شیوه‌های اغوا تفاوت می‌کند. مردمی تحت تأثیر این‌گونه اغواها قرار نمی‌گیرند که خودشان پیشرفتی کرده و به حدی رسیده باشند که این‌گونه مفاهیم را درک کنند. حق و باطل در یک جامعه‌ پیشرفته‌، به درک و شناخت مفاهیم صحیح بستگی دارد. کاری که در مقابل شگردهای شیطانی انجام می‌گیرد «بصیرت» نام دارد. ▪️بصیرت یعنی انسان آن قدر قدرتمند شود که فریب حرف‌های زیبای شیاطین انس و جن را نخورد و بفهمد مقصود از این سخنان چیست. امروز ما از یک سو در داخل کشور و از سوی دیگر در سطح بین‌المللی در مقابل کشورهای دیگر و عمدتاً استکبار جهانی در مقام تهدید واقع شده‌ایم. ▪️کسانی در داخل، توده‌های مردم را با الفاظ و شعارهای خوب فریب می‌دهند، برای این‌که بر آن‌ها سوار بشوند و چندی بر کرسی قدرت بنشینند. دشمنان خارجی نیز همواره با تبلیغات بی‌شمار و غلط از طریق رادیوها، تلویزیون‌ها، ماهواره‌ها و سایت‌های تبلیغاتی مردم را بمباران می‌کنند. آنان سخنانی با ظاهری فریبنده مطرح می‌کنند و انتقادی که در ظاهر به نظر می‌رسد وارد است بیان می‌کنند؛ اما مقصود آن‌ها انتقاد نیست؛ بلکه هدف‌شان این است که عامل سازنده‌ای را از کار بیندازند تا مردم نتوانند از او بهره ببرند. ▪️ما باید چشم‌مان باز و بینا باشد و بفهمیم این حرف‌ها را برای چه می‌زنند و نتیجه‌اش چیست؟ ▪️...بصیرت یعنی این که مردمی هوشیار شوند، بفهمند و فریب ظواهر و شعارهای فریبنده‌اي چون آزادی، وحدت، آرامش و صلح را نخورند. ▪️«صلح» هميشه مطلوب نیست. اگر این طور بود پیغمبر (صلي‌الله عليه وآله) این همه جنگ نمی‌کرد. امام حسين (عليه‌السلام) در طول سیزده سال این همه فداکاری نمی‌کرد، خود و اهل بیتش و حتي طفل شیرخواره او به شهادت رسيدند. آن حضرت می‌توانست فقط بیعت ظاهری کند و خود و یارانش را نجات دهد. ▪️«آزادی» اگر به معنای ولنگاری و افسارگسیختگی باشد و هرکس هر کاری می‌‌خواهد بکند، هیچ وقت مطلوب نیست؛ نه به عنوان عقل مطلوب است و نه به عنوان شرع. باید کنترل وجود داشته باشد. باید هوس‌های حیوانی مهار شود. ▪️ولی آن‌‌ها با شعار آزادي، اسلام، حقیقت و انسانیت را می‌کوبند. بصیرت یعنی انسان بفهمد دشمن چه نقشه‌هایی به کار می‌گیرد و چگونه بايد در مقابلش مقاومت کرد. امروزه پرچم‌دار بصیرت، مقام معظم رهبری است.
پخش مراسمات عزاداری محرم ستاد انتظامی استان خراسان شمالی از خبر ساعت ۱۱۰۰ مورخه ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ شبکه اترک سیمای استانی
هدایت شده از سلام
🔻حجاب و عفاف🔻 مقام معظم رهبری: حجاب اسلامی وسیله‌ی مصونیّت زن است؛ حجاب وسیله‌ی محدودیّت زن نیست‌.
هدایت شده از جوان انقلابی
امام علی (ع) فرمودند: پاداش رزمنده شهید در راه خداوند، بالاتر از پاداش انسان پاک دامنی نیست که توان انجام گناه را دارد ولی خود را آلوده نمی سازد. انسان پاک دامن، نزدیک است که فرشته ای از فرشتگان الهی گردد.  (نهج البلاغه، حکمت 474)
💢مادورو رییس جمهور ونزوئلا سوار بر خودروی تارای ایرانی
⭕️‏اگر این عکس را به مردم نشان دهیم بیش از ۹۰ درصد مردم نمی‌دانند که این ۳ نفر چه کسانی هستند! پ.ن: تصویری از سه پسر رهبر انقلاب در یک قاب در مراسم ختم مرحوم سيد جواد حجازى
💢محسن رضایی: فرود «یافا⁩» در تل آویو⁩ آغاز ماجرا است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک مرد پلیس اسرائیلی روز شنبه در جریان اعتراض به سفارت آمریکا در اورشلیم ، یک کودک فلسطینی را خفه کرد و کشته شد. پسر بی گناه حتی قبل از مرگ، شهادتین را خواند. علیرغم تلاش های فراوان گروه ها برای بارگذاری این ویدئو در Youtube ، به طور مداوم از google ، Facebook و youtube حذف و حذف می شود. لطفا این ویدئو را در سطح بالا پخش کنید تا به همه رسانه ها برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم بدرقه پنجمین کاروان سفر اولی های کربلای معلی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قزوین معاونت ترییت و اموزش تیرماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کلیپ (ره) 🔻 والله و بالله گناه کرده است، مداح و خطیبی که امروز این را نگوید. به خدا قسم ما مسئولیم
تشکر خاص فلسطینی‌ها از یمن روی خرابه‌های غزه 🔹جوان فلسطینی از عملیات پهپادی یمنی‌ها علیه تل‌آویو با منقش کردن پرچم فلسطین و یمن بر روی دیوار خانه‌ای در غزه که توسط صهیونیست‌ها ویران شد قدردانی کرد.