eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
پخش مراسمات عزاداری محرم ستاد انتظامی استان خراسان شمالی از خبر ساعت ۱۱۰۰ مورخه ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ شبکه اترک سیمای استانی
هدایت شده از سلام
🔻حجاب و عفاف🔻 مقام معظم رهبری: حجاب اسلامی وسیله‌ی مصونیّت زن است؛ حجاب وسیله‌ی محدودیّت زن نیست‌.
هدایت شده از جوان انقلابی
امام علی (ع) فرمودند: پاداش رزمنده شهید در راه خداوند، بالاتر از پاداش انسان پاک دامنی نیست که توان انجام گناه را دارد ولی خود را آلوده نمی سازد. انسان پاک دامن، نزدیک است که فرشته ای از فرشتگان الهی گردد.  (نهج البلاغه، حکمت 474)
💢مادورو رییس جمهور ونزوئلا سوار بر خودروی تارای ایرانی
⭕️‏اگر این عکس را به مردم نشان دهیم بیش از ۹۰ درصد مردم نمی‌دانند که این ۳ نفر چه کسانی هستند! پ.ن: تصویری از سه پسر رهبر انقلاب در یک قاب در مراسم ختم مرحوم سيد جواد حجازى
💢محسن رضایی: فرود «یافا⁩» در تل آویو⁩ آغاز ماجرا است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک مرد پلیس اسرائیلی روز شنبه در جریان اعتراض به سفارت آمریکا در اورشلیم ، یک کودک فلسطینی را خفه کرد و کشته شد. پسر بی گناه حتی قبل از مرگ، شهادتین را خواند. علیرغم تلاش های فراوان گروه ها برای بارگذاری این ویدئو در Youtube ، به طور مداوم از google ، Facebook و youtube حذف و حذف می شود. لطفا این ویدئو را در سطح بالا پخش کنید تا به همه رسانه ها برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم بدرقه پنجمین کاروان سفر اولی های کربلای معلی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قزوین معاونت ترییت و اموزش تیرماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کلیپ (ره) 🔻 والله و بالله گناه کرده است، مداح و خطیبی که امروز این را نگوید. به خدا قسم ما مسئولیم
تشکر خاص فلسطینی‌ها از یمن روی خرابه‌های غزه 🔹جوان فلسطینی از عملیات پهپادی یمنی‌ها علیه تل‌آویو با منقش کردن پرچم فلسطین و یمن بر روی دیوار خانه‌ای در غزه که توسط صهیونیست‌ها ویران شد قدردانی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 تیزر اطلاع رسانی" اولین اجلاسیه سراسری نمازنیروهای مسلح" ازشبکه استانی مرکز پخش شد. 📌ساعت وتاریخ پخش:ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه روزجمعه مورخه۲۹تیرماه۱۴۰۳
حجاب از دیدگاه شهدا شهید «مهدی باغیشنی»: خواهرانم! شما با حجاب خود مشت محکمی بر دهان ابرقدرت­‌ها بکوبید و بگوئید‌ «ای از خدا بی‌خبران! ما مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) هستیم و هرگز از راهی که آنان رفته‌اند، برنمی‌گردیم و با تمام توان راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.»
هدایت شده از Ali
🔻من حجابم را دوستدارم.....
هدایت شده از علی خسروانی
یا  ابالفضل (ع) بانگاهت یاابالفضل عالمی سلمان شود عاقبت  نام  نکویت  زینت   ادیان شود ای  تمام  مرتضی  ماه  بنی هاشم  مدد گوشهِ چشمی نما تا درد ما درمان شود.
هدایت شده از Majid
💢 شهید محمود مطهری شهیدی که شب گذشته در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت رسید