eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻نهج‌البلاغه، حکمت ۴۷ 🔰ارزش همت و معیار صداقت و شجاعت و پاکدامنی 📋وَ قَالَ عليه‌السلام: قَدْرُ اَلرَّجُلِ عَلَى قَدْرِ هِمَّتِهِ وَ صِدْقُهُ عَلَى قَدْرِ مُرُوءَتِهِ وَ شَجَاعَتُهُ عَلَى قَدْرِ أَنَفَتِهِ وَ عِفَّتُهُ عَلَى قَدْرِ غَيْرَتِهِ ارزش مرد به اندازه همّت اوست و راستگويى او به ميزان جوانمردى‌اش و شجاعت او به قدر ننگى است كه احساس مى‌كند و پاكدامنى او به اندازه غيرت اوست.
🔻نماز؛همچون روح برای انسان 🔰مقام معظم رهبری: در نماز آنچه كه مهم است و باید روی آن تكیه كرد بعد از ترویج اصل نماز عبارت است از توجه در نماز، همان چیزی كه «حضور قلب» به آن گفته می‌شود.
پليس به هيچ عنوان در مرز گذرنامه براي کسي صادر نمي کند/روزانه 60 هزار نفر در اپليکيشن پليس من ثبت نام مي کنند فرمانده کل انتظامي کشور در مرز شلمچه گفت: پليس به هيچ عنوان در مرز گذرنامه براي کسي صادر نخواهد کرد در نتيجه کساني که قصد زيارت اربعين دارند بايستي قبل از مراجعه به مرز گذرنامه تهيه کنند. سردار "احمدرضا رادان" در حاشيه بازديد از مرز شلمچه گفت:در ادامه بازديد از مرزهاي هفتگانه که قرار است براي اربعين زائران حضرت اباعبدالله از اين مسيرها به زيارت بروند امروز بعد از بازديد از مرز مهران وارد مرز شلمچه شديم. وي افزود: بحمدلله اقداماتي که همکاران من در مرزباني و انتظامي بايستي انجام مي‌دادند تقريباً مي‌ توان گفت همه اقدامات به پايان رسيده و در 4 موضوع امنيت از مرکز تا به مرزهاي هفتگانه، تسهيل در شدآمدي و کنترل آن براي کاهش حوادث رانندگي، گذرنامه و روابط ديپلماتيک آماده خدمت به زائران هستيم. فرمانده کل انتظامي کشور ادامه دادند:روزانه نزديک به 60هزار نفر از مردم عزيز ما در اپليکيشن پليس من براي گذرنامه زيارتي در حال ثبت نام هستند که پس از آماده شدن به منزل آنان پست خواهد شد. وي با تاکيد مجدد بر اين که مردم گذرنامه خودشان را به روزهاي آخر موکول نکنند و از هم اکنون بايستي اقدام کنند، اظهار داشت: در روابط ديپلماتيک و بين الملل بحمدلله امروز در بالاترين سطح ارتباطي با برادران کشور عراق هستيم. سردار رادان تاکيد کرد: از حيث انتظامي، مرزباني، راهنمايي و رانندگي و ساير اموراتي که مربوط به پليس است، همه موضوعات آماده هستند تا ان‌شالله بتوانيم در خدمت زائران عزيز باشيم. وي در حوزه اتباع خارجه اظهار داشت: اتباع خارجه بايستي از کشورهاي خودشان ويزا تهيه و سپس سفر زيارتي خود را شروع کنند و اتباع خارجه که به صورت مجاز در ايران زندگي مي‌کنند در طرح خادم قرار مي‌گيرند . اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: در حال رايزني آخرين توافق با برادران کشور عراق در خصوص اتباع خارجه هستيم ولي آن چيزي که مشخص است به احتمال زياد اتباع صرفاً از يکي از مرزها بايستي عبور کنند که آن را اطلاع رساني خواهيم کرد. سردار رادان در پايان تصريح کرد: گذرنامه زيارتي و دايم حتماً بايستي از مبدا تهيه شود و پليس به هيچ عنوان در مرز گذرنامه براي کسي صادر نخواهد کرد در نتيجه کساني که قصد زيارت اربعين دارند بايستي قبل از مراجعه به مرز گذرنامه تهيه کنند.
🌹بستہ‌ام عہد ڪه دࢪ ࢪاه شہیدان باشم چادࢪ مشڪۍ من،🖤 ࢪنگ شہادٺ داࢪد…♥
🔻 حضرت موسی بن جعفر (ع) به روایت پدران گرامی خود از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) نقل فرمودند : روزی شخص نابینایی اجازه ورود خواست . حضرت فاطمه (س) برخاست و چادر به سر کرد . رسول خدا (ص) فرمود : «چرا از او رو می‌گیری ، او که تو را نمی‌بیند؟» حضرت فاطمه پاسخ داد: «او مرا نمی‌بیند، اما من که او را می‌بینم ؛ و او اگر چه مرا نمی‌بیند ، ولی بوی مرا که حس می‌کند.» (بحارالانوار ، ج 43 ، ص 191)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️از نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) علاج تمامی ضعف‌ها و چالش‌های جهان اسلام در چنگ‌زدن به قرآن است.
✍ امیرالمومنین علی علیه السلام: بدترین مردم کسی است که خود را بهترین مردم پندارد. 📚 غرر الحکم: 5701. ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یـڪ زن بـا حجـــ🌷ـــاب : براے پدرش افتخار؛ براے برادرانش عزت؛ بـراے همســرش گـنـج؛ براے فرزندانش بهترین الگو؛ و براے جامعہ آرامش مےباشــد...
🔰رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔹امام خمینی(ره) احیاگر بزرگ قرآن در عصر حاضر بود که از آیات الهی در مکتوبات، سخنرانی‌ها و اندیشه‌های خود به وفور بهره می‌برد، اگرچه از ایشان فقط یک اثر مستقل قرآنی با عنوان «تفسیر سوره حمد» به جای مانده است؛ اما اندیشه‌های بلند قرآنی این شخصیت ممتاز علمی در مکتوبات و گفتارهای ایشان آشکار و دیدگاه‌ها و نظرات آن بزرگوار مستند به آیات کریمه قرآن و احادیث معصومین(ع) بود.
💢سردار بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی ساعس فراجا: 🔰جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم و یکی از بهترین تکریم های عملی نسبت به آنان ، همین موضوع مهارت آموزی و افزایش قابلیت اشتغال زائی سربازان پس از پایان خدمت است.
حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و مصونیت آن در برابر حیله شیطانی و تهاجم فرهنگی است.
🏴چهارم مرداد ماه فرارسیدن سالروز شهادت شهید مرزبان محمود جعفری تبریک وتسلیت عرض می نماییم
چهاردهمین مرحله مسابقات کتابخوانی از کتاب"شیوه های دعوت به نماز"ویژه کارکنان پایور،وظیفه،اعضای وابسته و خانواده های محترم آنان از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۲۰ تا ۱۴۰۳/۶/۲۰ توسط معاونت تبلیغات و روابط عمومی ع.س غرب استان برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند با مطالعه فایل الکترونیکی کتاب مورد نظر در این مسابقه شرکت نمایند.
🔻حکمت ۲۰۵ نهج البلاغه ؛ گنجایش نا محدود ظرف علم(علمى)🔻 کُلُّ وِعَاء یَضِیقُ بِمَا جُعِلَ فِیهِ إِلاَّ وِعَاءَ الْعِلْمِ، فَإِنَّهُ یَتَّسِعُ بِهِ. امام(علیه السلام) فرمود: هر ظرفى بر اثر قرار دادن چیزى در آن از وسعتش کاسته مى شود مگر پیمانه علم که هرقدر از دانش در آن جاى گیرد وسعتش افزون مى گردد! 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
🔻مثل احسان به والدین، حجاب دستور خداست. 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت ۱۶۴ نهج البلاغه 👇 🔻روش برخورد با متجاوزان(اخلاقى،سیاسی،اجتماعی) 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
رهبر انقلاب اسلامی (مد ظله العالی): هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد‌ . ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
امروز شهید حسن وحیدی 🔸 تاریخ شهادت : ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ 🔸 محل شهادت : پلیس راه خاش زاهدان 🔸 علت شهادت : حمله تروریستی 🔹 شهید " حسن وحیدی " از ماموران پلیس راه که مظلومانه در ظهر روز یکم مردادماه سال ۱۴۰۲ بر اثر حمله تروریستی در محور خاش به تفتان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🌱 یاد و خاطرش گرامی 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
امیرالمؤمنین علی (ع) فرمودند: زکات زیبایی پاکدامنی است. (میزان الحکمه، ج 4، ص 226) حجاب _عفاف _عس_یگان_ویژه_گلستان 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨فرصت را به سارقان ندهیم ⛔️از نگهداری زیورآلات، ارز، طلاجات و... در منزل خودداری کنید. 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police