eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺اجتماع مردم و نیروهای مسلح استان قزوین در سوگ رحلت پیامبر مهربانی و شهادت کریم اهل بیت(ع) در سطح شهر استان قزوین به روایت تصویر
🔻حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ◼️پیامبر اعظم(ص) برای هشدار و انذار جهانیان مبعوث شد و هدف اصلی اش اصلاح جامعه بود، و ما که خود را پیرو دین مبین اسلام می دانیم باید این راه نورانی را به شایستگی ادامه دهیم.
35.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کارشناس صهیونیست از فشار و ناراحتی لباس خود را در استودیوی شبکه عبری «کان» پاره کرد!🔻 🔹این وضعیت اسرائیل است؛ اسرائیل ورشکسته شده؛ چقدر گفتیم و تذکر دادیم که اگر فشار نظامی بیاورید آن‌ها گروگان‌ها را خواهند کشت؟! اکنون ما در شرایطی قرار داریم که اگر مرده یا زنده گروگان‌ها هم برگردند، مشکل اسرائیل حل نخواهد شد!
🔻حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ◼️به راستى اگر پیامبر(صلى الله علیه وآله) در زندگى ما، اسوه باشد، در ایمان و توکلش، در اخلاص و شجاعتش، در نظم و نظافتش، و در زهد و تقوایش، به کلى برنامه هاى زندگى ما دگرگون خواهد شد، و نور و روشنائى، سراسر زندگى ما را فرا خواهد گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┄┅═❁﷽❁═┅┄ 🔻دیدن این فیلم برای همه افراد باغیرت کشور ضروری است # حجاب
🔻عزاداری ۲۸ صفر نیروهای مسلح در مصلی امام خمینی (ره)-تهران 🔰همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (صلی‌الله علیه وآله) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و شهادت امام رضا (علیه‌السلام) مراسم تجمع عزاداران نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ با حضور دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (علیه السلام) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دسته عزاداری نیروهای مسلح به میزبانی انتظامی استان اردبیل به مناسبت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)و امام حسن مجتبی(ع) در سطح شهر روابط عمومی ف.انتظامی استان اردبیل
🔻من که ندیدم؛ شما چند آمریکائی تو عکس پایین میبینید؟
🔻امام خمینی (ره): 🔹بر جمیع سخنرانان، چه در محیطهای باز و چه بسته و تمام‏‎ ‎‏نویسندگان، تکلیف حتمی شرعی است که حتی به طور اشاره و‏‎ ‎‏کنایه، از گفتار و نوشته های اختلاف انگیز اجتناب نمایند که امروز‏‎ ‎‏اختلاف برای امت اسلامی، سم کشنده است. و باید بدانند که‏‎ ‎‏ایجاد اختلاف در محیط حاضر، جز تبعیت از نفس اماره و شیطان‏‎ ‎‏درونی و خدمت به ابرقدرتها خصوصاً امریکای جهانخوار،‏‎ ‎‏نیست. و از منکرات بزرگی است که شیطان به اسم اسلام، بر‏‎ ‎‏زبانها و قلمها جاری می کند و باید بدانند که انقلاب اسلامی تاب‏‎ ‎‏تحمل آن را ندارد و متخلف را مجازات خواهد کرد.‎ ‎‏سخنرانیهای سالم و سازنده در محیطهای سالم غیرمتشنج، برای‏‎ ‎‏ایجاد وحدت و تفاهم و جلوگیری از اختلاف و تشنج، مفید و‏‎ ‎‏موجب رضای خداست.(205)‏ 12 / 1 / 60‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مدیون حسنم اگه سینه زنم؛ تو روضه آقا بیمه شد بدنم.... 🎥 حرکت هیأت عزاداری محبین الرضا(ع) یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی در سطح شهر بیرجند در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)
26.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️پخش تولید محتوا با عنوان" پیامبر اکرم(ص) مظهر اخلاق و رفعت" عقیدتی سیاسی لرستان از شبکه افلاک 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " پیامبر اکرم(ص) مظهر اخلاق و رفعت" به مناسبت ۲۸ ماه صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۱۲ راس ساعت ۱۹۳۰ و ۱۲۳۰
🔻پخش مراسم عزاداری ودسته روی به مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور کارکنان نیروهای مسلح استان از شبکه استانی خلیج فارس.