eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 حمله سایبری اسرائیلی به لبنان با هدف برهم زدن اوضاع و وارد کردن منطقه به جنگ گسترده رخ داد. همبستگی مقاومت اسلامی در لبنان در مواجهه با حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فراتر از موضع سیاسی خواهد بود. اقدام اسرائیل یک جنایت تمام عیار جنگی است این عملیات جنایتکارانه دشمن، سبب تقویت امت اسلام می شود و ضربات مقاومت بسیار قدرتمندتر از گذشته خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ✅️ ترویج بی‌حجابی و بی حیایی در کشور، محاربه و جنگ با خداست.
پخش تیزر اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح از شبکه تلویزیونی اشراق استان زنجان ساعت 0449 دقیقه مورخ 1403/06/28
پخش کلیپ تولید شده توسط مرکز صدا و سیمای معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با موضوع بیانات رهبری درباره اهمیت نماز از شبکه اشراق استان زنجان ساعت ۰۴۴۹ دقیقه مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
🔻اطلاع نگاشت/هفته وحدت 🔻علت نامگذاری هفته وحدت از نظر امام خمینی(ره)
🔻درس وپندواندرزهایی ازحکمت های نهج‌البلاغه 🌹 حکمت 107 نهج البلاغه: نکوهش عالم بی عمل متن نهج البلاغه وَ قَالَ (علیه السلام): رُبَّ عَالِمٍ قَدْ قَتَلَهُ جَهْلُهُ، وَ عِلْمُهُ مَعَهُ [لَمْ يَنْفَعْهُ] لَا يَنْفَعُهُ.  ترجمه و فرمود (ع): چه بسا عالمى را كه جهلش از پاى در آورد و حال آنكه، علمش با او بود و سودش نكرد🌹 حکمت 108 نهج البلاغه: جلوگیری از افراط و تفریط قلب متن نهج البلاغه وَ قَالَ (علیه السلام): لَقَدْ عُلِّقَ بِنِيَاطِ هَذَا الْإِنْسَانِ بَضْعَةٌ هِيَ أَعْجَبُ مَا فِيهِ وَ [هُوَ] ذَلِكَ الْقَلْبُ، وَ ذَلِكَ أَنَّ لَهُ مَوَادَّ مِنَ الْحِكْمَةِ وَ أَضْدَاداً مِنْ خِلَافِهَا؛ فَإِنْ سَنَحَ لَهُ الرَّجَاءُ أَذَلَّهُ الطَّمَعُ، وَ إِنْ هَاجَ بِهِ الطَّمَعُ أَهْلَكَهُ الْحِرْصُ، وَ إِنْ مَلَكَهُ الْيَأْسُ قَتَلَهُ الْأَسَفُ، وَ إِنْ عَرَضَ لَهُ الْغَضَبُ اشْتَدَّ بِهِ الْغَيْظُ، وَ إِنْ أَسْعَدَهُ [الرِّضَا] الرِّضَى نَسِيَ التَّحَفُّظَ، وَ إِنْ غَالَهُ الْخَوْفُ شَغَلَهُ الْحَذَرُ، وَ إِنِ اتَّسَعَ لَهُ الْأَمْرُ اسْتَلَبَتْهُ الْغِرَّةُ، وَ إِنْ أَفَادَ مَالًا أَطْغَاهُ الْغِنَى، وَ إِنْ أَصَابَتْهُ مُصِيبَةٌ فَضَحَهُ الْجَزَعُ، وَ إِنْ عَضَّتْهُ الْفَاقَةُ شَغَلَهُ الْبَلَاءُ، وَ إِنْ جَهَدَهُ الْجُوعُ [قَعَدَتْ بِهِ الضَّعَةُ] قَعَدَ بِهِ الضَّعْفُ، وَ إِنْ أَفْرَطَ بِهِ الشِّبَعُ كَظَّتْهُ الْبِطْنَةُ؛ فَكُلُّ تَقْصِيرٍ بِهِ مُضِرٌّ وَ كُلُّ إِفْرَاطٍ لَهُ مُفْسِد.🌹 ترجمه و فرمود (ع): به رگ دل انسان، پاره گوشتى آويخته است كه از شگفت ترين چيزهاست و آن قلب اوست كه در آن مايه هايى از حكمت است و مايه هايى ضد آن و خلاف آن. هرگاه اميدوارى به او روى آورد، آزمندى خوارش مى سازد و اگر آزمندى به او روى نهد حرص تباهش كند و اگر نوميدى بر آن دست يابد، تأسف او را بكشد و اگر خشم بر او مسلط شود، كينه توزيش شدت گيرد و اگر خشنودى و رضا سبب سعادتش شود، خويشتنداريش را از دست بدهد و اگر وحشت گريبانش را بگيرد، حذر از كار به خود مشغولش دارد و اگر امن و آسايش نصيبش شود، غرور و غفلتش بربايد. اگر مالى بدستش افتد، بى نيازى به سركشيش وادارد. اگر مصيبتى به او رسد، بيتابى رسوايش گرداند و اگر به فقر دچار آيد، به بلا افتد، اگر گرسنگى او را بيازارد، ناتوانى از پايش در اندازد. اگر در سيرى افراط كند، پرى شكم آزارش دهد. اگر در كارى كوتاه آيد، زيان اوست و اگر از حد گذراند، مايه فسادش باشد #,مرزبانی فراجا
🔻رهبر معظم انقلاب؛ بایستی تفهیم کرد که وحدت بین مسلمانان به صد دلیل واجب و به صد دلیل ممکن است. 🌺هفته وحدت گرامی باد🌺
🔻رژیم صهیونیستی چگونه از ساده ترین تصاویر و فیلم ها اطلاعات مورد نیازش را جمع آوری می کند
🔻نحوه ترکیدن پیجر های حزب‌الله
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید 🔻من به بعضی‌ها که درباره جلوگیری از این منکر بی‌حجابی حرف دارند، عرض می‌کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید؛ چقدر این عزیزان درباره سفارش می‌کنند؟ اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.
🔻مولوی احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان خراسان‌جنوبی: 🔻جرأت دشمن نسبت به کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در متاسفانه از ضعف و عدم انسجام مسلمانان جهان است.
🔻مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان خراسان‌جنوبی: 🔻اگر مسلمانان با هم می‌داشتند مگر این وحشی‌ها جرأت جسارت به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان را داشتند!
🔻وحدت امت اسلامی نجات غزه مظلوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشای ماهیت صهیونیسم و به خصوص آمریکا 🔻آمریکایی های بی انصاف 🔻آمریکایی‌ها های دروغگو
🌺رسول خدا در آینه قرآن :🌺 🔻مقام شاهد بودن: 🔸يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِداً وَمُبَشِّراً وَنَذِيراً (احزاب/۴۵) ⚡️ترجمه : اى پيامبر! قطعا ما تو را به عنوان گواه، و بشارت دهنده و هشدار دهنده فرستاديم! 🔴 پیامبر اکرم شاهد و ناظر بر اعمال امت است و آنها را می بیند و در قیامت گواهی می دهد. ⭐️ همچنین، وجود آن حضرت با اوصاف و اخلاقش، با برنامه هاى سازنده  اش، با سوابق درخشانش، و با عملكردش، شاهد و گواه بر حقانيت مكتبش، و شاهد و گواه بر عظمت و قدرت پروردگار است.
✔️اطلاعات جدید دربارۀ نحوۀ انفجار پیجرها در لبنان منابع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با المیادین: 🔹دستگاه‌های «پیجر» منفجرشده در لبنان، از منبع [تولیدکننده] از طریق ریزتراشه «آی‌سی» مورد استفاده در این دستگاه‌ها، به مواد منفجره آلوده شده بودند. 🔹مواد منفجره جاسازی‌شده در این دستگاه‌ها، در هیچ بازرسی از طریق دستگاه‌های متعارف و موجود، شناسایی نمی‌شود و امکان شناسایی و کشف آن‌ها با دستگاه‌های موجود در کشورهای مختلف و فرودگاه‌ها میسر نیست. 🔹سرویس‌های جاسوسی موساد و امان اسرائیل در پشت پرده این حمله قرار دارند. انفجار با یک فناوری پیشرفته و پس از ارسال یک پیام به دستگاه‌های پیجر آلوده به مواد منفجره، صورت گرفته است. لذا باتری پیجرها عامل انفجار نبوده، بلکه ماده لیتیوم باتری‌ها هنگام دریافت پیام انفجار، عامل منفجر شدن این دستگاه‌ها بود. 🔹دستگاه‌های خاموش و دستگاه‌هایی که در مناطقی بودند که امکان ارسال پیام به آن‌ها وجود نداشت، مانند دستگاه‌های قدیمی، سالم مانده و منفجر نشده‌ است. لذا مادۀ انفجاری جاسازی‌شده، به‌منظور کشتن و قتل استفاده شده است. 🔹تنها ۴ ثانیه پس از شنیده شدن صدای رسیدن پیام، دستگاه منفجر شده است چه برای فردی که پیام را باز کرده و چه کسی که آن را باز نکرده بود.
🔷سردار شرفی در عيادت از جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "حيدر بنايي": 🔻امنيت و آرامش امروز را مديون جانفشاني هاي جانبازان و شهدا هستيم 🔻 بايد نسبت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تلاش کنيم
🎨 | بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته وحدت