eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
حجت‌الاسلام ادیانی در مراسم یادواره شهدای یگان ویژه انتظامی استان گیلان: 1-مقام شهدا، دست نیافتنی است و کسی جز خدا و خود شهدا نمی توانند مقام شهدا را درک کنند/ به برکت خون شهدا بود که ایران اسلامی توانسته در طول ۴۵سال انقلاب، پوزه گردنکشان و قلدران عالم را به خاک بمالد.
2- یادواره شهدا، یادآوری اهداف و آرمان‌های شهیدان است/همه ما تا ابد، مدیون شهدا و خانواده شهداییم/امروز پیام شهیدان به ما پشتیبانی از ولایت، حفظ نظام اسلامی و حاکمیت دین و رعایت حجاب و عفاف توسط زنان و دختران است. "روابط عمومی انتظامی"
ایران کجای ماجراست؟! ایران دقیقا وسط معرکه است. همین سردار نیل فروشان مگر در جوار شهید آسمانی نشد؟ بله ما در دل ماجرا هستیم و البته سطح برخورد را رهبر انقلاب مشخص می کنند؛
🔻/ عالم از خون شهیدان شود زیر و زبر 🔰شهادت سید حسن نصرالله تسلیت ➖➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥دشمنان خدا منتظر مجازات سخت الهی باشند! 💥 🔻فَإِمَّا نَذْهَبَنَّ بِكَ فَإِنَّا مِنْهُم مُّنتَقِمُونَ (زخرف/۴١) ⚡️ترجمه : و حتی اگر تو را هم از ميان آنها ببريم، حتماً از آنان انتقام خواهيم گرفت و مجازاتشان ‏مى كنيم. 💥مجازات دشمنان حق، وعده قطعی خداست و با شهادت رهبر جبهه حق، این وعده تخلف نمی پذیرد. 🍁همانطور که خدا هم در این آیه، خطاب به پیامبر می فرماید : آنها در چنگال قدرت ما هستند چه در ميان آنها باشى، و چه نباشى، و مجازات و انتقام الهى در صورت ادامه كارهايشان حتمى است، چه در حيات تو باشد، و چه بعد از وفات تو، دير و زود دارد اما تخلّف ندارد.
🔻سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳ مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾ 🔹در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند ؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. 🔸با سلام و درود و با عرض تسلیت شهادت سید مقاومت و با امید پیروزی نهایی جبهه حق بر علیه صهیونیسم بین الملل
🏴خونخواهی سید حسن نصرالله حق مسلم جبهه مقاومت است نه فقط مقاومت لبنان.
🔻رهبر انقلاب: سگ هار صهیونیست با این جنایت ها نمی‌تواند به ساخت مستحکم مقاومت و حزب‌الله صدمه ای بزند/ بر همه مسلمانان فرضاست با امکانات خود لبنان و حزب‌الله را یاری کنند. .س_مرکز_آموزش_مرزبانی_محمد_رسول_الله
غمت مباد که دنیا ز هم جدا نکند رفیق‌های در آغوش هم گریسته را .س_مرکز_آموزش_مرزبانی_محمد_رسول_الله
🔻نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 بشارت رهبر انقلاب درباره پیروزی نهایی جبهه مقاومت و حزب‌الله در نبرد امروز، علی‌رغم شهادت عناصر ارزنده و مؤثر
اهمیت نماز.mp3
5.48M
🔻 زندگی می‌کنیم که بندگی کنیم؛ بندگی می‌کنیم که نماز بخوانیم.
🔻 ، امام علی (ع) خطاب به مالک می‌فرماید: «برگزیده‌ترین فرماندهان سپاه تو، کسی است که از همه بیشتر به سربازان کمک رساند و از امکانات مالی خود بیشتر در اختیارشان گذارده باشد تا در نبرد با دشمن، سربازان اسلام تنها به یک چیز بیندیشند. همانا مهربانی تو نسبت به سربازان، دل‌هایشان را به سوی تو می‌کشاند...»
🔻شهادت پرویز کرم‌پور مامور فداکاری که قربانی اختلاف خانوادگی یک زوج شد 🔻ستواندوم پرویز کرمپور از کارکنان کلانتری قلهک تهران که در جریان حادثه خودسوزی فردی با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را به خطر انداخته بود . 🔻 «پرویز کرم‌پور» یک قهرمان است؛ قهرمان کلانتری قلهک. او برای نجات یک مرد، جان خود را به خطر انداخت و جمعه هفتم شهریور ۹۹ براثر سوختگی درگذشت.
🔻 🔻فرمانده کل انتظامی کشور اینکه پلیس در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به حمایت مردم ولایی، بصیر و هوشیار است را افتخاری عنوان کرد و گفت: حمایت مردم و مسئولان از طرح نور باعث شد امروز دشمن کلافه، سردرگم، عصبانی و ناراحت از ما باشد.
🔻 🔻 ولادت امام حسن عسکری (ع) مبارک
🔻 مقام معظم رهبری: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
امیرالمومنین بین کشته‌ها دنبال عمار می‌گشت. بالای سر عمار رسید. سر او را به آغوش کشید و شروع به گریه کرد. شعری سرود. معنای یک بیت آن این است که ای روزگار غدّار هر کسی را که علی دوست دارد از او گرفتی.
🔻حاج احمد متوسلیان: به جهان نشان خواهیم داد که با تکیه بر سلاح ایمان می‌جنگیم!
🔸️خون سید حسن نصرالله بر زمین نخواهد ماند....
🔻 واکنش علمای‌اهل‌ سنت کردستان به ترور سید‌ مقاومت/‌ اوج رذالت‌ بود علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید حسن نصرالله را شدیداً محکوم کرده و خواستار قیام تمام کشورهای جهان اسلام علیه اسرائیل هستند. 🔹ماموستا رستمی: رژیم درنده خوی اسرائیل روی ظالمان تاریخ را سفید کرد 🔸ماموستا خدایی: جنایات اسرائیل را شدیداً محکوم می‌کنیم 🔹ماموستا راستی: ترور شهید نصرالله اوج پستی رژیم تروریستی بود 🔸ماموستا شیرزادی: تمام کشورهای جهان اسلام علیه اسرائیل به پا خیزند
🔻میدونید چرا؟؟؟ 🔻در این روزها که سردار دلاور ما شهید عباس نیلفروشان که نقش کلیدی در جبهه مقاومت داشت در لبنان به شهادت رسید زیاد تو چشم نیومد. 🚩همانطور که حرم حبیب ابن مظاهر در کنار عظمت حرم امام حسین(ع) به چشم نمی‌آید.