eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار رادان: امروز می توانم اعلام کنم که کارنامه قابل قبولی را برای برنامه ای که برای امنیت عمومی مردم ریختیم، ارائه می دهیم فرمانده نیروی انتظامی کشور در برنامه صف اول: 🔸 ما قول دادیم که آرامش خود را فدای مردم کنیم. 🔸برای امنیت مردم، باید اول دغدغه های مردم را متوجه می شدیم. ◽◽◽◽◽
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| این داغ بزرگ است اما پشتیبان همیشگی همه‌ ما، خداوند است ... 🔹 حضور صمیمانه آیت‌الله مروی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب در‌ منزل خانواده یکی از جانباختگان حادثه معدن طبس
🔴 دستگيري عاملان شهادت ماموران پليس در سیستان و بلوچستان 🔹 سردار "محمدرضا اسحاقی" فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان شهادت شهید سرهنگ دوم "محسن پودینه" و ستوانسوم "احسان شهرکی" که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در شهرستان گلشن به شهادت رسیدند در عملیات ویژه پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اینفوگرافی | نسلِ تمدن‌ساز اینفو | رهبر معظم انقلاب: زیرساخت هر تمدنی را «نیروی انسانی» آن دانستند و برخی خصوصیات نسلی که می‌تواند تمدن نوین اسلامی را بسازد برشمردند.
🔻رسانه‌‌های بین‌المللی بيانات رهبر انقلاب را چگونه بازتاب دادند؟
💢خطوط عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن در برابر اقدام موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی #
🔻اینفو گرافی 📌اهداف عملیات وعده صادق ۲
🔻رونمایی از هنر طراحی تمثال شهید اکبر زارع در راستای دومین کنگره ملی سرداران و امیران و ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس و اجلاسیه ۲۰۸شهید ولایتمدار شهرستان خرامه در حاشیه اکران مستند خادم الرضا ویژه شهید اکبر زارع در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرامه از نقاشی به سبک طراحی حرفه ای سیاه قلم اثر هنرمند توانمند دهه هشتادی سرکار خانم معصومه زارعی رونمایی و تقدیم مادر شهید شد. گفتنی است هنرمند سرکارخانم معصومه زارعی فرزند استواریکم امیدرضا زارعی از کارکنان عقیدتی سیاسی شهرستان خرامه می باشد. در پایان توسط اداره بنیاد شهید شهرستان خرامه از این هنرمند جوان تقدیر و تجلیل شد.
🔻رهبر انقلاب اسلامی: بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.
💥دشمنان خدا منتظر مجازات سخت الهی باشند! 💥 🔻فَإِمَّا نَذْهَبَنَّ بِكَ فَإِنَّا مِنْهُم مُّنتَقِمُونَ (زخرف/۴١) ⚡️ترجمه : و حتی اگر تو را هم از ميان آنها ببريم، حتماً از آنان انتقام خواهيم گرفت و مجازاتشان ‏مى كنيم. 💥مجازات دشمنان حق، وعده قطعی خداست و با شهادت رهبر جبهه حق، این وعده تخلف نمی پذیرد. 🍁همانطور که خدا هم در این آیه، خطاب به پیامبر می فرماید : آنها در چنگال قدرت ما هستند چه در ميان آنها باشى، و چه نباشى، و مجازات و انتقام الهى در صورت ادامه كارهايشان حتمى است، چه در حيات تو باشد، و چه بعد از وفات تو، دير و زود دارد اما تخلّف ندارد.
🔻رهبر معظم انقلاب: اساس مشکلات منطقه، کسانی همچون آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستند که به دروغ دم از صلح و آرامش می‌زنند؛ و بر همین اساس، تنها راه پایان درگیری‌ها و جنگ‌ها در منطقه، کم‌شدن شرّ این کشورهاست. ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
🔻ابناء المقاومه ✍مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت...
هرچند بی میثم تمارید شما در چشم تمام دشمنان خارید شما انگار نه انگار که تهدید شدید... الحق پسر حیدرکرارید شما... ای رهبر آزاده آماده ایم آماده. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 بی عشق خامنه‌ای 🇮🇷🇮🇷 نتوان 🇮🇷🇮🇷 عاشق مهدی شد.
🔻بخاطر از دست دادن شهدا، ناامید نباشید. 🔸وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ (بقره /١۵۴) ⚡️ترجمه : و به آنها كه در راه خدا كشته مى شوند مرده نگوئيد، بلكه آنان زنده اند، ولى شما نمى فهميد. 🔴 زنده یعنی موجودی که دارای اثر است. شهید فقط جسمش از این دنیا رفته، ولی روح او همچنان زنده و حاضر ومنشأ آثار است. 🍃چه بسا اثر وجودی شهید پس از شهادت، بیش از اثر او در زمان حیات جسمیش باشد، بدلیل این که از محدودیت های جسم رها شده و قدرت و وسعت بیشتری یافته است.
🌺سبک زندگی قرآنی :🌺 🔻در مقابل دشمن قوی باشید. 🔸وَلاَ تَهِنُواْ فِي ابْتِغَاء الْقَوْمِ إِن تَكُونُواْ تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ يَأْلَمُونَ كَمَا تَأْلَمونَ وَتَرْجُونَ مِنَ اللّهِ مَا لاَ يَرْجُونَ وَكَانَ اللّهُ عَلِيماً حَكِيماً (نساء /١٠۴) ⚡️ترجمه : و در راه تعقيب دشمن، ‏(هرگز) سست نشويد! ‏(زيرا) اگر شما درد و رنج مى بينيد، آنها نيز همانند شما درد و رنج مى بينند; ولى شما اميدى از خدا داريد كه آنها ندارند; و خداوند، دانا و حكيم است. 🔴 مسلمانان بايد هيچ يك از تاكتيك  هاى دشمن را از نظر دور ندارند، و در برابر هر وسيله مبارزه، اعم از مبارزه «جسمى» و «روانى» وسيله اى محكم تر و كوبنده تر فراهم سازند. ⭐️ با همه ى آسيب ها و تلخى هاى جنگ، شما پيروزيد، چون اميد به الطاف الهى داريد. اميد، بزرگ ترين اهرم حركت و سرمايه ى روحى رزمنده است. يا شهادت و سعادت، يا پيروزى.
🔻 رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای تهران درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل در قالب عملیات وعده صادق 2: «کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملا قانونی و مشروع بود. دفاع لبنانی‌ها از مردم غزه هم حرکت مشروع و قانونی است»
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) : ایران از حق دفاع مشروع استفاده کرد بر طبق قوانین بین‌المللی و اگر لازم باشد باز هم استفاده می‌کند /دفاع فلسطین هم مشروع است.
🔻 مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وعده صادق کمترین مجازات صهیونیست ها بود. ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
🔻تصویر روی یونیفرم سربازاشونو ببینید، 🔻دقیقا مناطق آبی رنگ روی نقشه است، بله دوستان اینا از نیل تا فرات رو می خواهند. 🔻حالا فهمیدین چرا ایران و محور مقاومت حق دارند از خودشون دفاع کنند و به کمک هم بروند؟!
🔰عکس نوشته ⬇️سردار بهرامی در افتتاحیه دوره توانمند سازی کاربران فضای مجازی گفت: 💻📰نیروهای مومن و جوان باید در فضای مجازی علیه اقدامات و کار باطل دشمن اقدام به کار فرهنگی درست در راستای ترویج ارزش های انقلاب اسلامی نمایند.
🔻نقشه نیل تا فرات دقیقا تصویر روی یونیفرم سربازان اسرائیل است. ترجمه متن عبری روی لباس: سرزمین موعود اسرائیل! دقیقا مناطق آبی رنگ روی نقشه است، بله دوستان اینا از نیل تا فرات رو می‌خواهند. حالا فهمیدین چرا ایران و محور مقاومت حق دارند از خودشون دفاع کنند و به کمک هم بروند؟
پیشنهاد پناهیان برای مقابله با بدحجابی! علیرضا پناهیان گفت: به اعتقاد بنده، حتی مؤثرترین فعالیت برای مقابله با بدحجابی و بی حجابی، اهتمام نسبت به برگزاری روضه هاست چرا که کاری که امام حسین(ع) با دل ها می کند، هیچ چیز دیگری چنین تأثیری ندارد.